Hvem bryr seg?

Alle vet at all uenighet i verden stammer fra religion. Og at vi skal si at "dette er feil, dette er rett", "gjør ditt, gjør datt," blir feil. Vi har forskjellig kulturer, og det må bare aksepteres. Hvis vi skal kunne leve i et fellesskap kan man ikke stenge andre religioner ute.

"Dette er ikke skremselspropaganda. Dette er en hverdag som ikke får komme til Oslo," Sa en sånn politiker. Altså, hallo? Hun snakket om hijab osv. Da må jeg bare spørre; Får du vondt av at noen går med et plagg på hodet? Nei, det er ganske sikkert at hun ikke får.OK, jeg selv kunne aldri gått med et plagg på hodet hele tiden, men jeg er jo heller ikke oppvokst med det. Jeg synes dette bare tyder på at hun ikke respekterer andre. So what om Norge blir litt islamsk? Altså, kristendom, buddhisme, hinduisme, jødedom, og ja, alle andre religioner må kunne leve sammen. Ikke bare komme å si at "Nei, dette landet er ikke islamsk". Respektløst.

Helt ærlig, om politiet bruker hijab på jobb så kunne det ikke brydd meg mindre. Hvis de vil det, så hvorfor ikke? Jeg er sikker på at det en eller annen gang har vært en politimann eller kvinne med et kors rundt halsen ;)


Edit:
Om det er kvinnediskriminerende eller ikke var ikke tema. Det kan jeg sikkert snakke om en annen gang. Poenget her var at hun var så imot andre religioner i norge, noe jeg syntes var rasistisk.

151 kommentarer

, 14.des.2009 @ 22:06
Noen kan jo faktisk tenke på dette som kvinnediskriminerende... vet ikke jeg, men det er vel noe som får folk til å protestere?
karoline, 14.des.2009 @ 22:11
seff har det vert en politimann eller politikvinne med kors på halsen :P
lisa, 14.des.2009 @ 22:11
husk at dette er ikke en sak om rligion. hidjab brukes også i kristendom og jødedom. det er kulturelt. og ikke minst kvinneundertrykkende.
♥ Videoblogg ♥, 14.des.2009 @ 22:12
får gjøre hva de vil, bare de ikke overtar lande x) neida, men ser mer til utlenninger enn vårt eget folk, skulle tro norge ikke hadde en grense for mange de tar inn.
Lise, 14.des.2009 @ 22:21
synes asylmottaket i Norge burde vært MYE strengere.

Flere av vennene mine er utlendinger, og jeg har virkelig ingenting i mot de. Men det finnes mange som kommer hit bare for å skape faenskap.

Kanskje litt out of limit, men du skjønner hva jeg mener.

Hijab burde man få lov å bruke- så klart - men politiet burde ikke få lov.

Hvis de skal løpe etter en tyv, over et gjerde f.eks, så er kanskje hijaben litt i veien.
Camilla, 14.des.2009 @ 22:28
Jeg er så enig med deg:)
Silje, 14.des.2009 @ 22:36
www.wilbie.blogg.no

DEN EKTE BARBIEN! HEIDI ALEXANDRA ER EN KOPI!
Anne Marit, 14.des.2009 @ 22:39
Det er mange muslimske jenter som velger å bruke hijab av egen fri vilje, men det finnes de som blir tvunget til det.

Det at kvinner velger å dekke til kroppen sin er helt greit for meg så lenge det er deres valg..

MEN; Hijab hører ikke hjemme i politiet, det samme gjelder korset.. Politiet skal være nøytralt!

Jeg skal ikke uttale meg så mye om Hijab, for dette er et emne som jeg ikke har nokk kunnskap om, men vi har jobbet en del med på skolen i det siste..

Hijaben fungerer som religionen islam. I teorien er det ikke kvinnediskriminerende, men det funker ikke helt i praksis..
....., 14.des.2009 @ 22:40
Silje: Wilbie har bare hatt bloggen i noen dager da..

Da er det vel hu som er kopi ?
kjendisbloggenn, 14.des.2009 @ 22:41
:) ja
Olivia Holmstrand, 14.des.2009 @ 22:45
Hvis du hadde vist noen som helst ting om religionen Islam, eller noen som helst religion, hadde du ikke skrevet det der. Det er ikke "so what" om norge bli under religionen Islam. Vell, viss du vil bli omskjært (skjært bort ting nedentil med barberhøvvel uten bedøvelse) eller gifta bort så fort du var i puberteten så. Tenk litt før du skriver.
Believer, 14.des.2009 @ 22:52
Når jeg har hatt en dårlig dag eller føler jeg har prestert dårlig, kan jeg lese litt på bloggen din og momentant føle meg som en fantastisk vellykket person.
<3 Susann, 14.des.2009 @ 22:53
Jeg er ganske enig med deg. Men på en anne måte ikkje. For det er i mange, VELDIG MANGE, land der vi i norge(for eksempel) ikke får komme inn i landet hvis vi bruker for eksempel mobiltelefon. Og da blir det litt feil at vi ikke får bruke telefon i det hele tatt, fordi det er sånn religionen deres er i landet. Men at de skal komme til våres land og får bruke dte de vil, for det er sånn deres religion er i deres land. Dette synes jeg er kjempeteit. Det er i så utrolig mange land der vi ikke får bruke mobil, data, radio og masse annet sånn forskjellige ting. Og gjør noen det, så blir de faktisk fengslet. Men de fengsler ikke de som går på hijab. Men jeg er enig med deg at det er dårlig gjort :D Så derfor synes jeg at alle religioner kan tilpasse seg.

Det er også mange sånne utlendinger som kommer her til norge, BARE for å gjøre masse faenskap. Det er faktisk mange som blir sendt meg fly, sitter på gaten å tigger i noen dager. Også reiser de hjem igjen. Og de er ikke noe fattige altså, de bor på hotell og masse greier. Det er bare det når de har fri fra sinn vanlige jobb at de vil tjene ekstra penger. Dette er noe av det teiteste jeg har hørt!

Men nå må vu absolutt ikke tro at jeg er rasist eller noe. Noen av mine bestevenner kommer fra utlandet, feirer sin religion, og en jeg skjenner kjempegodt går med hijab. Og dette respekterer jeg faktisk :D

-åjda, dette ble et langt innlegg, men håper jeg får frem min mening ja :D
Ellisiv, 14.des.2009 @ 22:54
Jeg er helt enig med deg. Men jeg må også få presisere at det ikke heter "islamsk", men "muslimsk". Det er det eneste.

Til alle dere som sier at det er kvinneundertrykking:

Kanskje det er det for dere, ikke veit jeg. For meg hadde jeg ihvertfall følt det som en stor undertrykking derom jeg ble tvunget til å bruke et plagg som dekket hele håret i sosiale sammenhenger der menn er, kun fordi jeg er kvinne. Men det er ikke nødvendigvis slik for alle. Mange kvinner velger å bruke hijab selv fordi de er oppvokst med det og fordi det er tradisjon. Det er nok vanskelig å tro for oss her i Norge, men en hijab kan faktisk være en del av en personlighet til et annet menneske. Er det riktig å nekte dem å være den personen de er? Kanskje grunnlaget for å bruke hijab in the first place var undertrykkende, men man må selv få bestemme hva som er undertrykkende for en selv. Vi kan ikke gå inn i andres hoder å si til dem blir undertrykt! Det handler om å ha et eget valg!
xtheblackrosex.blogg.no, 14.des.2009 @ 22:58
Lise: Herregud det der var tragiskt.. Hijab er ikke gardiner eller en kappe vettu.

Det fins noen som bruker hijap på 1 meter , mens andre bruker en liten så den ikke henger på gjerde :P

Olivia Holmstrand:

Det viser seg at du vet lite om Islam du også ; ) . Det vi prøver å si er at folk burde få lov til å bruke det de vil . Ikke at folk blir "omskjært" osv som du sier... Selv om Islam, jødedommen og en del kristene gjør det også . Du burde kanskje også tenke over hva du skriver og kanskje være mer sikker på ting istedenfor å tro ting ;) . Btw. det pisset du sa om at " Norge blir under religionen Islam" . Seriøst hvor dum går det ann å bli ? det fleste som bor her i norge er vel Polakkere, tyrkere,pakkistanere osv... Dette her er snakk om rettigheter, som å bruke hijap . Ikke det crape du kom med ..
Katrine, 14.des.2009 @ 22:58
Eg e bære så enig med deg. Greit at Hijab ikkje e bra førr kvinner pga diskrimminering, men vess det e sånn at dem har løst å ha det på seg, så syns eg ikkje at vi skal stoppe dem.

Hallo, korr mange politidame blir å ta nytte av tilbudet? typ 2 på landsbasis kanskje. E på tide at all kultur blir akseptert i Norge :)

Klem
, 14.des.2009 @ 23:06
Enig med deg :)

Og det er faktisk litt snakk om retten til å gå med hijab også. Noen kvinner vil dette og gjør det ikke fordi menn vil det.
xtheblackrosex.blogg.no, 14.des.2009 @ 23:07
Hijab er ikke kvinneundertrykking . Langt ifra.

Det jeg har hørt blandt de muslimene som bruker hijab forteller dem at hijab gir dem stolthet. Det er kanskje vanskelig å forstå forandre. Men jeg kan prøve å forklare:)

Jeg kan ikke si at ALLE muslimer ser det på den måten, men de fleste.

Hijab er ett tegn på renhet. Man dekker seg ja. Hvis vi ser på ei Hore da, som blir rett og slett brukt. de fleste gutter er ute etter enting (Sex) , de driter rett og slett i jenta . Så lenge hun har ei fitte så går alt bra ! Som man kan kalle det " Urenhet" .

