Svar - Trodde dere var for unge.


Kommentar:
Jeg blir utrolig provosert av innlegget ditt ... Man er alldeles ikke for gammel til å få barn når man er 50! Faren min var 55 da han fikk meg og 61 da han fikk lillesøstera mi ... Og han er sporty, oppegående og er en kjempegod far - dette handler ikke om alder, men om hvor moden, ansvarlig og oppegående man er! Enig med deg, Kristina Sofie... Jeg vil heller ha en god far som dør når jeg er ung, enn en idiot av en far som hadde ubeskyttet sex da han var 20 og ikke stiller opp for meg i det hele tatt ... Kanskje noe å tenke på?

Eller er du, Heidi Alexandra, mest opptatt av å få økonomisk støtte fra dine foreldre så lenge som mulig?

Svar:
Jeg hadde mine grunner til å skrive det jeg skrev. Okey, faren din var gammel, du liker det. Men jeg ville ikke likt det.
Noe jeg kom på da jeg så kommenterene som kom inn var bare: Hm, jeg trodde dere var så for unge foleldre. For når jeg skrev hva jeg syntes om unge mødre klikket dere jo mentalt, men nå er dere pluttselig imot dem og for eldre?

Foresten, hvor gøy er det å ta med venner hjem og de tror du bor hos besteforeldrene dine?

Nei, jeg skal bli berømt skuespiller så skal nok klare økonomien helt fint uten støtte fra mamma.

121 kommentarer

, 09.sep.2009 @ 22:06
HAHA , du skal bli en berømt skuespiller ?:O KISS MY ASS
, 09.sep.2009 @ 22:09
Herregud! du kan ikke vere frisk!
Sofie, 09.sep.2009 @ 22:10
Jeg syns det er fint at du har meninger. Men jeg syns at her er du veldig usaklig!

Du har liksom ikke noen ordentlig grunn for at du er imot foreldre som er over 50. "hvor gøy er det å ta med venner hjem og de tror du bor hos besteforeldrene dine?" Ja, da får de bare tro det.

Og du sier at nå er folk mot unge foreldre og mot eldre, nei, trokke det er det folk mener. Folk mener at alder ikke har noe å si (hvis man er klar for barn). Man må ikke velge en av delene, kan være for begge deler, både eldre og unge foreldre :-)
;), 09.sep.2009 @ 22:12
du er blåst i huet :p blir så sur av deg as, men må bare innom bloggen din hver dag for å se de nye tingene du driter deg ut med :p du er bare en frekk liten dritt.
E.V.E, 09.sep.2009 @ 22:16
Det som er viktigest er at du har foreldre som er glad i den du er som person.

Uansett om du er 16 eller 70 !

Er for mange foreldre som er dritt dårlige foreldre. Så om jeg hadde hatt foreldre som var unge eller gamle, og som var kjempe gode foreldre, så hadde jeg vært utrolig lykkelig med det.

Så er litt dårlig gjort å si som du sier.
lina, 09.sep.2009 @ 22:17
sorry meg, men sånn helt seriøst begynner det ikke å gå litt over streken når du mener at eldre mennsker ikke burde få barn? Jeg er helt ening med denne personen i dette innlegget. Alder har INGEN verden ting å si, det som har noe å si er om du er moden, ansvarlig og om du tar godt vare på barnet/barnene dine. Og om jeg hadde hatt eldre foreldre hadde jeg ikke brydd meg det minste om mine venner trodde jeg bodde hos mine besteforeldre. Og da lurer jeg så inderlig på en ting, hvis dine foreldre hadde vært eldre så hadde du vært flau og skammet deg over de slik at du ikke ville tatt med venner hjem for at du er redd de skal tro du bor hos besteforeldrene dine. Det er ikke sikkert det er sånn du mener det du skriver, men jeg tror de fleste oppfatter det på den måten. Du er vist litt for opptatt av ditt image, hvis du ikke hadde syntes det hadde vært noe gøy å tatt med folk hjem hvis du hadde eldre foreldre. Og en ting, du vil jo bli berømt skuspiller. Da nytter det ikke å skulle ta vare på et image, du kommer til å bli bedt om å drite deg fulstendig ut. Og nå virker det ikke som om du hadde turt det med tanke på image ditt hvis man leser resten av bloggen din. Jeg har selv spilt skuspill og vært med på div. oppsettninger og en ting har jeg lært og det er å ikke tenke på mitt image. gjør meg en tjeneste TENK LITT MER! PLIS.
Gina, 09.sep.2009 @ 22:18
Jeg må si jeg blir mer og mer imponert av deg, og det er ikke ironi! Du lar kommentarer med dritt bare prelle av deg, og det står det stor respekt av. Stå på videre du :)
PRINSESSE ROSA! <3, 09.sep.2009 @ 22:24
jeg er litt enig, jeg hadde ysnes det var rart og ha en pappa som var sånn 60 år liksom! min pappa er 41 og jeg er 17 og synes vi har et super forhold siden har ikke er så gammel i forhold til meg :-)
, 09.sep.2009 @ 22:24
Herlighet, du er jo evneveik. Fy faen. Eh, er det noen som har sagt at de plutselig er imot unge foreldre bare fordi de syns det du sa om gamle foreldre er teit? Haha, lykke til med skuespillerdrømmen, trenger du virkelig :]
Synne, 09.sep.2009 @ 22:25
Forstår du seriøst ikke hvor jævla frekk du er? Jeg hadde aldeles ikke blitt fornærmet om noen av vennene mine hadde trodd at pappaen min var bestefaren min. Jeg elsker han like høyt uansett, og jeg er glad han er pappaen min. Hadde det ikke vært for han, hadde jo ikke jeg blitt født - gammel eller ung, han er min pappa, og jeg er aldeles ikke flau. Virker som om du ikke engang gidder å sette deg inn i situasjonen. Jeg skjemmes ikke over pappaen min, og når jeg forteller venner om hvor gammel han er, er ikke akkurat "shit, stakkars deg az, han dauer snart lixom og du må vel være skada siden han fikk deg når han var sååå gammel". De blir bare litt overrasket, mest fordi han er ganske så sprek, og ikke akkurat ser 65 år ut.

Forstår du ikke at å si sånne ting kan være dirrekte sårende? Jeg er STOLT av faren min, og hadde vært det uansett om han hadde vært 40 eller 70.
Sandra, 09.sep.2009 @ 22:29
berømt skuespeler, nice ;)
, 09.sep.2009 @ 22:48
Jeg er ening i at dette med "gammle" foreldre saken din er litt drøy !

men jeg må innrømme at jeg faktisk liker bloggen din , jeg syns du er flink til å skrive og skriver morsomt ! ... jeg syns du er veldig strekt som klarer og ikke la deg knekke av all den dritten som du får !

du burde bare skal stå på videre , jeg mener det ikke gi deg Heidi Alexsandra!

men tenk deg LITT mer om for vært innlegg du legger ut (-:

foresten tror jeg du kommer til å blir en flott skuespiller !
ida ü, 09.sep.2009 @ 22:53
må da være morsomt å få et nytt familiemedlem heidi hehe, nå blir ikke du minst
Martine, 09.sep.2009 @ 22:55
"Foresten, hvor gøy er det å ta med venner hjem og de tror du bor hos besteforeldrene dine?"

Ærlig talt, skamme seg den som skjemmes over sine foreldre! Prøver du å fortelle de som har eldre foreldre at de ikke burde ta med seg venner hjem? At de burde være flaue? Du burde tenke litt før du skriver, du sårer mange!
Line, 09.sep.2009 @ 23:07
HEIDI; Vi klikker ikke mentalt, heller. Du må vel forstå at dette er en sak om smak og behag? Ingen bestemmer foreldrene sine eller alderen deres, og vi er glade i dem uansett. Jeg er helt sikker på at du ville elsket faren din like mye visst han var 10 år eldre. Mine foreldre var 30 og 40 år når de fikk meg, og det er vel midt på treet tenker jeg, siden gjennomsnittet for kvinner og føde er 29,9 år.

Ellers er bloggen din god underholdning, men like tanketomt som tegneserier. Jeg er fjorten år, men nok din stikk motsetning. Er glad det ikke er mitt liv som blir brettet ut på internett og gjort narr av, men bare forsett du, visst du liker det....

Hilsen Line (Legger ved epostadressen din visst du vil svare på dette.)
, 09.sep.2009 @ 23:09
JEG STØTTER DEG! STÅ PÅ
Ida, 09.sep.2009 @ 23:19
Haha, du bør VIRKELIG åpne øynene, liksom VÅKN OPP !
STaffi, 09.sep.2009 @ 23:26
seriøst..... faren min er 63 år og moren min er 54 år.. lille søs er nå 16... pappa er en prek jævlen skal jeg si deg.. han drikker og fester alle under bordet!
Johanne, 09.sep.2009 @ 23:35
Du hadde ikke likt foreldrene dine hvis de hadde vært 65 år gamle nå? Er det det du prøver å si? Man er da like glad i foreldrene sine uansett hvor gamle de er? Det er faktisk ikke noe du bestemmer selv, lille venn!
Hanne', 09.sep.2009 @ 23:42
Jeg er såååå enig med den personen som kommenterte der!!

Å ha en far på 60 som er snill, oppegående og er en god far er utrolig mye bedre enn å ha en som hadde ubeskyttet sex når han var 17 og gir blaffen!

Og du, hadde du vært så flau over foreldrene dine?

Foreldrene mine er da ikke så unge, men uansett har ikke alder noe betydning! Er de glade i deg og bryr seg om deg skal du være glad, for det er ikke alle som har det sånn!!

Det er en liten forskjell og bli mamma/pappa når du er 15 eller hvis du bli forelder når du er eldre!

Blir du mamma når du er 15 er du bare barnet enda.

Når du sier at eldre mennesker ikke bør få barn, da blir jeg irritert!

Alder har ikke noe betydning, hvis de er gode foreldre og bryr seg om deg!

Tenk liitt mer før du snakker.
Marielle, 09.sep.2009 @ 23:54
Hmm.. Har hørt mye dumt om deg, men fy søren du er dummere enn jeg noen gang hadde våget å trodd.. For det første sier det seg selv at du skriver slike innlegg FOR å provosere, en blind person ser det.. Helt fair!! Om det er den metoden du vil bruke for å få deg pr, go ahead!! All pr, er god pr, right??? Men jeg synes absolutt du går LANGT over streken med å si slike ting, når du vet at det er en såpass stor målgruppe som vil føle seg truffet.. Kanskje er min mor en dårlig mor fordi hun fikk meg som veldig ung? Hun ble gravid med min søster da hun var like gammel som deg.. Det sier MYE om deg, hvor langt bak du egentlig ligger sosialt sett :/ Men du må jo SELVFØLGELIG yte dine latterlige "meninger" på bloggen din.. Jeg f.eks, jeg kunne laget et svært innlegg på min blogg om jenter som prøver å skjule feite kviser under tusen lags brunkrem, but HEY, litt truffet ville vel ENKELTE personer følt seg her? Kanskje jeg gikk litt over streken der, men er nok det eneste som skal til for at du skal ta det til deg..? Provosere vet du ;) Er jo mesteren på det du!!

Ser ut som imaget du kjører er : "Jenta med de egne sterke meningene sine, som ikke hørte på noen andre, fulgte sin egen vei.." Men INGEN av meningene dine er gode, eller blir respektert på noen som helst måte :S Jeg digger sterke, EKTE meninger.. Men tviler på at dine i det hele tatt er ekte.. Jeg sier dette faktisk for jeg frykter en dyster fremtid for deg skal dette fortsette...

Du virker mye yngre enn det du utgir deg for å være, og det er vel INGEN positiv ting heller..?

Fortsett og blogg.. For all del =) Men vær deg selv istedenfor! Kanskje du kan redde jobbfremtiden din!! Ånei, det glemte jeg.. Det er jo bare FATTIGE folk som jobber?! Er det vittigste jeg noen gang har hørt.. Jeg ser NED på folk som ikke jobber.. Og du som får penger av din mor, jobber ikke hun? Er hun fattig? Da er jo du og det? Jeg tjener sikkert mer enn det din mor gjør i året, jeg JOBBER for pengene mine.. En dag vet du hvordan livet fungerer..

Husk, du blir eldre, men folk glemmer veldig seint!! Da står du der som en sau og angrer på tingene du har gjort..

Ikke kom med: "Du er sjalu" kortet ditt.. Eneste forsvars mekanismen du pleier å bruke på andre jenter.. Så om det falt deg inn å bruke det; ikke. Klikk heller inn på linken min og SE at jeg ikke kan bli sjalu på noe som er.... deg.. =)

Mvh Meg =)
Maria, 09.sep.2009 @ 23:58
hva feiler det deg? hold de jævla usaklige meningene dine for deg selv! Folk kan faktisk føle seg truffet og såret!
, 10.sep.2009 @ 00:04
Det handler ikke om å være for eller imot unge eller gamle foreldre. Hovedsaken er at de klarer å oppdra ungen sin i trygge omgivelser og legge et godt grunnlag slik at de kan vokse opp og bli gode mennesker. Min far er 70, jeg er 21. Han har opplevd ting jeg bare kan drømme om. Han har masser av erfaring og historier og jeg er kjempe glad for at han er min far. (Jeg sier ikke dermed at yngre foreldre ikke har erfaring.)

Du sier at du ikke ville likt det, men når du blir eldre ser du at årene blir kortere og kortere, og da har ikke 10 år så mye å si lenger. En god forelder en en som er glad i deg for den du er, og da skal du være glad i han/hun for den de er.

Vi velger tross alt ikke foreldrene våre.
anette, 10.sep.2009 @ 00:17
Her gikk du over streken... Tenker du over at det du sier kan såre andre? Eller handler bare alt om deg, deg og deg i din verden? pappan min er 61 år gammel, han var rett under 50 når jeg kom til verden ! Okey, so what om vennene mine tror jeg bor hos bestefaren min? Jeg DRITER fullstendig i hva vennene mine tenker om at faren min er eldre. Ekte venner skal ikke dømme.

Og forresten; jeg tror du kommer til å gjøre det bra som skuespillerinne, du spiller jo dum så godt fra før :-) Lykke til med livet, heidi alexandra ;)
Tiril, 10.sep.2009 @ 00:31
Jiiiises>.>
Kris, 10.sep.2009 @ 00:36
Jeg er helt enig med personen som skrev den kommentaren. Dette er din mening, greit, men du fikk det frem paa en utrolig frekk og forkastelig maate. Klart at personer over 50 skal faa ha barn, noe som er den fineste gaven i verden! Som mange andre her kommenterer, handler det ikke om alderen, men om personen er frisk osv. Jeg hadde ikke brydd meg mindre om folk hadde trodd at jeg bodde hos besteforeldrene mine, man skal vaere glad man i det hele tatt har foreldre som er glad i deg og tar vare paa deg! Skjerp deg naa, Heidi!

Og du vil bli skuespiller sier du? Da synes jeg du burde begynne aa jobbe snart. De fleste kjente skuespillerne begynte naar de var paa din alder, men ble ikke kjente for de ble eldre. Du trenger litt erfaring for du kan menge deg med de store! og jeg tror neppe at filmbransjen er paa utkikk etter en fjortis med fake blond haar og ti lag med sminke! De leter nok etter noen som er langt mer unik! Synes det er paa tide aa faa bena paa jorda igjen, Heidi. Hvis ikke vil du faa vondt den dagen du faller ned! Just sayin' ;)
ida, 10.sep.2009 @ 00:37
du kan ikke være sann?