Muslimske jenter dekker dette.. de bruker som oftest tunikar..

For hvem er det som ikke vil ha en mann som liker deg for den du er?

Hijab dekker det vakkreste, den lar bare personligheten synes , og når jenta finner deg rette så får mannen se det vakkre av hun . Hvor hun pynter seg og jaa..dere skjønner vel det.

Men ikke misforstå meg .. det er seriøst ræva vanskelig å forklare det.. Men håper dere skjønte noe av det jeg sa.
Olivia Holmstrand, 14.des.2009 @ 23:14
"xtheblackrosex.blogg.no", hun sier hun ikke bryr seg om norge blir under Islam, hvis norge blir det, så er faktisk religionen islam sånn, asså, islam er ikke bare hijab, hvis det er det dere tror. . Følg med i religion timene da folk. hvis du er muslim er kvinnene undertrykt, fordi det er menn som regjerer i samfunnet, kvinner må sitte inne og passe alle ungene. Jentene blir omskjært for å ikke nyte sex, men bare ha hullet for å kunne få barn, faren til jenta finner en som ongen skal gifte seg med, gjerne før ungen er født. Tenk litt over hva dere har lært om religioner. Kanskje ikke alt står i boka, men tro meg, jeg vet dette.
Katrine , 14.des.2009 @ 23:16
Olivia Holmstrand: hohoho når ble ting SÅ svart og hvitt som det der?
Olivia Holmstrand, 14.des.2009 @ 23:19
Si imot så mye dere vil, jeg vet hva jeg snakker om. Dere tror kanskje ikke det, men sjekk om jeg bryr meg. Så lenge jeg vet at jeg har rett i det jeg sier så gir jeg faen i dere som "vet alt" =)
Katrine , 14.des.2009 @ 23:23
Olivia: når sa vi at vi vet alt?

vær så snill og forklar hvordan du VET at ting er sånn som du sier?
xtheblackrosex.blogg.no, 14.des.2009 @ 23:24
Olivia Holmstrand

Vet du hva. Jeg er Muslim ;) og alt det pisset du sier er meninger eller dritt du har hørt fra forskjellige steder. Si meg, hvor har du hørt at kvinner blir omskjært? Er det oppned for deg eller skal du spille morsom ? I islam så blir da faen ikke kvinner omskjært.. Vi lever ikke i fantasiverden nå ;)

herregud dusier at jeg burde følge med i religion timene ?

Kvinneundertrykking har ikke en dæv shit med Islam å gjøre. Dne undertrykkinga er over hele verden. Du sa " Kvinner på sitte inne og passe alle ungene" Vet du hva ?, jeg syns du seriøst burde våkne, det er ikke 1800-tallet nå vettu x) . Nei Islam er ikke bare hijab ,men islam er ivertfall ikke det du forteller x) ..
Kristine Bårdsen, 14.des.2009 @ 23:24
Hvordan kan vi vite hvem du mener når du bare skriver fornavnet på vinnerne i konkurransen? :P Eller blir de som vinner konaktet?
xtheblackrosex.blogg.no, 14.des.2009 @ 23:27
Olivia Holmstrand !

Ja du holder vel tale for Adolf Hitler ? . Du vet jo alt hva du prater om ,og alt du sier er joo heeelt sant :P.. Jeg tror jeg vet bedre enn deg om islam .. Ja du gir kanskje faen i alt du, men faen du ga meg en god latter as. hahaha :-D
, 14.des.2009 @ 23:29
Hvis man vil gå med hijab så må man gjerne det for min skyld, men tenk på rasister som kan skyte ned de i politiet for at de bruker det. Sikkerhet først.
Katrine , 14.des.2009 @ 23:33
anonym: skal de skyte ned folk med hijab skyter de vel folk om de er politi eller ei.
=), 14.des.2009 @ 23:38
D hette muslimsk isje islamsk! Islamister e sje særlig bra folk! D e de terroristane så håbe virkellig isje at du meinte de!;)
, 14.des.2009 @ 23:38
ENIG MED DEG SØTA!

Nå kan jeg virkelig se at du er smart:)
lomse, 14.des.2009 @ 23:46
KVINNEDISKRIMINERING ER NOE DRITT..! Måtte bare få sakt det ;)
Pia Susanne, 14.des.2009 @ 23:55
Det med hijab i politiet er jo ikke lov nettopp fordi politiet skal være nøytrale, og det er jeg helt enig i. Hadde kristendommen noe spesielt tydelig klesplagg eller noe sånt, hadde jeg heller ikke vært enig i at det skulle vært lov. Det er noen som sier over her at det heller ikke burde være lov til å gå med et kors som smykke når man jobber i politiet, og det er jeg kanskje litt enig i. Men det er mange fler som bruker kors, kun som et smykke enn for å vise religionen sin. Når man bruker hijab er det jo tydelig at man har islam som religion.
Jeg synes ikke hijab i politiet er riktig, nettopp fordi at når jeg trenger hjelp fra politiet, trenger jeg ikke en person som tydelig ikke er nøytral.
Katrine , 15.des.2009 @ 00:10
Pia Susanne: kan jeg få spørre på hvilken måte det at en uten hijab er mer nøytral enn en med?

de har jo fått samme opplæring, er i samme jobb og utfører samme "service" om jeg får kalle det det. Hva er forskjellen når man trenger øyeblikkelig hjelp eller hjelp generelt?
connie michelle, 15.des.2009 @ 00:15
kunne ikke vært mer enig med deg, faktisk! :-) dette var ett av de bedre innleggene dine, Heidi!
SiwOrTrue, 15.des.2009 @ 00:40
Må si at jeg ikke er så glad i bloggen din, leser bare når jeg kjeder meg osv. Men dette innlegget var bra Heidi! Du får på en saklig måte frem din mening om ett aktuellt tema.

Alle trenger ikke å være enige med det Heidi sier, men dere bør ikke kritisere henne her, for nå har hun faktisk visst at hun muligens ikke er så dum, og at hun faktisk kan skrive brae innlegg!

Jeg er kanskje veldig skeptisk til deg, men nå fortjener du skryt! Så var det sagt :p
Therese, 15.des.2009 @ 01:09
Hei Heidi, jeg leste bloggen din, da jeg så et bilde av din mobil, jeg vet at dette ikke har så mye å gjøre med temaet, men er mobilen bra, siden jeg vurederer å kjøpe en likens
dinhelena <3 - milf, 15.des.2009 @ 01:36
jeg synes det er kvinnediskriminerende. du sier at du ikke vil gå med plagget selv? vel, hvis norge hadde blitt 100% muslimsk så vet jeg ikke om du hadde hatt et valg.
Ann Cathrin - MAKEUP&FASHION <3, 15.des.2009 @ 03:10
Men nå er vi i Norge da! Kommer jo flere og flere utlendinger, og de krever mer og mer -.- trur vi skal endre landet vårt fordi vi lar de får komme hit. Mange av de fortjener faktisk ikke å være her! og blir feil at vi skal rette oss etter det de vil når vi er snille og lar de få bo i vårt land. Kulturen blir bare mer og mer borte!
Rikke, 15.des.2009 @ 03:50
BRA! Det er vist ikke bare mote i hodet ditt;)
Helle, 15.des.2009 @ 03:58
Olivia Holmstrand

Noen burde omskjære dobbelthaka di..

Makan til piss..
Leonora, 15.des.2009 @ 05:36
dette er en rimelig godt gjennomført blogg, laget av ei jente som sansynligvis ler hele veien til banken mens hun klatrer til topps på blogg.no som mest leste blogg!. 80 % av leserne blir provosert av bloggen, noe som er meninga. ingen person i denne verden kan få så mye negativ tilbakemelding og fortsette med slike hysteriske innlegg, hadde det vært meg hadde jeg blitt såret over alt det negative og lurt på hva som var galt med meg og hvorfor alle kristiserer meg. men jeg må innrømme at dette var en veldig god ide for å få mest mulig lesere.!
Nina, 15.des.2009 @ 07:36
Det er faktisk ikke lov å gå med kors eller noen annen form for religiøse symboler som politi.

Det er for å holde politiet nøytralt.

Hijab kan også være en fare for politikvinnen selv, hun kan bli mindre respektert av kriminelle

hun møter i jobben osv.

Enten er du utrolig dum og skriver dine egne meninger på denne bloggen, eller veldig smart

og en utrolig god skuespiller som greier å provosere så mange folk. :)
Julie, 15.des.2009 @ 07:42
Hele problemstillingen med hijab i politiet er at politiet skal være en nøytral faktor, uten religion. Man er ikke nøytral med hijab rundt hodet.
Veronica, 15.des.2009 @ 08:35
Jeg hadde helt ærlig ikke tatt en politidame med hijab rundt hode like alvorlig som jeg ville tatt ei som gikk uten. Med hijab blir hun mindre "skremmende" og politiet skal ha såppas respekt at vi skal oppføre oss rundt de. Uansett hvor synd det er, så er det sånn veldig mange føler det.
psycho biatch, 15.des.2009 @ 08:52
SÅ DU VIL DØ ELLER BLI RANET FORDI EN HIJAB DAME IKKE KLARER Å LØPE FORT ELLER SNUBLER I HIJABEN SIN???????
, 15.des.2009 @ 10:09
Dette er norge og det er et kristent land ikke muslimsk...
Miriam k, 15.des.2009 @ 10:22
Politiet skal være nøytralt, de skal ikke vise hvem religion de er fra osv. De skal alle ha nøytral politi form. Tror du veldig mange ungdommer osv. hadde hatt så ille stor respekt for en polti kjerring med stor stygg hijab? Selvom du hadde, så er det mange som ikke hadde ;-)
Marthe, 15.des.2009 @ 10:54
Jeg ser poenget ditt, og det er på sin måte respektløst.. MEEN, når folk kommer til Norge, uansett religion så skal de følge norske regler, det er ett av kriteriene for at dem skal komme inn i landet våres.