Ja, noen er for unge mødre, andre for eldre. Det er ikke snakk om alder i det hele tatt, men om de klarer å ha et ansvar for barna sine og om de føler seg klare.

Og dette tullet ditt med at du skal bli en berømt skuepillerinne og hele det våset der, hvor har du hodet ditt jente? Du ligger på topplisten av bloggere, men har du egentlig skjønt hvorfor? 80-90% av kommentarene dine er negative, og 10% positive. mennesker kommer inn på bloggen din for de blir både forbåuset, oppgitt og forbanna over hvordan holdningen din er. Du kan ikke holde på å oppføre deg sånn, jente.

Og derfor du er på topplisten er nok pga at det er så forferdelig mange som tenker ''skal vi gå innom den siden her da? og se hva annet vås hun har skrevet?''. Og derfor er du der. Du er der pga mennesker som ikke liker deg, og det er nok lengs i berømmelsen du kommer deg. Med denne holdningen til alle andre mennesker rundt deg, så kommer ikke en eneste person til å ville ha noe å gjøre med deg når det kommer til film o.l.

Jeg trodde aldri at et menneske skulle gå meg så jævlig på nærvene, men jeg ble ganske så forbanna når jeg leste svaret ditt over her ''Foresten, hvor gøy er det å ta med venner hjem og de tror du bor hos besteforeldrene dine?'' hva faen skal det bety?

Det sier bare litt om hvor hodet ditt er. Tenker du med ræva? eller tenker du med all den sminken som du klasjer på i trynet ditt?

Virkelig, når skal du vokse opp? jeg blir så provosert at det ikke finnes grenser nå.

Virkelig, skjønner du ikke hvor frekk du er?

Og ikke kom her og si at alle andre som kommenterer tilbake på innleggene dine er så mye frekkere, for dette tar kaka. Makan til dummhet har jeg ikke vært borte i.
:), 10.sep.2009 @ 00:51
Du driter deg ut Heidi!

Kan ikke si så mye, siden Synne har dratt alle ordene ut av munnen på de fleste ;D

Ærlig talt Heidi? du er ikke så dum vel?

Så la meg stille deg et spørsmål, hvis du hadde en pappa som var "gammel" som du sier, hva ville du gjort da?

Åsså berømt skuespiller du liksom? Dream on! Det blir du aldri, sånt går ikke bare på utseende å grineferdigheter dessverre..
Kristine, 10.sep.2009 @ 00:59
Men alder er jo ikke helt uvesentlig. Faren for komplikasjoner i svangerskapet øker jo med alderen. Og selv om det alltid vil være vanskelig å takle foreldres alderdom eller død , vil det jo være mye vanskeligere å takle for en ung person som nettopp har begynt på livet, enn en som f.eks har fått tid til å lage sin egen familie, og har hjelp og støtte derfra.

På samme måte som en 14åring ikke har den samme livserfaringen og modenheten en 40åring kan ta til hjelp når det gjelder barneoppdragelse.

Men det e jo bare det praktiske.



Hvor mye omsorg en har å gi er ikke avhengig av alder, men en en helt rekke andre omstendigheter :)

Rett og slett. 15 eller 50.
..., 10.sep.2009 @ 01:06
Jeg er enig med deg Heidi :)

Og de som blir såra av sånn burde jo finne seg noe annet å lese på.

Hva hvis det her hadde vært en offentlig avis f.eks,skulle dere klaga no virkelig på at dere følte dere såra?eller ville dere bare kasta avisa?Jeg hadde kasta den etter at den var ferdig lest,og så hadde eg sikkert gått ut i hagen og planta noen blomster.

Det er en del andre her som trenger å vokse opp og bli voksne i hodet.Les hva dere skriver til Heidi og begynn å tenk litt med hodet deres.Og DERE kaller meningene hennes sårende?

Jeg er helt sjokkert over at det garantert sitter voksne folk her og skriver slike ting,og dere unge som skriver her,er dere slik i språkbruken og like frekke på skolen?Mangler dere ord og må bruke usakligheter i stedet?
Ida, 10.sep.2009 @ 01:18
Å herregud! Du må være den mest uvitende personen jeg vet om!!! Det skal ikke være lov å være så respektløs og frekk og dum som det du er når du skriver det du gjør. Tror du har så lite livserfaring, og for liten hjerne til å klare å tenkt på noe annet enn rosa. Prøv å se for deg deg selv i en slik situasjon, herregud!! Du er bare egoistisk.
Lisa, 10.sep.2009 @ 04:02
Du oppfører deg som en bortskjemt drittunge, vet du det ?

Alså, det er ikke alle her i verden som finner kjærligheten da de er unge. Og plutselig så finner de kjærligheten, og si at man er 50 da, finner en du har alt til felles med, og du vil dele resten av livet med.

Så ifølge deg, hvis man er 50 og oppover så burde man ikke få barn ?

Tenk om du ikke finner den rette før du er 50 da, da skal ikk du ha barn ?

Det må jeg si er det dumeste jeg har hørt på lenge.

Hvor går grensen for deg da ?

20 år ?

Må virkelig si at den lille hjernen din er helt mongo, og helt ødelagt.

Greit at alle har forskjellige meninger om ting, men slike meninger som du har burde du holde for deg selv.

En vakker dag kommer du til og få den en midt på tryne.

Slik oppfører man seg ikke, du tror du er bedre enn alle andre rundt deg ? Det er du ikke, alle mennesker er like mye verdt, selv om noen mennesker oppfører seg helt på jorde, så er alle likeverdige.

Men jeg må virkelig si, jeg har mistet helt respekt for deg, tror nesten alle de andre som leser bloggen din føler det samme.

Nå må du jauug skjerpe deg, oppfør deg, horeunge!!
Lisa, 10.sep.2009 @ 04:03
Du oppfører deg som en bortskjemt drittunge, vet du det ?

Alså, det er ikke alle her i verden som finner kjærligheten da de er unge. Og plutselig så finner de kjærligheten, og si at man er 50 da, finner en du har alt til felles med, og du vil dele resten av livet med.

Så ifølge deg, hvis man er 50 og oppover så burde man ikke få barn ?

Tenk om du ikke finner den rette før du er 50 da, da skal ikk du ha barn ?

Det må jeg si er det dumeste jeg har hørt på lenge.

Hvor går grensen for deg da ?

20 år ?

Må virkelig si at den lille hjernen din er helt mongo, og helt ødelagt.

Greit at alle har forskjellige meninger om ting, men slike meninger som du har burde du holde for deg selv.

En vakker dag kommer du til og få den en midt på tryne.

Slik oppfører man seg ikke, du tror du er bedre enn alle andre rundt deg ? Det er du ikke, alle mennesker er like mye verdt, selv om noen mennesker oppfører seg helt på jorde, så er alle likeverdige.

Men jeg må virkelig si, jeg har mistet helt respekt for deg, tror nesten alle de andre som leser bloggen din føler det samme.

Nå må du jauug skjerpe deg, oppfør deg, horeunge!!
Hege, 10.sep.2009 @ 06:38
kommentar til Iina 09 sep kl 22,17. Iina problemer hennes er ikke at hun skal slutte å tenke. Problemet er da heller å få henne til å tenke. Men uansett alder kan alle ha barn. Jeg er for unge og eldre foreldre pga at alle fortjener å ha et barn om de ønsker det.
TEIT, 10.sep.2009 @ 07:27
Hun må jo få lov å mene det hun vil, uten at hun er blåst å dum osv. er nok flere som mener det men som ikke er "blåst"

Altså hadde Ida wulff skrevet dette hadde alle dere vært helt enige..

Virker som uansett hva Heidi mener så er det bare dumt å lite gjennomtenkt å hun er helt blåst.

men er det andre som sier det, da er det greit.

Alle må da for faen få love å mene det de vil, er ingen ting som heter rett å galt på andre sine meninger..
Siri, 10.sep.2009 @ 08:15
Du kommer ikke til å bli skuespiller, du er for stygg. Og du er sikkert for dum til å klare å huske replikkene.
Elisabeth, 10.sep.2009 @ 08:52
pappaen min var 49 når han fikk meg, og mamma var 41. jeg kunne aldri fått bedre foreldre!! så hold kjeft!!!!!!!
Charm, 10.sep.2009 @ 08:53
Heidi....hadde du hatt gammle foreldre så hadde du ikke kunnet gjort så mye med det, da hadde du nok satt pris på de uansett.

Du må nå skynne deg å få barn selv nå så du ikke blir for gammel, eller kanskje du skal vente litt så du ikke blir for ung!(Dette er en usaklig settning)

Jeg har foresten skrevet litt til deg på bloggen min ogspå.
Caroline, 10.sep.2009 @ 09:15
sorry, men jeg må bare kommentere det her. sånn som ALLE andre har gjort.



Det er utrolig at du kommer med slike innlegg. Du kan såre folk ganske mye, for noen som leser bloggen din har garantert eldre foreldre. Om en far er 60 eller 40, så kan han være en god far. Alder har ingenting å si på hvordan de tar seg av deg.

Og om de som du har skrevet om leser bloggen din,

for å si det sånn:

Da har du driti deg max ut.
Julianne, 10.sep.2009 @ 09:15
Dette er nok et litt usaklig svar på ditt innlegg. (riktignok fordi dette er for dumt til å svare på). Men når du skriver/sier på vbloggen din at du skal "gå å sminke deg", så fraråder jeg deg til å gjøre det inntil du har lært HVORDAN man gjør det. det var ikke kritikk, bare et råd. blått kler blondiner ja, men ikke sammen med oransje. Da risikerer du å se ut som Statoil-logoen :)
Aleksandra., 10.sep.2009 @ 09:18
Stakkars stakkars deg, du må ha så alvorlige problemer. Du må ikke tro at det er for du er flink å skrive du er på topplisten, det er for du er så jævla stokk dum.

Skjønner ikke at du tørr å legge ut sånnt en gang, når kunne man velge foreldre selv da? Heller ha gamle foreldre enn å være så dum som deg.
<3 Sara Andresen, 10.sep.2009 @ 09:33
Man er like gla i foreldrene sine uansett hvor gamle de er eller??!!
Andrea, 10.sep.2009 @ 10:35
Var det ikke du som får to uker siden ville bli kirurg?

Hadde jeg vært foreldrene dine hadde jeg skammet meg over i det hele tatt klare å produsere et slike mentalt tilbakestående unge som deg.
Renate pettersen, 10.sep.2009 @ 10:39
oh my god. du e den mæst overfladiske bitcha e nån gång ha vært borti. Du fatta verkelig itje at du ødelægg heile rykte dett? :p den einaste gången du kjæm på tv e nårr tv2 nyheitan ska førtæll om kor fette bimbo du e. E dæ et bra rykte å ha på seg? "life of barbie" - ja e har verkelig merka dæ!!!

Min pappa va 35 nårr han fikk me, og e syns itje dæ e gammelt. Hadde e hadd ei mor som fikk me nårr ho va 15-16 så hadd e faen mæ bidd fette FLAU!!

Skjerp deg di lille bimbofett!

Og btw, syns eg har læst at du bi irritert over at folk itje skriv navne sett...

MVH Renate Pettersen > Hoeface på nettby :)
Stine, 10.sep.2009 @ 10:48
Alder på foreldre har en del å si. Har du unge foreldre så er de som regel med på alt og er ganske kule, har du eldre foreldre kan du få gode råd og kanskje en mer stabil oppvekst.

mamma hadde eldre foreldre, bestemor var noen og førti når ho fikk mamma, og mamma savner de veldig nå som de er døde.

pappa er bare 40år, og da 20år eldre enn meg. men han er verdens beste pappa. og når man er ung pappa så får man mer tid til å nyte livet når man er økonomisk sterk og vil reise.

jeg er verken i mot unge eller gamle foreldre så lenge de stiller opp :)
SÆÆRP, 10.sep.2009 @ 10:56
du har jo sjøl sagt at du ikke vil jobbe for pengene dine da, mongofaen
Malin, 10.sep.2009 @ 11:02
neimen herregud da kiiis... uansett alder ska man få barn om man vil! æ må sei mæ eni me ho som skreiv kommentarn over her. vil heller ha gamle foreldra som bryr sæ istede for unge dumme foreldra. THINK, heidi.... lol
Heidi Rønning, 10.sep.2009 @ 11:11
Jeg skjønner hva du sier. Men pappaen min var 29 da han fikk meg og mammaen min var 22. Jeg er eldst i familien. I ettertid har jeg fått fire brødre, siste kom i år. Jeg har brødre med aldersforskjell på 6, 10, 18 og 21 år! Men min pappa er ung til sinns og etter min mening, den beste pappaen man kan få. Han er like flink med mine to yngste brødre som han var med meg for 21 år siden. Han fant ei han ville gifte seg med, som var 40 år og uten barn. At han ville gi henne barn etter så mange år er for meg beundrinsverdig. Det var jo nå eller aldri for min stemor, og jeg er evig takknemlig for at det ble nå. Kan du tenke deg hvor koselig det er å være søster til to små som du kunne vært mamma for? Det er den samme kosen, bare ikke noe av arbeidet! Så klart skygger min fars blikk seg til når han forteller at det er samme alderforskjell mellom han selv og hans yngste sønn som det var mellom pappa og oldefar, men det handler kun om hvordan folk ser det. Det handler om hvor gammel du er mentalt. Du må huske at med den type kommentarer så vil du alltid støte noen, snakker du om de unge foreldrene så vil de unge reagere, og snakker du om det motsatte så kommer en annen gruppe. Jeg er sikker på at du ikke er så frimodig at du ville kommet hjem til meg og fortalt at min pappa var ekkel og alt for gammel til å bli far...

Du vet jo at du får reaksjoner, det er jo derfor du gjør det. Det er derfor du er på topplista. Strategien din er genial, Heidi:D Du er genial!
Anonym, 10.sep.2009 @ 11:13
Syns kanskje det er på tide at du begynner å holde meningene dine for deg selv. Jeg har ikke gamle foreldre, men noen kan ta seg nær av hva du skriver.
Ida Helene, 10.sep.2009 @ 11:46
Når du sier at du vil bli berømt skuespiller, så lurer jeg litt på om det er oppmerksomhet du egentlig vil ha, eller om du faktisk vil bli skuespiller. Fordi om det var skuespiller du ville bli, så hadde ikke berømmelse vært noe viktig, bare du fikk være skuespiller.
heeni, 10.sep.2009 @ 11:50
motbydelig, motbydelig, motbydelig... hater deg! :-)
Oda, 10.sep.2009 @ 12:50
altså, om du ikke ville hatt en forelder som er over 50, da er du faen meg ikke stolt av de foreldra du har nå en gang. For de blir så gamle en gang i tiden de også! Tenk litt gjennom hva du sier. Og for guds skyld, man skal akseptere det som er, uansett alder!
Jeanette, 10.sep.2009 @ 12:50
Jeg blir rett og slett litt lei meg og provosert av å se alle kommentarene her! Har ikke folk noe bedre å gjøre enn å kommentere og slenge dritt? Synes det er latterlig. Dette er en ung jente som etter mitt syn er akkurat som mange av de andre bloggerne. Tenk dere litt om....
Linn, 10.sep.2009 @ 13:04
"Og jeg har faktisk litt rett til å blande meg,"

Om det var din egen mor elelr søster eller bestemor..whatever. Så har du INGEN rett til å bry deg.

For dette handler IKKE om ditt liv.

Hvordan vil den aktuelle du skrievr om like at du slår den på de på nettet?
Line, 10.sep.2009 @ 14:03
"Foresten, hvor gøy er det å ta med venner hjem og de tror du bor hos besteforeldrene dine?"