Og de ville at muslimske damer skulle få lov og være politi og bruke hijab sammen med uniformen, men vi har regler som sier at det politi uniformen skal være slik den er, og dermed kan de ikke bruke hijad til den uniformen.

Og i tillegg vil de ha flaggene sine inn i 17. toget våres, det blir jo litt feil, for det er Norge vi feirer, at Norge ble ett eget land. Og da passer det lite bra med alle andre flagg i toget.

Vi har regler som de må nødt og forholde seg til og kan de ikke det, så neivel bye bye, gone..

Vi sier jo ikke at dem ikke kan få lov og komme inn til landet eller bruke en hijad til vanlig. Vi respekterer andre religioner, hvis ikke hadde dem ikke vært bosatt her. Vi driver ikke med fornorskningspolitikk her..
Sum, 15.des.2009 @ 11:09
wilbie.blogg.no

Hun er en wannabeHeidiAlexandra -.-

går det ann??
Christine, 15.des.2009 @ 11:26
det handler jo ikke om å være mot andre religioner, men at de må følge norske lover og relgler når de kommer til Norge...
Anne Marit, 15.des.2009 @ 11:42
Ellisiv:

Liker det du skriver.. Det er mange kvinner som bruker hijab på grunn av tradisjon og for at de vil. Men det er også mange som dekker til kroppen sin for å slippe mennenes blikk på kroppen..

Jeg vet av ei jente som gikk på en "muslimsk" skole, hun fikk beskjed om å dekke kroppen sin mest mulig, helt fram til håndleddet og helt ned til anklene, og så klart, ingen kløft eller hals.. Dette var en norsk jente. Hun fikk ikke beskjed om dette for respekt for de andre, men på grunn av å ikke bli ett objekt for guttene..

psycho biatch:

Jeg tror ikke du helt forstår hva Hijab egentlig er.. En hijab dekker håret og nakken og kansje litt lengre ned.. altså, en kvinne kan ikke snuble i sin hijab.. Det du tenker på kalles burka.
Silje, 15.des.2009 @ 12:34
Jeg synes vi skulle enten hatt strengere asylmottak, at hvem som helst ikke får komme inn i landet vårt, eller rett og slett sende hjem dem som gjør noe ulovlig. Det er utrolig mange utlendinger som gjør akkurat det de vil, ulovlig eller ikke, fordi dem mener at politiet ikke kan gjøre dem noe, for da blir politiet rasistisk. Ikke prøv å motsi meg dette engang, jeg har nemlig vært borte i akkurat det jeg har skrevet. MANGE ganger.

Hijab har jeg ingenting imot, men NORSK politi skal ikke gå med det, mener jeg. Politiet skal være nøytralt. Hva om noen havner i bråk med utlendinger, og politiet kommer. En av politidamene har på hijab, da er det fryktelig lett å "ta side".

En utenlandsk politidame kalte meg rasistisk fordi jeg brukte lusekofte. Er ikke hijab like rasistisk som det?
Sparesset, 15.des.2009 @ 12:51
Dritkoselig å bli jaget rundt av en politidame i burka. B)
Cathrine, 15.des.2009 @ 13:08
Politi er et profilert yrke, og skal ikke bære preg av noen religioner.
Marie, 15.des.2009 @ 13:11
jeg syns ikke at politiet skal bruke noen form for plagg eller smykker som skal vise hva de står for. hva de personlig mener er deres egen sak, men når de har på seg politi uniform så skal de være nøytrale. så jeg støtter ikke hijab/kors/davidstjerne eller noen annen form for personlige preg på en norsk politi uniform.
Hilde, 15.des.2009 @ 13:15
Dette syns jeg var et bra innlegg! Du har mange bra meninger, som det er bra at du deler. Du viu virker nå som en reflektert og smart person:) Stå på!
..., 15.des.2009 @ 13:25
Det er sant det du sier, at man ikke burde dømme folk etter hvilken religion de er fra. Alle burde kunne leve sammen, men det kommer nok aldri til å skje, dessverre. Men fint at noen i alle fall tar litt tak i det :)
Pejyuu, 15.des.2009 @ 14:16
Jeg syns ikke det er noe problem at en kvinne bruker hijab i tjenesten.

Er og rimelig sikker på at det er en del politifolk som sniker et kors rundt halsen pga egen tro.

Kan vi ikke bare akseptere at folk har forskjellig religion, og la de bruke religionstegn som hijab om de ønsker det?

Det kan faktisk være at det hadde vært med på å fjerne fordommer og slikt rundt diverse religioner, hvis vi hadde hatt tjenestemenn og kvinner som stolt og tydelig viste hva de tror på, og som fremdeles gjør jobben sin knakende bra.
, 15.des.2009 @ 14:22
Heilt enig, så blir norge heilt muslimsk så ende alle me jentene opp med at ein eller ein aen muslim kutte av klitten å syr oss igjen, det kalles omskjæring! Å bare så det e sagt, de fleste jentene som går mer hijab eller burka gjør det fordi de blir tvunget til det. hvis de ikke gjør det, ender de opp med at faren eller onkelen eller broren drepe de i "æresdrap" Så NEI TE HIJAB i Politiet og alle andre offentlige tjenester i norge, bor du i norge så ska du tilpassa deg norge sin kultur!
sara, 15.des.2009 @ 14:31
Du er seriøst smartere enn jeg hadde trodd :) Men du har helt rett, og det er veldig viktig at du tar opp dette. Tusen takk
, 15.des.2009 @ 14:31
Det er faen ikke respektløst - men at muslimer kommer å tvangsislamiseer Norge - DET er respektløst, JA! Dette landet har en kultur. En tradisjon. Vår nasjonalitet. Den skal da for faen ikke forsøples, den skal bevares! De har jo fått det langt på vei som de vil ved å importere alle mulige "fremmedarter" og blande dem inn i vårt slik at det snart bare er en minoritet, men ikke vær så jævlig antipariotisk at du ikke klarer å se når det er nok!
lille meg, 15.des.2009 @ 14:34
du e smartere enn e hadde trodd
Nancy Angelica, 15.des.2009 @ 14:38
Jeg er helt enig med deg, Heidi. Hvorfor bry seg om en politimann har kors rundt halsen eller en politidame med hijab? La nå folk leve som de vil, hvorfor bry seg? Så lenge politiet gjør jobben sin og tar seg av problemer i landet så why care? careface rett og slett, dere som bryr dere. Samma om en person er hvit eller mørk, black or white?

og en ting til, muslimske jenter blir ikke omskjært. det er noen land i afrika som somalia som velger å omskjære sine jenter. Det har IKKE NOE MED ISLAM Å GJØRE, DET ER SNAKK OM KULTUR! Blir så irritert på folk som er så fuckings kort tenkte as..
Ida, 15.des.2009 @ 14:47
Greit at det er en del av kulturen deres, men viss de skal få lov til å bruke hijab, vil ikke det bryte litt med at politiet skal være nøytralt?
ylvaelisabeth, 15.des.2009 @ 14:53
Tror du en muslimsk mann vil godta å bli tatt i varetekt av en kvinne med hijab?
Tutta, 15.des.2009 @ 14:53
Olivia Holmstrand: Du veit tydeligvis svært lite om hva du uttaler deg om. Omskjæring av jenter er ikke muslimsk, og det stor ingen ting i verken Koranen eller Hadith om at kvinner skal omskjæres. Det går bare på tradisjoner i forskjellige land eller stammer. Gutter skal omskjæres, men det går på renhet, som er en veldig, veldig stor del av islam på mange måter. Det samme er det f.eks. i jødedommen, der gutter skal omskjæres 8 dager etter fødsel. Så skjerp deg og ha litt faktakunnskaper inne før du uttaler deg om noe. Du er jaggu den mest påståelige, dumme jenta jeg har sett. Herregud. Skjerp deg altså. Kvinner blir ikke undertrykt mer der enn i andre deler av verden eller andre religioner. Hvis du hadde fulgt med i timen er det ikke Islam som gjør at det blir sånn, men mennesker. Tro meg, det finnes like undertrykte etnisk norske kvinner her i landet, som det de muslimske er.

Det må være fint å leve i uvitenhet!
<3 Lone - My life, 15.des.2009 @ 15:02
Okei, denne kommentaren har ikke noe med dette innlegget å gjøre: Når man kommer inn på bloggen din tenker man kanskje "Herregud" siden alt er rosa men når man tar en titt på videobloggene og hva du skriver virker du som en utrolig søt og snill jente! :-)
Hijabjenta, 15.des.2009 @ 15:04
Ok det at jeg i det hele tatt svarer her viser vel at akkurat nå må noen steppe inn etter å ha lest alle kommentarene deres:

Nr1: Er dette virkelig seriøst? Denne bloggen altså? For slik jeg ser det trodde jeg ikke at det fantes sånne mennesker , men jaja verden er stor.

Nr2:Hvorfor tar dere opp den hijabsaken nå, er den ikke ifølge dere "old news"?

Nr3: Dere burde virkelig følge med i religionstimene, hvis folk tror hijab er synonymt med kvinneundertrykkelse, ja noen blir tvunget til det men det hører ikke til i Islam. Og til dere som er redde for å bli giftet bort og omskjært hvis Norge blir en muslimsk stat , slapp av tror aldri det kommer til å skje heller, vi har våre egn muslimske stater, dere har deres. Og bare så dere vet det det finnes Hijab for menn også, det finnes mange som bruker dette, men det er ikke så synlig for folk som ikke har hørt om mannlig hijab.
Angelica, 15.des.2009 @ 15:04
Kjære deg, det ligger nok mer bak. Du kan ikke se det fra en side. Jeg er imot hijab i politiet. De må gjerne bruke hijaben hjemme eller ute på gaten, men i jobbsammeheng syns jeg ikke det burde være lov. Det var vel en grunn til at så mange protesterte på at de skulle få ha hijab som politi. Tror du ikke? Prøv å finn ut hva som ligger bak i stede for å uttale deg om noe du ikke VET!
-Pia, 15.des.2009 @ 15:10
Hei Heidi :) jeg skjønner godt poenget ditt her, men det om at Det kommer mange innvandrere tilNorge har faktisk mye å si. De " dytter" på en måte normenn ut, jeg mener ikke å være rasistisk her, men de har ingen respekt mot oss ( jeg sier ikke at dette gjelder alle!) Jeg går mange ganger forbi pakistanske gutter som slenger dritt etter meg på gata eller som prøver og slå meg på rompa. De viser sjeldent den samme respekten mot oss som de forlanger at vi viser dem. Selvfølgelig gjelder ikke dette alle, men vi lever i to vilt forskjellige kulturer og mange muslimske land har ikke den samme likestillingen når det gjelder kvinner.

Jeg har ingen ting i mot utlendinger, men de fleste innvandrerne kommer bare å tar seg til rette og bare forlanger alt. Når de gjør noe galt her kommer de i fengsel, men det er noe som er som et hotell for mange av dem, hvis vi drar til et muslimskt land behandler de ikke oss ned samme respekt og de ville neppe ha bygd en kirke sånn rett uten videre. Du ser jo denne Kongo saken, de ville jo at de skulle dø og ville ikke sende de tilbake til Norge. Dette hadde ikke skjedd her? Jeg skjønner ditt syn på saken og jeg håper du ser på det på denne måten og, siden det finnes to sider av saken. Men ikke missforstå meg; jeg har ingen ting i mot utlendinger, og jeg sier ikke at dette gjelder alle.
Marcus, 15.des.2009 @ 15:16
Enkelte her må ha veldig lite og gjøre. Hvert eneste innlegg som dette blir alltid vridd om til noe negativt. Er sikker på at hadde det vært "voe" som skreiv det der så hadde alle vært så enig også videre, og ingen negative kommentarer.
Liiiinee, 15.des.2009 @ 15:21
Jeg vil si at det du har skrevet ikke er lik min mening. Jeg syns ikke vi skal ha hijab som en del av uniformen. Hun har kommet til Norge, og da får man bare følge slik det er med uniformer i arbeidslivet.

Hadde vi kommet til andre landt (f.eks et land der man ikke kan vise mage eller noe sånt) trur ikke de hadde akseptert det, at vi bare kom og skulle endre på den regelen!

Så hvorfor skal vi akseptere det? Når enkelte land har de samme reglene som oss.!
Anonymia!, 15.des.2009 @ 15:23
Hei! Dette var veldig bra skrevet, som om jeg skulle sagt'e sjæl! :P
<amanda3, 15.des.2009 @ 15:27
jeg tror ikke de landene som er islamske har kommet til å akseptere det hvis vi har sakt at landet dems ikke er islamsk.. Og fakta er at norge er kristent, for det er den religionen de fleste nordmen blir oppvokst med og har som religion.
Anette, 15.des.2009 @ 15:30
når man kommer til norge synes jeg at man må følge de regler som er satt her, blant annet at politet ikke skal gå med hijab. kan man ikke rette seg etter det, ja, da får man gi opp det å være politi. uansett så er hijab kvinneundertrykkende, de MÅ dekke til håret ellers er de "horer"
Mirjam Strandvik, 15.des.2009 @ 15:40
For en gang skyld er jeg helt enig med deg, Heidi. ;)
<3Nathalia, 15.des.2009 @ 16:06
Jeg er veldig enig i det du skriver, men det eneste jeg la merke til var at du skrev, so what om norge blir islams, buddistisk osv. Det er ikke so what. Norge er ett kristent land, sånn kommer det til å forbli og, men selvfølgelig kan vi ha flere kulturer i norge. Alle er velkommene, ingen skal bli stengt ute fordi de går med hijab, eller fordi de må be 3-4 ganger om dagen. Da hadde felleskap gått rett i dass. Men hvis noen hadde kommet hit og ptøvd å gjøre norge til feks. ett muslimsk land hadde ikke jeg godtatt det. Fordi det er vårt land, de er velkommen, men de skal ikke endre ting. Vartfall ikke fra sånn vi har det
Amal, 15.des.2009 @ 16:18
Olivia Holmstrand: Vet du hva Islam innebærer..? I så fall, kan du referere til et sitat i koranen eller en hadith som sier at kvinner skal omskjæres, eller der det står at kvinner SKAL bli giftet bort i puberteten? Ikke uttal deg om ting du ikke vet. Du hadde ikke blitt glad om å få din religion eller i værste fall din familie krenket.

Du skrev "Hvis du hadde vist noen som helst ting om religionen Islam, eller noen som helst religion, hadde du ikke skrevet det der." Vet du noe om religionen da? Og er det virkelig bare muslimer som kommer til dette landet? Eller er det kanskje bare de som plager deg..? Tro meg, du vet ingenting. Det er ingenting innenfor islam som sier at mannen skal regjere i samfunnet, mens damene skal være hjemme og lage mat og gjøre husarbeid. Lær deg kunnskap før du snakker om det du ikke har kunnskap om!!

Og til dere som mener muslimene kommer hit og tvangsislamiserer Norge, bytter om nasjonen deres osv osv.. Nordmenn er de som forandrer nasjonen sin selv. Ingen har påtvunget norske folk å like noe, eller mene noe annet. Dere velger alt selv. Om Norge ikke handler om fjell og fjorde lenger, Askeladden og Bjørnstjerne Bjornsson så er dette deres valg. Dere velger selv å kjøpe kebab og grandiose, i stedet for å spise havregryn sammen med familien!

Og en siste ting.. Hva har invandrere med muslimer å gjøre? Er det mulig sier jeg ass bare..??? Hvis det er snakk om islam, så bringer mange fort opp terrorisme, faenskap, bomber, trusler, hærværk, kvinnediskriminering osv osv.. Hvis det er deres synd på islam, så syntes jeg det virkelig er synd, for dere aner ikke hvilken praktful religion det egentlig er. Jeg syntes det er synd at dere binder islam med noe negativt fordi noen velger å tvangsgifte bort dattera si, eller omskjære henne. DET ER KULTUR OG IKKE RELIGION! SKAFF DERE KUNNSKAP FØR DERE BEGYNNER Å HAKKE NED PÅ RELIGIONEN.

ISLAM BETYR FRED, ha alltid det i bakhodet....
Kristin, 15.des.2009 @ 16:26
BRA SKREVET HEIDI ALEXANDRA OLSEN!! :D
Kristina, 15.des.2009 @ 17:06
det har ingenting med hodeplagget å gjøre, smarta! er jo fordi det er diskriminerende i forhold til kvinner, noe islam er. Det problematiske er at noen er fanatiske i forhold til religion, og noen tar den mer liberalstisk. hvis du skjønner hva det betyr da.
ida, 15.des.2009 @ 17:08
alle burde ha en plass i samfundet, selv om en ikke mener det samme!

men jeg synes ikke at politiet skal ha lov til å gå med religiøse tegn, for det kan være farlig for dem selv.

tenk da om en drapsmann som bare HAAATER muslimer, eller kristene, eller jøder osv. så kommer dt en jøde, kristen eller en muslim å skal ta drapsmannen! det er ikke lurt da, men skjønner tankegangen din! :D
, 15.des.2009 @ 17:31
Utrolig bra sagt må jeg si!<3
xtheblackrosex.blogg.no, 15.des.2009 @ 17:49
Kristina.. Hijab er det faen ikke diskriminerende i forhold til kvinner.. Det har jeg aldri hørt om eller hørt fra noen muslimer . Det føler kanskje slik for andre, men vær mer sikker ;)

Det er snakk om over 1,5 milliarder. Btw. Om det "var" diskriminerende så skader det ikke deg eller noen her , det er opp til den som bruker det. I Tyrkia er det stappa av turister, spesielt fra Norge. Trenger vi å si at de forandrer kulturen ? Det er snakk om folk som har sin (egen tro), og følger den, det har ikke en dæv shit med å forandre andres kultur osv...

Ja enig med at politiet skal være nøytralt. Men det bullshite om kultur osv er latterlig.

Hvis jeg flytter langt i nord-norge hvor samene bor, så må jeg kle meg som dem og gjøre akkurat som de eller så forandrer jeg dems kultur , og alle må jo være såå like for å kunne bo sammen. Se hvor mange kristene som bor på islamske land, og de går med plagg de vil . Og det blir akseptert.. Å samme om det er "Noen" som skjenner "noen" som måtte bruke hijab osv ..For det er bare noen, alle er ikke like :)

Ønsker vi ikke alle frihet her i verden ? ;)
, 15.des.2009 @ 17:51
Åh Lise, herregud. De klarer sikkert å håndtere det, de har trossalt gått sånn i hele livet sitt. Og det er ikke sånn at kvinner jakter på forbrytere hele tiden. Norge er jo trossalt ett veldig stille land -.-
Idun :>, 15.des.2009 @ 18:12
Jeg er faktisk helt enig med deg, Heidi! :)
, 15.des.2009 @ 18:22
BRA SKREVET HEIDI! IKKE HØR PÅ HVA RESTEN AV DE TRANGSYNTE FOLKA HER SKRIVER.DE VIL BARE SKRIVE NOE FOR Å VIRKE "SMARTERE" ENN DEG. SKJERP DERE FOLKENS. LÆR MER OM EN RELIGION FØR DERE ANGRIPER DEN OG BEGYNNER Å SNAKKE DRID OM DEN. UTROLIG RESPEKTLØST. DET ER IKKE ALT MEDIEN SKRIVER SOM ER SANT, VÅKN OPP..