Unnskyld meg? Hvor frekk kan man bli.. Sånt kan du tenke, men du skriver det søren meg ikke i bloggen din.
julie johnsen, 10.sep.2009 @ 14:09
Hvordan har du fått den hårfargen din? bleiker du det?

Jeg har og lyst på lysere hår, men vet liksom ikke hvordan jeg får det?

Hvilken bleiking bruker du? :D

:D
Karoline, 10.sep.2009 @ 14:13
Okei, flott du har egne meninger! Nå har ikke jeg satt meg inn i bloggen din og aner ikke hvor gammel du er. Men regner vel med, ut ifra bildene dine og meningene dine å dømme, at du er 13-14 år? (Ikke vondt ment, jeg bare tipper random!) Flott med ytringsmening i det landet her, det hjelper virkelig jenter som vil bli kjent for å være dumme, gjennom blogging.

Men jeg bare lurer, hvorfor vil du kjent for å være dum? Du sier selv at du ikke er dum, men da ville du VIRKELIG ikke sammenlignet å sulte som det og ikke ha på seg sminke eller å si at "gamle" mennesker ikke skal få barn. Som sagt har ikke ALDEREN noe å si når man skal ha barn. Èn ting er å være 80 år gammel, men når man er 50 år har man utrolig mye igjen av livet, og det er utrolig mange 50 åringer som er like spreke som 30-40 åringer. Du setter deg jo ikke INN i saken, du sier jo bare at det er EKKELT? Det er ikke ekkelt, det er NATURLIG. Det er mange mennesker her i verden som ikke har har mulighet til å få barn før man kommer litt opp i årene, av mange grunner. Og jeg tror nok ikke barnet blir SYK fordi det ble født når moren din var 49 og ikke 39.

Og om du ikke er dum, så vil du hvertfall fremstå slik. Og hvis du er smart, syns jeg virkelig du burde vise den siden av deg selv i steden! For selvom du har egne meninger, er det ikke alltid det alt handler om. Det er faktisk viktig å kunne vite litt fakta om det du uttaler deg om, ikke bare si MENINGEN din uten å vite fakta.



Du kan kanskje tolke det her som en frekk kommentar, men det er ikke slik det er ment. er egentlig ment som et spørmål, og om hvordan folk ser på deg. Er det ikke litt kjedelig å være på topplisten på blogg.no bare fordi alle syns det er morsomt å lese om hvor dum du er? eller hvor dum de oppfatter deg da, for jeg kan ikke si om du er dum eller om du bare vil oppfattes dum...
Jens, 10.sep.2009 @ 14:28
Vet du hva Heidi Alexandra?

Visst det da er ditt virkelige navn, du må roe deg ned!

For du må jo virkelig skjønne det at det går ann og ha en eldre far, det er ikke noe gale i det!

Om han er 60 eller hva han er, så er han forsatt faren din!

Du kan vel kanskje innrønmme det, hvor gammel DIN pappa er?

For dette her er faktisk ganske så frekt, jeg har VELDIG mangen venner som har en eldre pappa, og de er ikke flau over det eller noe. FOR de er STOLT og GLAD i/over faren sin.

Og det synest jeg du må tenke på, hva du sier for en blogg som blir lest av nesten ALLE sammen.

For det er da virkelig IKKE noe fint dette her du skriver? Enkelte er sein med og få barn, men det betyr ikke at vennene dine/deres tror at faren din/deres har blitt en BESTEFAR for det.

Guri, jeg blir så frustrert over deg HEIDI!
Marie, 10.sep.2009 @ 14:29
ja lykke til med det

det er vel samme faen hva alder folk er i, lille deg? Folk kan bli like gode foreldre selvom de er oppi 50-60 år. Fatter du ikke slikt du?
Alise, 10.sep.2009 @ 14:48
Det er greit at du har dine egne meninger. Det respekterer nok de fleste. Men om du skal skrive ned dine meninger hvor alle kan lese de, burde du være litt mer saklig. Du burde klare å argumentere for det du mener om noen sier deg imot. Ikke bare si at det er teit eller noe lignende.

Så til neste gang du skal skrive noe du mener, vær saklig. Uansett hva du skal skrive ned. Saklig! Ellers får du bare drittunge-stempel sterkere trykt i panna di.
, 10.sep.2009 @ 15:08
Heidi, kan du skrive hva du mener om pro ana/pro mia nettsteder og spiseforstyrrelser?
, 10.sep.2009 @ 15:08
herregud, du er så jævlig usakelig.hadde jeg vært deg ville jeg slette bloggen min, for alle jeg kjenner går faktisk bare inn på bloggen din fordi de synes det er morsomt... så kan du skjerpe deg? for noen kan faktisk bli kjempe lei seg når DU (bloggeren på topplisten) kommenterer og er imot andres privatliv , når du ikke engang har prøvd det sjæl. jeg har foreldre på 40 år og går på ungdoms skolen. jeg synes jeg har drit unge forelde til å være på min alder.. men mange av venninnene mine har foreldre på 60-70 år. jeg digger de , fordet . jeg synes de er fantastiske mennesker som virkelig fortjener barn. og det er ikke noe ''regel'' som sier at man ikke kan ha barn når man er så og så gammel heller ? :S skjerp deg a...
men nå må jeg bare le litt av deg ..

hahahhahahaha
hahahhahahahha
hahahhahahha
hahahhahaha
hahahhahaha
hadebra
Elisabeth, 10.sep.2009 @ 15:09
Heisann ! Jeg syntes folk er utruli slemme mot deg ! bare for di sier din mening får du mye piss mot deg ? :-S jeg beundrer att du tør og være såpass deg selv, og det virker iallefall som du ikke er redd for hva andre sier :-) du er ei utruli søt jente så hvist du vil så hadde det vert gøy og snakt med deg på msn osv :-)

CIAO ELISABETH
..., 10.sep.2009 @ 15:11
herregud kan du skjerpe deg seriøst???
det er ikke noe regel som sier at folk på 60 ikke kan ha barn?
jeg har mange venninner/venner som har foreldre på 60-70 år og de er kjempe fine foreldre fordet ??
herregud. æsj...
men nå må jeg bare le litt av deg :
HAHAHAHAHHAHAHAHHA
HAHHAHAHAHAHHAHA
HAHHAHAHAHAHHA
, 10.sep.2009 @ 15:19
Når jeg leste dette innlegget ble jeg passende irritert over hvor fantastisk lite innteligent du framstår ! Jeg har maaaaange venner som har foreldre som er rett under mine besteforeldre sine alder! Og jeg husker når jeg kom på besøk til de første gangen, tenkte jeg ikke over at.. Woow, bor du hos BESTEFORELDRENE dine? Selv bor jeg hos bestemoren min, og dra folk med meg støtt og stadig på besøk, og aldri har de spurt meg om det er moren min eller lignene! Ikke alle er så stokk dum at når de kommer inn i et hus med eldre mennesker går de ut i fra at det er foreldrene til vedkommene! TENK FØR DU SKRIVER JENTE!!
, 10.sep.2009 @ 15:21
chill da, ingen vil jo ha en far som er like gammel som andres bestefar ?

såklart er man gla i dem forde, men såklart vil du ikke dra å besøke farn din på gammlehjem når du er 10 år x)
camilla, 10.sep.2009 @ 15:29
herrigud, at det går ann! heidi, tror virkelig ikke du blir skuspiller, med mindre denne bloggen er oppdikta. håper jeg virkelig for din skyld.
stine, 10.sep.2009 @ 15:36
selv om man blir far når man er 20 år, så betyr det ikke at man har hatt ubeskyttet sex!

jeg er 16 år nå, og jeg har lyst på barn. har ikke planer om det, men har lyst. og jeg vet om endel stykker som er 16-25 år som er gravid nå. Og det er ikke med ubeskyttet sex. Så den personen driter seg ut også !!!