Liker bloggen din Heidi Alexandra : ) Stå på og drid i hva andre sier!
Maren Reese, 15.des.2009 @ 18:24
Dette var noen fine tanker som jeg synes blir sjeldnere og sjeldnere blant folk. :)
Lille Vennen, 15.des.2009 @ 18:35
Nå er det vel litt forskjell på hijab og et smykke rundt halsen...

Hijab i skolen kan føre til at det blir enkelt å jukse...

Har du sett på statistikken over hvor mange av de nye i landet vårt som har gjort noe kriminelt?

For ikke så lenge siden var det en gjeng utlendinger som avfyrte skudd og skøyt en fyr rett ved Oslo City... Dette var gjengkriminalitet..tror du nordmenn ville gjort sånt?

Utlendingene vil at de skal få lov til å sende ut høye bønnerop utover byen... Skal vi også kunne gjøre det samme, da..med salmer?

Få de kriminelle innvandrerne ut av landet!
Lise, 15.des.2009 @ 18:42
Det blir feil å rope "Ulv Ulv" hver gang noe muslimsk blir nektet. Å bære hijab er en religiøs ting, men det strider også imot norske verdier. En politiuniform skal være nøytral. Selvsagt ser jeg poenget ditt, men jeg syns det er viktigere å forebygge kvinnediskriminering. Det skal ikke skje i Norge. Dette er et fritt land, kvinner, menn, gutter, jenter, er alle likeverdige.

Håper verden åpner opp øynene sine og innser det en dag.

God Jul People!
s.a, 15.des.2009 @ 19:36
BRA SAGT HEIDI! smarteste innlegget i denne bloggen, stå på! :)
Viccc, 15.des.2009 @ 20:02
Herregud, folk prøver å forsvare at politiet får gå med kors rundt halsen når de er i tjeneste - DET FÅR DE IKKE LOV TIL! Politiet er ikke tillatt å gå med kors rundt halsen og kvinner får ikke bruke hijab fordi politi skal være nøytrale.. simple as that.
Ida, 15.des.2009 @ 20:26
jeg er helt enig med deg!
Maria, 15.des.2009 @ 20:59
Å gå med hijab for å markere at man er muslim er det samme som å gå med hakekors for å vise at man er nazist. Alt bør ikke bli lovlig bare fordi det er "en religion". Islam er en syk, syk religion som ikke kan sammenlignes med noen av de andre.. 100 % av overfallsvoldtektene i Oslo den siste tiden, ble begått av muslimer. Se på landene der Islam dominerer- der forekommer krig, undertrykkelse, terror, brudd på menneskerettighetene osv. mye oftere enn i andre land. Islam bør bannlyses fra vestlige land, og at politiet her i Norge skal få markere at de er tilhengere av denne "religionen" er fullstendig uakseptabelt..
Helene, 15.des.2009 @ 21:14
faktisk litt enig med deg der ja :P !!
Madelen, 15.des.2009 @ 21:17
Det var Siv Jensen som sa dette, ikke sant? Jeg er overhodet ikke enig med deg. Norge er et NORSKT land, det er ikke et flerkulturellt land, selvom man nesten skulle tro det, pågrunn av alle de utlendingene som har kommet inn i landet i løpet av de siste årene. Jeg mener at Norge skal forbli norskt. Vi nordmenn kan ikke ta hensyn til utlendinger som f.eks er muslimer, når de sier at de vil ha hijab i politiet! Når de først kommer inn i dette landet, kan de i det minste fall følge norske lover og regler da! Og det med at politimenn har gått med kors rundt halsen, er noe helt annet. Norge er et kristent land, ikke et muslimsk land eller en annen religion. Jeg syns det var meget frekt og rart at de muslimene i det hele tatt turte å spørre om dette! Selvfølgelig ble det er NEI, og det har overhodet ikke noe med rasisme å gjøre! Det har noe med å holde på litt av det norske, og vi nordmenn sin stolthet. Vi har nesten ingenting igjen, vi er et NORSKT land, og ikke faen om utlendinger skal få ta over det. Jeg er overhodet ikke rasist, men jeg syns dette ver MEGET frekt.
hellepellepeews, 15.des.2009 @ 21:39
Heidi du blir bare berde og bedre! Lizzm HVA ER PROBLEMET MED AT JEG F.EKS BRUKER ET PLAGG PÅ HODET? ehh gjør det vondt om jeg gjør det? eller sårer det deg? uansett er det min kropp mitt hodet og jeg kan gjøre hva jeg vil med deg s lenge jeg aksepterer det??
Anne Marit, 15.des.2009 @ 21:50
Hør på Hijabjenta og Amal, de har faktisk PEILING når det kommer til dette området..

Sier som hijabjenta, følg med i religionstimene. Muslimske jenter blir ikke giftet bort.. Foreldrene kan velge ut en mann til henne, men hun kan fritt si nei. DESSUTEN; Hvis dere faktisk følger med i timene så lærer dere mer om deres kultur og livsstil. Dere lærer rett og slett om forskjellene, respekt og en hel del ting som vil bedre forholdet mellom "Nordmenn" og muslimer.

Når det kommer til bruk av hijab i jobb sammenheng. Jeg synes ikke at hijab, eller andre plagg som viser hva man står for innen religion, livssyn eller politikk skal være lov. Politiet og lignende skal være nøytralt. Men når det kommer til andre yrker, bryr meg ikke i hele tatt hva man bruker.. Men på en annen side, den gjennomsnittlige kristne nordmann (eller de kristne jeg kjenner) Går til kirken en gang i uken, eller mindre.. Vi ber ikke hver dag, faktisk mange ber ikke i det hele tatt, kanskje en eller to ganger i året for de som er i kirken.. Det er ikke like vanskelig for oss å ta av oss korset som det er for muslimske kvinner å ta av seg hijaben.. Hijaben er en del av den de er..

Lille Vennen: Jeg tror ikke du vet helt hvordan en hijab sitter på hodet.. Etter de bilder jeg har sett så er det vanskelig å gjemme en jukselapp i hijaben for så å kunne lese den under en prøve..

Nordmenn dreper hverandre de også!!!

Maria: Jeg tviler på at 100 % av voldtekten er gjort av muslimer.. Hvis det er tilfelle, sleng inn en pålitelig kilde.

En av hovedgrunnene til alt dette styret med klaging på muslimer og andre mennesker innen en annen religion er fordommer, fremmedfrykt osv.. Sier det igjen, lær dere mer om islam og andre religioner så forsvinner de fleste fordommer..

Og ja.. Det finnes mye faen skap i islam, med det er det faen meg i kristendommen også.. Hvem har utryddet flere fritenkende kvinner oppgjennom historien? Hvem har dratt rundt i verden for å få flere til å bli kristne? TENK LITT PÅ DET DERE..
, 15.des.2009 @ 21:52
Olivia Holmstrand for det første du er en rasisit! Det sier jeg ut fra det du har skrevet!

" 100 % av overfallsvoldtektene i Oslo den siste tiden, ble begått av muslimer " skriver en jente som heter Maria, du må være veeeldig dum, gå in på google og les litt.

Jeg må bare si det er mange rasister her som sier at de ikke er det. Tror dere alle disse menneskene er her fordi de vil ? tro om igjen! Det er krig,sult,mishandling osv i landene deres og derfor har de måtte å flytte hit. Så skriver den "smarte" maria "Se på landene der Islam dominerer- der forekommer krig, undertrykkelse, terror, brudd på menneskerettighetene osv " Det er fordi de rike landene ønsker pengene deres og oljen deres kjære deg, hvrofor tror du Amerika kriger mot Irak? fordi de er muslimer? jente ,du er den dummeste personen jeg har møtt i hele mitt liv.

Islam er den reneste og beste relegionen i verden. Hijab er en symbol på renhet.

Ja, det er bedre å gå med hijab enn gå som en hore som de fleste ikke muslimske gjør.