det kommer helt ann på person til person om når man vil ha barn ogsånn, ingen skal dømme. for det er en privat sak !
Silje, 10.sep.2009 @ 15:39
Jeg er helt enig med deg heidi ! jeg synes også at en 50 åring er FOR gammel til å få barn på en alderen. Jeg hadde IKKE likt å hadd en far på 65 år når jeg er 15 år. BESTEFAREN MIN ER 65!!! pappa er bare 40. alder har noe å si .
Nikoline, 10.sep.2009 @ 15:45
Herregud, når noen sier 'unge mødre', tenker jeg på rundt 17- åra. Det finnes jo en mellomting! Å være 30 år når du får barn er perfekt, du er ikke for ung eller for gammel. Noe du ikke tenkte på?
Ksenia-A., 10.sep.2009 @ 15:45
Oh god.. man kan virkelig ikke unngå å legge merke til de sterke, usaklige meningene du har.. Fy faen. Man kan være dårlig\bra far\mor uansett hvilken alder man er i .. Alder er bare et tall!
KAMILLA, 10.sep.2009 @ 15:47
okei, merket at jeg blir sykt forbanna!

ta å skjerp deg, heidi! venninna mi har forldrer som er litt over 50! å de behandler henne LIKE bra som mine foreldre på 36år! er det mulig? alle kan være like gode foreldre pga en alder! jeg blir sykt skuffet og lei meg, at du våger å legge ut et innlegg sånn som dette? frekking! å jeg mener det!
Vanja, 10.sep.2009 @ 15:52
Skuespiller?

kanskje du burde lære å ikke disse folk pga alder, utseende eller komme med idiotiske utspill der du sammenligner at du ikke får sminke deg med barn som sulter.

Dette ER lavmål Heidi!

Denne bloggen , kommer definitivt til å bli brukt imot deg !.-)
, 10.sep.2009 @ 15:56
ojjsann..

jeg skjønnner ingenting nå jeg. dere er tragske. dere som velger gå på bloggen da..

"åhhnei! nå såra du meg. buuhuuu!" WTF?! om hun mener det så mener hun det. da er det det hun synes er riktig. Om det hadde vært en annen person som så tøffere ut og var tøffere og eldre hadde dere holdt så kjeft. så bare drit i å sleng dritt til henne a. hjelper det deg veldg eller? hun er søt litt "puslete" på en måte (no fence) og så bruker henne mye sminke. om hun hadde vært en 17 år gammel emo-bitch hadde dere ikke tørt å gå på kommentarene en gang ^^

uffda,rakk ned på de dere tror er dårligere,for all del. men gjør det FACETOFACE siden det er veldig tragisk å skrive her. gå å møt henne da,og så kan du se om du har like mye baller..

stå på heidi!
thomas, 10.sep.2009 @ 15:57
kan du lage en spørsmåls runde? :D
Tamara, 10.sep.2009 @ 16:16
fy faen. . .eier du samvittighet eller respekt for andre?
Gullan, 10.sep.2009 @ 16:38
nå virker det jo som at du misliker både unge og gamle foreldre. selvom du bare sier at du ikke ville ha det selv, så kan det være litt sårende for andre! og forresten, skuespiller er det mange som vil bli, og jeg støtter deg i drømmen, for all del, men det er utrolig vanskelig, så du burde ikke regne med at du blir verdenskjent med det første, det høres så naivt ut!
No Brain, No Pain - Heidi Alexandra, 10.sep.2009 @ 16:49
For det første så er den eneste grunnen til at du er på topplisten, er fordi du skriver alltid unødvendige ting! hvis du tror at de ler med deg, så tar du feil - for de ler AV deg! Jeg lurer virkelig på hva du har oppi den tingen du kaller for hodet/hjernen ;-) jeg vil ikke være frekk, men jeg blir så irritert av meningene dine! Lykke til med å bli en berømt skuespiller, og ikke kom med at du har vært med i yatzy, for du vises ikke i filmen en gang! Er du flau over foreldrene dine? Synd for venna dine at de tror at du bor hos besteforeldrene dine! DU burde å være stolt over foreldrene dine, uansett hvor gamle de er! Du kom hvertfall uheldigvis til denne verden, og vokste opp til en levende fjortiss! Så tenk deg om før du skriver flere teite innlegg over hvor teit ting er! Vær litt takknemmelig over det du har! Du driter deg ut, og andre på aldereren din - du er en spesielt liten unge (og når jeg skriver spesiell, mener jeg det ikke på en bra måte) Lykke til med livet, Heidi Alexandra.
, 10.sep.2009 @ 17:08
http://www.youtube.com/watch?v=KKmcvroDqgA

DENNE BURDE VÆRE DEDIKERT TIL DEG!
stine, 10.sep.2009 @ 17:11
du bør tenke litt før du skriver!!!dette blir for dumt rett og slett.

"hvor gøy er det å ta med venner hjem og de tror du bor hos besteforeldrene dine?" så la de vennene bare tro det er besteforeldrene da!herregud.går det ann.så du mener hvis man har foreldre som er eldre enn det normale så skal man skamme seg?dumeste jeg har hørt på lenge.er ingen grunn til å skamme seg eller være flau.
Madelen, 10.sep.2009 @ 17:55
du sliter heidi alexandra :) skjønner meget godt hvorfor folk blir provosert. (selvom jeg selv har unge foreldre selv).

du er dum, og det vil du alltid forbli! og jeg skjønner ikke at du kan tro du er noe smart, når til og med dagbladet tror dette er en kødde-blogg. altså at alt du skriver her mener du ikke? DU ER DUM
, 10.sep.2009 @ 18:01
dette er bare tragisk.. foreldre er foreldre, uansett hvor unge/gamle de er !!! tenk litt før du slenger ut noe sånn...blir så jævla provosert jeg også av å lese bloggen din!... btw, den trusa var IKKE fin! .. som sagt; tenkt deg godt om før du slenger ut noe så tåpelig som det der! ...
stine, 10.sep.2009 @ 18:08
og forestten det er ikke bare bare å bli en berømt skuespiller heller.det er nok ikke så lett som du tror:) men lykke til i hvert fall med den planen din
Lisa Mari, 10.sep.2009 @ 20:18
jeg er skikkelig uenig med deg, heidi alexandra olsen.
stina, 10.sep.2009 @ 21:02
"Hm, jeg trodde dere var så for unge foleldre."

FOLELDRE HAHAHAHAHAH
kristinalid, 10.sep.2009 @ 21:13
herregud, så utrolig frekk du er! om du hadde vært venninna mi, hadde jeg vært så flau over å ha vært med deg. du kan virkelig ikke mene alvor når du skrive dette. jeg er enig med hun som kommenterte. det er bedre å ha en moden far, enn en far som ikke vil ha deg pga en feil ha gjorde når han var yngre.
Tonje H, 10.sep.2009 @ 21:16
Hmm... Man trenger ikke å være en dårlig far selv om man er 20 og ble far ved et "uhell". En 50-åring kan like så godt også bli far ved et "uhell". Det er ikke alderen som avgjør hvor god far eller mor man er, men oppdragelsesmetoden. De fleste forskere er enige i at yngre foreldre er mer tålmodige, har mer overskudd og tør å la barna sine prøve ut mer. Jo lenger man venter, jo mer overbeskyttende er man, statistisk sett. Men å si at en 50-åring er en bedre far enn en på 20 blir veldig feil. Det kan ikke bevises på noen vitenskapelig måte.
????, 10.sep.2009 @ 21:27
Kan jo hende man skriver for å få reaksjoner daaa!!!!!!!!!!!!! Skaff dere ett liv!!!!!!!!!!!!
, 10.sep.2009 @ 21:32
BERØMT SKUESPILLER MÆ I RÆVA!
Linda, 10.sep.2009 @ 21:38
Jeg er litt enig i at det ikke er noe galt i eldre foreldre. Alderen har jo ingenting å si så lenge de er der for deg og bryr seg om deg. Man er jo glad i de selv om de er gamle, for de er jo tross alt foreldrene dine
Andrea, 10.sep.2009 @ 21:55
Jeg er enig med Heidi!! Jeg skal ikke ha barn etter jeg er 35!!!
kristine., 10.sep.2009 @ 22:17
foreldre er foreldre, uansett hvor gamle de er. agree!