Islam er best!
, 15.des.2009 @ 21:54
Anne Marit helt enig med deg!
veroniica, 15.des.2009 @ 22:46
ikke sant ! det er det samme om man bruker hijab eller har kors rundt halsen det er helt det samme egentlig! Man kan sikkert se på det som kvinnediskriminering tror jeg ! :S
Harald, 15.des.2009 @ 23:32
Sier bare en ting til denne debattn.. HVIS folk for eks: fra kurdistan, kosova kommer til norge å vil bo her da MÅ dem følge alle reglene vi er vandt til her i landet, JEG synes det er jævlig respekt løs at de har fått lov til og bo her i norge men att de ikke godtar våres regler og våres vaner det er bare bull.. de får dra hjem igjenn da vel hvis de ikke er fornøyd med att de får bo her de kan få mange muligheter til og tjene penger få utdannelse osv..
Mvh Harald.H
Harald, 15.des.2009 @ 23:35
Hva faen er det jeg leser her ?.. er dere helt tette i hue ?!
Korset er ikke noe av det samme som "hijab" er ikke sikker på ossn man skriver det.. men. det er ikke noe av det samme du kan faen ikke sammenligne Korset med "hijab". det er bare feil..
er det ingen her som følger med i Historie timene ?.. uff..
Mvh Harald.H
Line, 16.des.2009 @ 02:43
d e foskjell på ein jævli svære ting på håve å et kors rundt halsen, tingen e jo d at hadde noen komt å lagt meg i jern så hadde eg tatt d mye mindre seriøst viss de hadde på seg hijab. å hijab vise noe personli me deg såm politi å d ska d kje men et lite kors ser du kje for d ligge under jakkå elle no. men d e ein jøææøøvla store forskjell eg hadde ledd meg ihjel!
Maria, 16.des.2009 @ 09:44
Vi har jo kors på unniformen fordi norge er et kristent land, ikke for å undertrykke andre religioner! Dessuten har jeg hørt at kvinner med hijab ikke har lov til å være i nærkonakt med menn, ikke vet jeg om dette stemmer, men hvis deter slik, hvordan skal de da kunne sette de kriminelle mennene bak gjerdet?
Marianne, 16.des.2009 @ 12:08
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEI NEI NEI NEEEEEEEEEEEEEEI

HIJAB BURDE BRENNE. det handler om å "reklamere" for en dødsdømt religion, og å undertryke kvinner med stygge sjal. Skal de ABSOLUTT bruke hijab, så finn et annet yrke enn politi, og for å gå med sånn "telt" drakt.. dra hjem til islam-landet og fortsett undertrykkelsen der..
, 16.des.2009 @ 13:47
marianne: hold kjeft din fitte.
Heidi ( ikke deg altså ), 16.des.2009 @ 14:36
Eeehm, det er ikke rasistisk og holde seg til politiuniformene! Man blir ikke nonne hvis man ikke vil bruke sånn drakt vettu og da blir man ikke politi hvis man ikke kan følge reglementet fullt ut og uniformen er under der bare sånn ps !
Synne :- ), 16.des.2009 @ 16:27
Nei uenig.

Norge er et kristent land, det er ok at det er mye flerkultur, men i bunn og grunn er det kristent.

hvis norge blir islamsk, hva vil skje da?

kanskje vi ikke får juleferie, vi må spise hallal mat ( en forferdelig måte å slakte dyr på)

og det blir mye bråk og henrettelser. ueeeh.

liker det som det er nå, men mener kanskje at de bør stramme inn asylpolitikken og

lage masse norskkurs, sånn at de kan lære norsk! ; -)

er ikke imot utlendiger i det hele tatt, men mener at vi må tenke over

konsekvensene med å ta inn så mange.
Pernille, 16.des.2009 @ 16:48
Marianne

MORRA DE BURDE BRENNE som fikk ei stygg kjerring som deg som faen ikke har anelse på hva du prater om. Hijab eller ikke hijab. hva er så forskjell ? Det er troen, ikke noe piss man bruker. Ja som politi skal man ikke bruke hijab eller kors rundt halsen. Men vet du hva ? Det er latterlig uansett. Dere over her som sier at " Muslimer som flytter her til lande skal følge våres lover" da peker jeg på deg Harald.*

For det første. hva mener du at "muslimer" ikke følger her i landet?

At dem kler seg annerledes? -det gjør alle utlenninger, tilog med norsk folk som bor i utlandet.

Religion? -Folk kan velge selv hva man tror på , det skader da ikke deg eller Norge det?

Hvis du er så jævli rassit mot mørkede eller muslimer, så gjem deg unna sola og ta ferien din hjemmelandet ditt og ikke land som tyrkia osv. som er faktisk ett muslimsk land.

Jeg er ikke muslim, men jeg har muslimske venner og vet jævli mye om dem og åssen de lever osv forholdt til det du vet. Du er rassist. that's it.

Maria:

Åssen i helvette vet du at det er "muslimer" som står bak voldtekten osv ? fortell meg om muslimene her i norge som har gjort helvette for oss.. Nei de har ikke gjort en dritt.

Å da snakker jeg ikke om alle mørke osv, men "muslimer" . 1 og 2 verdenskrig så var det ikke ett jævla muslimsk land som var med. bare kristene som oss. bombing, dreping osv.

Og kjære hitler vettu. Ku klux Klan åå :O Hør her jævla skittne hore, du mener kanskje det er greit å bli pullt i ræva 100 ganger daglig og kle seg som en hore er greit. Men jeg er glad for at vi faktisk har noen her i landet som ikke er som deg :). Skjønner ikke poenget med å snakke dritt om Islam ,når vi ikke følger vår religion i det heletatt. Sto det noe om Julenissen i biblen ? Eller juletre? Og påsken hvor vi får påskeegg .. saken er at det er større tro på julenissen enn jesus. det er 25 i klassa me, der er det 21 stykk som komfimerte seg borgelig, fordi folk gir faen i religion. Å akkurat dem hater folk som har tro og følger sin religion.

Se å hold kjeften deres jævla drittunger. Vi går ikke å barnehagen . Du har vel mer tro på satan enn gud . det sto ikke noe i biblen at muslimer er bad thing.
Marita Danielsen, 16.des.2009 @ 17:43
Kort kommentar om det med Hijab i politiet:

Religionen til de som vil ha inn hijab i politiet sier ikke bare at kvinner skal dekke til mye av kroppen, men den sier og at kvinner ikke skal snakke med andre menn enn sine barn og sin ektemann. Så om hijab MÅTTE inn i politiet, så kunne egentlig ikke de som bruker det snakke med menn uansett - og en politidame som ikke kan snakke med menn fungerer nok ikke alt for godt som politi.
cathrine, 16.des.2009 @ 18:08
Når du foreksempel går å spør en norsk om de er kristne hva sier de da? Nei jeg er ikke kristen, jeg bare konfermere meg!

Mens når du går å spør en muslimer om hun/han er muslimer så svarer

de JA ! me full stolthet !

Jeg er nemelig dessverre skuffet av min offentlige religion

( KRISTENDOMMEN ) ,, jeg låver at jeg skal bli muslim så snart jeg blir 16 år, drømmen min er faktisk å bli muslim, fordi muslimerene er de Reine personene som, det faktisk går an å stole på !

HATE KRISTENDOMMEN !
: ), 16.des.2009 @ 18:26
Bla bla bla, care about that --, SO WHAT, om damer bruker noe på hodet i jobb. SO WHAT, om damer bruker kors smykket i jobb. SO WHAT, om hun er fra et annet land. SO WHAT, om hun er svart, hvit eller gul. SO WHAT, om kulturen, tradisjonen og religionen din er forskjellig fra hennes. Alt det der er unimportant crap.

Det var forskjelllene mellom en utenlandsk dame og en etnisk norsk en. Og her er LIKHETENE:

De er begge mennesker. De har rett til alt. De er like verdt. De deler en og samme verden. Er det ikke det Michael Jackson prøvde å få frem? Ikke bare M.J. heller, men flere artister med vett i huet, fordi de skjønte at unge folk hører mye på musikk og gjennom musikken kunne de få frem viktige budskaper. Ikke noe hijab greier. HALLO!! FOLK DØR I VERDEN OG DERE LEGGER DERE OPP I ÅSSEN DAMER SKAL KLE SEG? what tha? heal the world.
Lisa, 16.des.2009 @ 20:42
Det har ikke noe med religionen at de ikke får bruke hijab i politiyrke. Men politiuniformen må vere nøytral.
Muha, 16.des.2009 @ 22:53
Håper du tar deg tid til å lære litt om islam, velkommen til bloggen min om du vil se hva vi MUSLIMSKE kvinner mener, som fatksik er de eneste som VET hva muslimske kvinner ønsker og vil!
Samira, 17.des.2009 @ 04:48
Jeg ble bare mer og mer provosert jo mer jeg leste nedover kommentarene til visse mennesker her. De fleste som kommenterer negativt her har null kunnskap om religionen og mennesker generelt. Det fleste som har blitt sagt her er virkelig latterlig.

Islam er en religion basert på fred, hijab er ikke til for å undertrykke kvinnene. Majoriteten bruker hijab fordi de selv vil, ja selvfølgelig finnes det noen som blir tvingt til det. men det er mennesker som har tolket koranen feil, som har blitt oppdratt feil. De fleste menn i verden vil se jenter i lettkledde klær, er ikke det undertrykkende? Det at jente velger av fri vilje og ta på seg noe som dekker håret hennes og ei som tar på seg miniskjørt for det ser best ut og da vil folk se på hu..

Kommentaren om at kriminelle er utlendinger/muslimer er virkelig patetisk, men fortsatt ikke helt din feil at du tror det. Dette er media som har fremstillt, er ikke ofte du hører at en nordmann har gjort noe kriminellt, det du hører da er bare at en mann gjorde noe galt, men med engang et menneske med utenlandsk bakgrunn gjør noe så må vi understreke at han ikke er norsk. Media setter folk i galt lys, media er ansvarlig for at en del er trangsynte. Tenk for dere selv!

Kommentaren om at Islam handler om omskjæring, tvangsekteskap osv, er virkelig idiotisk.

Olivia Holmstrand, du må virkelig være veldig uvitende og jeg syns synd på deg.

Hvis du virkelig tror alt det du ramset opp er definisjonen på Islam så håper jeg for guds skyld at foreldrene dine tar seg av deg til du dør for du vil aldri klare deg i verden med et slikt tåpelig syn. Alt det du ramset opp er alt det Islam ikke står for. Les litt om religionen, prat med mennesker som er muslimer så vil du få litt mer forståelse og litt mer kunnskap.

Det med at hijab burde være tillatt i politiuniformen er vanskelig å debattere for. For det første så må dere alle som har kommentert over at uniformen har IKKE noe med å definisjonen av å være norsk. En del gjentar dere med å si norsk politiuniform skal ikke være sånn. norsk norsk..