dette innlegget var teit. man kan da ikke bestemme hvor gamle foreldrene våre skal være!
Kr. Sofie., 10.sep.2009 @ 22:17
Hello, meg igjen x) Vi har ikke noe i mot foreldre som har valgt å ha barn i tidlig i livet, om man er 20 år og føler: "YES, NÅ er jeg klar for å barn og starte en familie." Jo det er helt greit, om damen føler det slik. MEN det vi reagerer på er at du sier at det er gammelt å ha foreldre som er over alder 50 år. Tro meg, det er ikke flaut en plass, og om du hadde vært en av dem med foreldre som er gamle, så tror jeg at du ville ha fortått. Foreldre som er eldre enn 50 år er ikke MINDRE smartere enn det en foreldre på alder 20 er. De er mer erfarne. Men det du sier om sykdommer og alt det pisset, er jeg jo helt enig i. MEN om personen er frisk og vil bringe barn til verden er det jo helt opp til dem. De har pepp på livet, og vil passe på barnet så lenge de er der. Tenk på alle de sterile menneskene som prøver å få barn hele livet, og først i femti årene får de anledning til å bli foreldre. Men så skal de bare gi det opp? Siden de er over 50? Hm. Men om du synes det du synes, er det helt greit. Men jeg er alldeles ikke enig med deg i det.

Men hvorfor ville du ikke ha likt å ha foreldre som er over 50 år?
Jøje meg. Hvor gammel er du egentlig?? Du kan ikke svare seriøst tilbake til ett menneske på denne måten? Jeg håper du forstår at du tråkker på en del tær her.
Niklas, 11.sep.2009 @ 12:09
De foregående innleggene har vært okey, fordi du bare har spilt dum, men dette var PROVOSERENDE!!! Hva i HELVETE er galt med å bo hos besteforeldrene sine? Pass litt på hva du dømmer folk etter, frøken
, 11.sep.2009 @ 12:59
herregud. du er s utrolig frekk, tenker du aldri på andre? omg
ina88, 11.sep.2009 @ 13:59
Selvfølgelig kan 50-60 åringer bli gode foreldre, der har alder ikke noe å si. Men når kvinner over 40 år får barn er det en økt risiko for at det skal skje noe med barnet! Enten at det blir sykt, blir for tidligfødt osv. Det er faktisk anbefalt å få barn i 20-25 års-alderen. Eg kjente en jente med foreldre som blei pensjonert da vi gikk på barneskolen. Ho blei ikke mobbet, men vi andre syntes det var veldig rart og sært... Hvor gøy er det å ha 80 år gamle foreldre når man er 30, og at barnebarna kanskje ikke får bli kjent med besteforeldrene sine?

Så folkens, skjerp dere! Greit at ho formulerer seg uheldig til tider, men dere er så forbanna hårsåre! Trenger VIRKELIG ikke å ta alt personlig. Seriøst, er kommentarene eg ler av. Ikke Heidi. Heidi virker faktisk smart og oppegående i forhold til mange av dere som kommenterer. Hvem er det som er dum og tragisk her? dere tør jo ikke en gang å fortelle hvem dere er.
Patricia, 11.sep.2009 @ 14:13
Jeg syns at alle skal få lov og ha forskjellige meninger, man er jo glad i foreldrene sine uansett hvilken alder de er i. Jeg har selv ganske unge foreldre, og dette er jeg faktisk glad for. De holder seg litt mer oppdatert og forstår mye mer enn hva for eksempel mine beste foreldre gjør, og selv de er veldig ung for å være beste foreldre. Personlig tror jeg at man har meninger utifra det man selv er vant til, men om min far hadde vært 40 eller 60 hadde jeg elsket han like høyt uansett, er tross alt pappaen min eller mammaen min <3
emilie, 11.sep.2009 @ 15:39
selvom jeg er tolv, ville jeg bare si at jeg ler av hver video du legger ut, å det er min mening. du dommer deg fulstendig ut. jeg skjønner det bare ikke, uansett så har ikke alderen noe å si i det hele tatt så lenge man har snille foreldre, å du kan jo tenke åsså du heida alexandra, kan jo ikke bli noe skuespiller så dom som du er.

min mening å du har åsså meninger men tenk litt da brøhode før du sir å jør noe.
enig, 11.sep.2009 @ 17:53
det er drit kvalmt å få unge når man er over 50 da. kvalmt når man får får unge når man er over 30 år også. helt enig med deg heidi!
Mari, 11.sep.2009 @ 19:13
Vet dere hva, jeg er ENIG med eieren av denne bloggen. Om man får barn i en eldre alder kan barnet bli skadet! Ei venninne av meg ble født i 6. måned, og har varige skader av det. Hun er selvfølgelig ikke fullt utvokst, og mye smerter. Må opereres ofte. Faren hennes var nærmere 70 når han fikk henne! Hun ble født slik pga foreldrenes alder. Jeg synes dette nesten kan legges under barnemisshandling! Man burde ikke beholde barn når de vet det blir slik, ja, de fikk vite at barnet ikke ville være ett friskt menneske. Jeg sier ikke at "eldre" ikke blir bra foreldre, jeg sier det er uforsvarlig å lage barn når dette kan føre til at et barn blir født slik!
Mari, 11.sep.2009 @ 19:22
Vet dere hva, jeg er ENIG med eieren av denne bloggen. Om man får barn i en eldre alder kan barnet bli skadet! Ei venninne av meg ble født i 6. måned, og har varige skader av det. Hun er selvfølgelig ikke fullt utvokst, og mye smerter. Må opereres ofte. Faren hennes var nærmere 70 når han fikk henne! Hun ble født slik pga foreldrenes alder. Jeg synes dette nesten kan legges under barnemisshandling! Man burde ikke beholde barn når de vet det blir slik, ja, de fikk vite at barnet ikke ville være ett friskt menneske. Jeg sier ikke at "eldre" ikke blir bra foreldre, jeg sier det er uforsvarlig å lage barn når dette kan føre til at et barn blir født slik!
AB, 11.sep.2009 @ 19:43
Hun skrev jo ikke at hun var mot unge foreldre da.. Det går an å mene at både unge og eldre foreldre kan være like bra!

Er forskjell fra foreldre til foreldre, ikke etter alder. Ser ikke ut som dine foreldre har gjort en så god jobb..
Carina, 11.sep.2009 @ 20:31
Unnskyld meg, men hvor i all verden har du fått ifra at 20år gamle menn som har barn er idioter og ikke stiller opp for barna sine i det hele tatt? Syns du burde begynne å tenke deg om før du skriver!
Pernille, 12.sep.2009 @ 00:21
JÆVELA DRITT! "Hvor gøy er det ikke å ha med venninnene sine hjem når man bor hos besteforeldrene sine!" ÅÅ fy faen så JÆVELIIG slem du er! Tenk på de som nå har foreldre som er så gamle da?! Jeg har ikke det selv, men har faen meg ikke noe imot de som har det! Og du skal sitte årakke ned på dem¨på den måten? OMG. Kaller foreldra dems for besteforeldre ja.. her har vi vett i huet ! ;)