Politiuniformen står ikke for noe land, det står ikke for en religion heller. Politiuniformen er der for bildet av autoritet. It's got nothing to do with your country, religion or so on..

Det at Islam er basert på terrorisme, krig osv er galt bare.

Hvis dere gjør litt mer research så vil dere finne ut at Islam er kanskje en av de religionene som har minst med historie om krig osv. muslimske terrorister er mennesker som har misbrukt og feiltolket Koranen. Det finnes mennesker ute i verden som dreper i kristendommens navn, så hvorfor snur dere ryggen til det og angriper Islam? er dere så usikre på dere selv og troen deres?

Kristendommen hadde en korstog før i tiden hvor de drepte mennesker i guds navn, det var galt det og.. Dere kan ikke ta alle under en kam..

Og jo, kommentaren rett over om at hijab nekter en kvinne å prate med andre menn enn de i familien sin. Fy jeg ler as! dummeste jeg har hørt. Dette er nettopp enda et tegn på hvor ignorante mennesker er. Hvor ble du fortalt dette da og bare fordi noen forteller deg noe så betyr deg ikke at det er sant..

Nå ble dette et litt langt innlegg, men vil bare at dere alle tar og gjør litt mer research om Islam og deres egen religion.. Alt er ikke svart og hvitt lenger.. Verden vil aldri fungere og det vil alltid skje krig osv og det er på grunn av mennesker med slike meninger og syn på ting.
Silje, 17.des.2009 @ 17:00
Hvis vi nordmenn er så rasister som sier at vi synes hijab er kvinneundertrykkende, da må jeg si at mange av dere som har kommentert over her er enda mer rasister. Mot oss. Kalle oss horer, og si vi blir pult 1000 ganger, og at vi vil alle skal se på oss, og at vi er urene fordi vi ikke går med hijab? Det er derfor jeg er imot det, det går en vei for dere. Dere er tydeligvis det rette folket, og dere er så rene. mens vi nordmenn er så urene fordi vi ikke vil dekke oss til. Dere sier vi ikke skal snakke dritt om deres kultur når vi ikke vet noe om den, men hva vet dere om vår kultur da? Når dere påstår at jenter i vanlige klær er horer og urene? Det er dere som burde gå og lese, ikke vi. Kanskje vi tilater mer, når dette går begge veier?
, 17.des.2009 @ 18:45
Hvis ikke andre land vil akseptere at vi går uten hijab og burka, hvorfor skal vi akseptere at de går med?
Ann Cathrin - MAKEUP&FASHION <3, 17.des.2009 @ 18:57
Så at en her hadde skrevet: Islam er best. Hvis Islam er best så kan du jo bare pelle deg tilbake til landet du kom fra?

Syns Norge bare tar inn hvem som helst jeg..-.- Blir bare mer og mer dritt i landet her og de retter seg ikke etter reglene i våres land. Kommer hit å ødelegger kulturen. Hva hadde de(ere) gjort hvis vi hadde gjort det samme i landet deres? Dere hadde blitt nokså irriterte! er ikke rart det er rasister her i verden.
Lina, 18.des.2009 @ 16:51
enig med deg for en gangs skyld :)
, 19.des.2009 @ 01:59
norge ? rassistisk ?

altså, jeg har null problem med att kvinner bruker hijab.

men har dere kanskje tenkt på di som bruker dette, ufrivillig.

di som bruker hijab pga. press fra famillie, religion ol.

og hijab er faktisk ett tegn på undetrykkelse.

dere får si hva dere vil.

men kom med ett godt argument om hvorfor kvinner trenger det for og leve mer 'verdig' ?

jeg skjønner att dem ortodokse muslimene blir provoserte av debatten om hijab.

men jeg vil likevell att dem som ikke vil ha hijab, skal få en sjanse til og slippe.

det er viktig for kampen for att kvinner skal ha rett til og velge hvor ortodoks religion dem vil ha selv.

RE: asylmotak

dåke tards som sitter bak tasturet og sier stakkars dem som ikke slipper inn.

jeg har personlig lite imot utlendinger, men tror du alle problemer er løst dersom vi slipper inn flere ?

TVERT IMOT

og jeg synest ikke att vi skal slippe inn mer enn vi finansiellt kan ta oss av. tror du det er bra

att vi slipper inn mest mulig ? nei, det er ikke det.

litt statistikk btw; av 28 av 29 tilfeller av voldtekt av taxisjåfører i bergen var sjåføren mørkhuda/av utenland opprinnelse.
Samira, 19.des.2009 @ 02:38
Anonyme personen over her: Det er fint at mennesker tenker på rettigheter til andre, men det å fjerne rettighetene til majoriteten for å redde minoriteten blir vel litt dumt ?

Går ann å gi en hjelpende hånd på en helt annen måte enn det å nekte muslimske kvinner å bruke hijab/burka. Flere kvinner bruker det fordi de selv vil, det gjør dem stolt å bære det hodeplagget og når dere da nekter de å bruke det fordi dere vil hjelpe noen få... Feil strategi!

Gjør et menneske noe galt så selvfølgelig skal det være konsekvenser for det, men du skal heller ikke dømme mennesker før du kjenner dem.

Bare fordi noen få mennesker med utenlands bakgrunn gjør noe galt, betyr det ikke at ALLE er det.. Det er som at jeg skulle ment at alle etniske nordmenn er kriminelle også..

Silje: Jeg er helt enig i noe av det du sier. Noen mennesker kaller etniske norske jenter for horer og slikt, men det er ikke saken. Norske jenter er ikke horer, bare fordi noen jenter gjør noe galt.. Det er da vi kommer tilbake til det å dra alle sammen under en kam. Det er galt at noen sier noe sånt mot norske jenter..

Men du burde fortsatt ikke si "dere" for de som har sagt disse tingene representerer ikke Islam, eller mennesker for den saks skyld. Det er nå du drar alle under en kam !

Ann Cathrine Sandberg: Norge opplever ikke krim pågrunn av utlendinger bare, en del nordmenn bryter loven også. Tror det er mer fremmedfrykt som gjør at noen mennesker i landet her har vanskeligheter for å tilpasse seg. Det er 2009 tross alt, ting vil forandre seg, til det beste og hvis ikke folk slutter å være redd for det ukjente( fra begge sider) så vil ikke Norge fungere som et land!

Dere vet vel at hvis dere sender hjem ALLE innvandrerne pluss ikke tar imot flere så vil Norges befolkning være utslettet innen to tiår eller no :s Lest dette et sted.
ELLA, 19.des.2009 @ 09:39
Politi skal være nøytrale. De har en uniform, og den inneholder ikke noe hijab. Såklart skal religionenene leve sammen, men det gjør vi jo fra før. Det er ikke å leve sammen om vi skal gi etter for alle de andre religionene. Politiets uniform er og forblir "ren". Sånn at alle er like. Nei.. Jeg sier meg enig i at "politi skal se ut som politi. Ikke gardiner". Har ingenting med rasediskriminiering å gjøre. Jeg mener bare at politiet skal ta vare på den uniformen de har. Uten å behøve å tillate andre klesplagg fra andre religioner.
Ann Cathrin - MAKEUP&FASHION <3, 19.des.2009 @ 14:23
Samira: Ja, jeg veit det! duh -.- Men utlendingene som gjør mest! Er bare fordi de er vant til det i landet de kommer fra ikke for fremmedfrykt. Og folk ekke redd det ukjente! bare drittlei av at utlendinger skal komme her og tro de eier hele Norge og kan gjøre hva faen de vil her.. -.- Sånn er det altså ikke! :)
, 19.des.2009 @ 14:29
samira:

fortell meg når 28 av 29 betyr få du ? :)

og ikke argumenter med att jeg vil att dem skal nekte muslimaer og gå med burka/hijab.

jeg synest att det skal ver valgfritt. men dem som IKKE vil skal få velge selv !

jeg har ikke sagt att alle var kriminelle ? jeg sa bare att vi bør ikke ta inn mer enn vi kan ta ansvar for ?

tror du det er bedre att famillier sitter og venter i opp til ti år for og få oppholdstillatelse ?

for det tror ikke jeg. jeg trot vi bør ta inn mindre, som vi faktisk hjelper.

men det jeg ikkje skjønner, er att innvandrerer får så mild fengselstraff når dem har brytt en norsk lov. for jeg synest at alle skal straffest på lik linje når dem bor i samme land :)

men det hadde vert kult og sett om det med og akseptere hadde virka samme vei om vi hadde bygd en kirke i irak foreks.

nett som dem bygger en moskè i norge. vi hadde ikke fått snikra opp en planke enn gang.

så innvandrer skal faen meg ikke kom og klage om att norge er så forbanna rassistisk!

vi tar faktisk imot folk som får tro på hva dem vil, si hva dem vil.
Ims, 19.des.2009 @ 14:55
Ynkelig forsøk på å få creds av muslimer.
Samira, 19.des.2009 @ 19:30
send link om hvor du fant statistikken din :)

Når du/dere prater om at utlendinger bryter loven mest her i Norge så er det nok en gang feil.

Måten dere prater på forteller meg at alt det dere "mener" er foret til dere fra media.

Det er en del kriminelle i Norge som er etniske norske pluss det er også mennesker med utenlands bakgrunn som også er kriminelle. Men bare fordi noen gjør det så kan dere ikke sitte å si at utlendinger er ditten og datten.

Utlendinger gjør mest, research saken før du prater om det.

Utlendinger kommer ikke til Norge og tror de kan gjøre hva de vil, selvfølgelig er det noen som ikke har manerer og gjør gale ting, men det finner du overalt uansett hvilken hudfarge eller religion de er/tror på.