Et spørsmål: Du får sinnsykt mye neggative komentarer på bloggen (som jeg er HELT ening i) Hvorfor i hælvete får du ikke inn i huet at du kanskje burde skjerpe deg litt? Når du liksom får SÅ mye også skriver du bare værre og værre innlegg. Jeg hadde selv blogg en gang og når folk skrev at innlegget mitt var skikkelig tragisk og fjortis og lignende.. gjorde jeg det om om jeg egentlig var enig. Og jeg ble veldig påvirket av det selv. Og jeg veit du ikke kan svare: jeg bryr meg ikke om hva andre komenterer" FOOR jeg veit 100% at alle gjør det uansett hvor mye du faker det til. Så VÆR så snill skjerp deg litt med alle de jævela dumme meningene dine, og skriv heller om dagen din eller noe sånt. MYE bedere det enn å skrive de nedtrykkende, tragiske, stygge meningene dine. NOEN MENINGER GÅR DET FAKTISK ANN Å HOLDE FOR SEG SELV!
Ida, 12.sep.2009 @ 11:47
HELT enig med nederste innlegg! Du burde tenke på hva du skriver! Jeg har en far som ikke stiller opp for meg, og som jeg engang aldri har møtt! Hvis du har tenkt over at 12 åringer som meg sitter å leser disse bloggene dine, og faktisk blir lei seg over hva du skriver... Det er ikke spesielt enkelt for meg å tenke tilbake på det..
Vcitoria, 12.sep.2009 @ 14:30
Alvorlig talt, dere burde skamme dere! Skrive slike usaklige ting til Heidi, greit nok, det er mange ganger jeg har blitt provosert av innleggene hennes, men jeg har a l d r i synket så lavt ved å skrive frekke kommentarer. Hun skrev meningen sin og jeg kan forstå at mange følte seg truffet. Min mening er nå at hvis man er 60-70 år så bør man ikke få barn. Får man barn når man har rundet 60 årene får man mest sannsynlig ikke oppleve så mye av barnets liv. Nå sier jeg ikke at alle dør etter fylte 70, men mange gjør det, og hva skjer med barnet da? Jeg synes faktisk det er bedre å få barn når man er 15 enn å få et når man er 60. Jeg vil nå helst vente til jeg er utdannet. Bare min mening.
Helle, 12.sep.2009 @ 16:26
Jenta kan ikke ha det bra.. dummere jente har jeg ikke hørt eller sett lignende til.

Snakk om å skylde IQ :S
Nina Emilie, 12.sep.2009 @ 20:25
enig med deg heidi! Jeg ville aldri hatt så gamle foreldre! Jeg vil ha mest mulig tid med mine og jeg vil gjerne ikke at de skulle vært pensjonister når jeg var 10..
Lovise Eiken, 13.sep.2009 @ 17:45
Jeg syns at så lenge man klarer det, så er det greit å få barn. Men det er ikke så mange som syns det er så kult å ha gamle foreldre, for man går glipp av utrolig mye! Det vet jeg fordi jeg har venner som har en del eldre foreldre enn mine. Når jeg leser gjennom kommentarene virker det som om mange av dere har imot unge foreldre, og da er dere ikke bedre enn Heidi! Dere sårer meg da, for mamma fikk meg når hun var 23 og jeg er ikke eldst! Pappa var 24 da, og kom ikke å si at det var uansvarlig! Beste foreldrene EVER, og gidder mye forskjellig også! Jeg er veldig snart 14, og pappa er 38, mamma 37. Jeg syns ikke dette er for ungt!

Jeg står på ski, bader, står på skøyter, syden, ferie, skyting, riding, og MYE mer med dem! Ikke kom å si at unge foreldre er uansvarlige!
, 13.sep.2009 @ 19:40
du kan faen ikke være frisk, jente.
christine, 13.sep.2009 @ 20:20
hvorfror må folk komme med frekke kommentarer hele tiden? det er jo ikke hun som presser dere til å lese bloggen hennes, så hvis dere har så mye i mot den eller hun, hvorfor gidder dere å bruke tid og energi på hun? Det blir jo bare heeelt feil i mitt hode. Men jaja. dere synes sikkert at det er greit å snakke drit om andre, dere får det jo sikkert bedre med dere selv? ikke sant? det er jo derfor dere snakker slik til noen andre? <333 DERE ER IKKE SÅ JÆVLA MYE BEDRE DERE HELLER..
ThuSi Nguyen, 13.sep.2009 @ 22:51
Du kommer til å bli en god skuespillerinne i fremtiden vet jeg!, Du spiller dum og deilig utrolig bra! ;-)
, 14.sep.2009 @ 01:31
Er det mulig.

Kan du ikke i det minste prøve å skjerpe deg a tinsy bit?

Jeg mener, joda, du kan ha lov til å ha dine egne meninger, ytringsfrihet og alt det der, men 99,9% av alt som blir postet her er jo helt usaklig til det ekstreme.

Ang, saken; man er aldeles ikke for gammel til å få barn når man er 50. Folk i femtiårsalderen er fult mulige til å gi et barn omsorgen den trenger, akuratt som en 25 åring, om ikke mye mer.

Om folk hadde trodd foreldrene dine var dine besteforeldre, hva gjør det? Ingen verdens ting, skal jeg si deg. Ofre en liten tanke til de med gamle foreldre, will'ya?

Forresten, du legger merke til alle kommentarene du får, sant. Gir ikke det deg så mye som et hint om at du kanskje kan legge spillingen på dumhet bak deg, å prøve å være litt ordentlig? Du som er så gira på skuespilleryrket bør jo få det til med glans.

Du er jo ikke så utrolig blond som du skal ha det til, får vi håpe?

Det ble litt langt, men fatt poenget, please.
, 14.sep.2009 @ 13:49
Hva er det som er flaut å ta med venner, om du har gamle foreldre eller bor hos besteforeldrene dine? Har da virkelig INGEN ting å si, bare de tar godt vare på deg og er gode foresatte for deg. Men hvis du syns det hadde vært flaut, da ..
Lykke til som skuespiller ;)
Anonym, 15.sep.2009 @ 17:24
Hallo, er det noe gale med deg? Du sier jo ikke sånn til en person. Det er jo direkte frekt. Unnskyld, men jeg blir provisert av det du sier om alderdom. har jo inginting å si om faren din er 32 eller 70, bare han bryr seg og er oppegående ;D
, 16.sep.2009 @ 20:09
Det som er så latterlig er at du tror du kan si hva som er best for alle... Helt greit at du hverken vil ha unge eller gamle foreldre, men alle er ikke som deg.. jeg tenker bare sånn "huff.." - etterfulgt av et dypt sukk..når jeg leser bloggen din! Jeg greier faktisk ikke ta deg for å være en seriøs person ut ifra bloggen din, det burde du ta til deg når så utrolig mange kommenterer negativt.
Hilde, 16.sep.2009 @ 21:46
Du skulle helt ærlig vært sperret inne.

Det oser ikke akkurat intelligens og respekt av deg.

Drit i å tenk på deg selv hele tiden og prøv å vær et menneske istedet for en dukke!

Jeg skjemmes av å lese det du skriver.
aurora næss, 19.sep.2009 @ 19:05
hva i helvete tror du, du er? berømt skuespiller, neppe! og det er akkurat det samme om faren din er 30 eller 50! og jeg tror ikke hun er flau over foreldrene sine når det gjelder om hvor gammel de er! voks opp, du oppfører deg som en overfladisk 4'åring når du skriver sånt, man blir faktisk provosert når man leser dette innlegget. og btw, du ligner ikke på en barbie.
Marte Sandjord, 20.sep.2009 @ 15:20
Haha, sorry men, man er faktisk for gammel til å få barn når man er 50.
Meg, 12.okt.2009 @ 13:11
HAHHAHAHAHAHA! JEG LER! MÅ DU BLANDE DEG OPPI ALT?! Om folk vil ha unger i en alder av 50 er det vel faen deres eget problem, om ikke så du skal blande deg så jævlig oppi det?! 50 år er ikke gammelt i det heletatt! Om man ikke er i overgangsalderen kan du for faen få barn! That's life!

Skriv en kommentar

Kategoriene

Bloggarkiv

Annonser:

hits