Det finnes faktisk kirker i islamske land, det er flere land hvor kristne mennesker har bosatt seg for å konvertere mennesker over til Kristendommen. Dere gjentar dere selv om å uttale dere om ting dere ikke har kunnskap om jo .

Det at de gjør faenskap her i landet fordi de ikke har fått bedre oppdragelse og at det er greit i landet deres er faen meg ikke rett! Ta og research mer før dere uttaler dere om noe slikt.

Ja en del kommer hit fordi det er krig i landet deres og noen kommer for utdannelse, men oppdragelse og slikt har dere ikke noen rett til å uttale dere om.

Dere har sikkert aldri satt fot i et land som er i trøbbel, dere har sikkert ikke pratet med mennesker av utenlands bakgrunn om barndommen deres og livet deres..

Altså folk som kommer til et land og gjør galt skal straffes for det, men du skal da ikke legge hat på alle mennesker som har samme bakgrunn som personen.

Tror nok det er bedre at de venter på å få oppholdstillatelse enn at de er i landet sitt som gjennomgår krig ! De kan faktisk gjøre noe ut av seg selv mens de er her da, enn å være i hjemlandet sitt og frykte for livet sitt..
Ann Cathrin - MAKEUP&FASHION <3, 20.des.2009 @ 16:46
Samira: Jo, kan akkurat si hva jeg vil! :) Hvis jeg ikke liker utlendinger, så gjør jeg ikke det ;) Og jeg sa at ikke norske ikke gjorde dritt i Norge, men begge deler! Og er mest utlendingene man hører om ;P Ja, veit at utlendinger gjør mest! :) Sjekka det mange ganger jeg ;)

Ja, er mange som kommer og trur de kan gjøre hva de vil! Driter vel i om det er kirker i de møkkalandene, nordmenn har hvertfall litt vett i huet til å oppføre seg og leve etter reglene de har i landene dems enn noen utlendinger som kommer til Norge. Og man kan jo mene ting selvom man ikke veit så mye om de andre landene :)

Ja, mange som er oppdratt feil! Utlendingene trur jo at de eier hele Norge :P Ja, de som faktisk kommer til Norge for sånne ting som jobb, krig og utdannelse og klarer å oppføre seg, det er helt greit! Men de fleste klarer det ikke. Det med bakgrunn og sånt, det har jo ikke noe med denne saken å gjøre ;) Utenat samma hvordan bakgrunn de har, så kan de vel oppføre seg og ikke komme her å tru de eier hele landet!

Er enig i at man ikke skal dømme andre med samme bakgrunn fordi noen har gjort dritt, det gjør jeg ikke heller! Så ikke uttal deg om noe du ikke har kunnskap om! :) De fortjener jo å være i landet sitt selvom det er krig, hvis de er sånne som gjør dritt og krever ditt og datt fra Norge.
Ivan, 20.des.2009 @ 17:42
Shit..

Er det respektlöst å ikke godta andres religion?

Det er vel mere respektlös å komme til et land, som egentlig

ikke vil ha deg, så ikke oppföre seg..

Kanskje vaere litt takknemmelig?

Og hijab i politiot..

"Helt ærlig, om politiet bruker

hijab på jobb så kunne det ikke brydd meg mindre.

Hvis de vil det, så hvorfor ikke?

Jeg er sikker på at det en eller annen gang har

vært en politimann eller kvinne med et kors rundt halsen ;)"

Så hvorfor kan politiet ikke bare bruke en t-shirt og et par shorts?

Får dere som er helt ****, det norske politiet skal vaere nøytralt.

Veit dere hva ordet "nøytralt" betyr?

Det betyr, at man skal ikke vise verken

egne meninger/tanker/religion/hobbyer osv..

Politiet skal bare forsterke loven, ikke noe mere.

Tar feks Sverige og Danmark, der klager muslimer på sparegriser..

Hvis du nå ikke liker en plastikkgris, så hvorfor

bare ikke bruke noe annet?

Skal det virkelig vaere så vanskelig.

Og dem kan jo selvfölgelig ikke spise vanlig kjött,

pga dyret ikke har blitt mishandlet för det döde.

Greit, hvis dem ikke vil spise griskjött

pga religionen sinn, så er det helt greit.

Men det står også i Koranen, at man skal

ikke stjele, da skal man egentlig ta bort

fingeren/hånden(Husker ikke hvilken av delerne).

Men er det noen som bryr seg om den "ikke stjele" låven?

Så i Sverige er den svenske nasjonalsangen rasistisk.

Hvordan da?

17.mai så kommer dere svartinger med deres flag, hvorfor det?

Det er ikke ape-dagen den 17.mai, det er den NORSKE nasjonaldagen.

Da skal vel forhelvete ikke noen andres flag opp?

Hvis en muslimsk mann har sex med flere stykker, så er han en stor mann!

Men hvis en muslimsk kvinne har sex i det heletatt, så er det horete.

Kaller jo til og med mödra sine får horer.

Så prater dere om respektlöshet..

I hvart fall, hvis jeg flytter til et annet land pga krig osv.

Så er ikke det förste jeg tenker på, å forandre på hvordan ting er.

Da tilpasser man seg.

Hvis du inviterer noen hjem til deg, så vil vel du at

den personen skal oppföre seg, med andre ord tilpasse seg til hvordan

ting er hjemme hos deg.

Hvis du feks setter opp fötterne på tv-bordet hjemme, så gjör du ikke det

hvis du er på besök (kalles får fornuft, en skjelden ting)

Akkurat samme ting når det kommer folk inn til landet.

Jeg kan egentlig skrive mye mere, men jeg har noen andre ting å gjöre.

Kos dere!
Pernille, 20.des.2009 @ 20:10
Ann Chatrin Sandberg .. Er det morra de som eier Norge ? Folk kan komme hit til norge og bo her hvis de vil, Akkurat som alle de norske som bor i muslimske land.. Hold kjeft med kultur pisset a . Hva pokker har muslimer gjort her i norge a ? At de gir rene F i hva du mener, og

kler seg åssen de vil ? Jævla støgge rasist, ta ferien din i helvette ..

Muslimer skal gå med Hijab , dermed basta. selvom det er jævli få av dem her i norge, ;)

Jeg er norsk, og jeg mener at det er greit at vi det kommer utlenninger her i lande.

Ivan

Hør nå her , Ikke pek på muslimer eller utlenndinger som folk som ikke følger andres lover og

kulturer, det er tilogmed norske som ikke gjør det. Det er 40% av utlenndingene som ikke følger

dem , men jeg ser ikke det som skadelig for oss.

Hvis en muslimsk mann har sex med flere stykker, så er han en stor mann!

Men hvis en muslimsk kvinne har sex i det heletatt, så er det horete.

Kaller jo til og med mödra sine får horer.

Så prater dere om respektlöshet..

Nå er du seriøst latterlig . at muslimer kaller mødrene sine horer? Hvor har du fått det ifra?

du har kanskje hør en person si det, eller hør noe piss fra andre, men muslimer er mennesker

som oss. Folk kan gjøre ting galt, that's it. Ikke grev så jævli mye fra muslimene , om at de

skal være så perfekte, og vi norske kan gjøre feil men de telles ikke.

Hva faen har du noe med at Muslimer mener at kvinner som ligger med menn er horer?

Folk kan mene hva faen de vil om ting, muslimer mener at det er galt at kvinner ligger med menn , .og da mener jeg kvinner og menn som mener det.

Fortell meg hva muslimer gjør galt her i verden.. At de kler seg annerledes ? At de tror på noe annet ? At de ikke feirer jul ? Du ser all den faenskapen som har skjedd i norge, som muslimenes

feil . Vi er lagt av skjøtt og blod alle sammen, vi har egne tanker og meninger alle sammen.

Men at noen tror på noe annet skader ikke en dritt. folk som mener det er rasister..

Jeg er norsk selv, og har muslimske venner. Jeg har da aldri hørt noe om at de kaller mødrene

sine for horer. ikke en av dem engang. Ivan ,du burde vite at vis "en" eller "to" sier ting eller mener noe, så betyr det ikke att ALLE gjør det samme..

Seriøst skjerp deg..

Ja hvis jeg hadde fått besøk av noen , hadde jeg også latt folk kle seg åssen de vil, tro på hva de vil og ha egne meninger.
Kristian, 20.des.2009 @ 20:32
Ann Chatrin Sandberg..

Driter vel i om det er kirker i de møkkalandene, nordmenn har hvertfall litt vett i huet til å oppføre seg og leve etter reglene de har i landene dems enn noen utlendinger som kommer til Norge

Møkkelandene? Hva i helvette mener du med det a ? Har du sjekka hvor skittent det er rundt

deg eller ? samma møkk som det er her i norge.

Snakker du om vett ?så lær deg hva vett betyr . Du snakker crap jævla kjerring.

Så jævla stolt av landet ditt ? Så show us hva norge er, å ikke stapp inn så jævli mye dritt som faen ikke speiler sannheten i det heletatt.

vette ditt gikk ut den dagen du lærte deg å stave Norge .

Å hvordan vet du at omtrent over halvprarten av innvandrene står bak kriminelle saker osv.?

Har du telt eller ? Du er jo pokker meg en av de idiotene som står bakk skitten dritt her i norge.

Du skulle faen meg ikke blitt født as.

Har du i det minste hørt om alle de Norske folka som bor i utlandete som ikke følger dems kultur?

Nei for du gir da faen i det jævla rassist.

møkkekjerring !
Anne Marie, 20.des.2009 @ 20:44
ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha

Eer d Mulig ? Ann chatrin , du er seriøst jævli dum as .

Ikke tro du eier norge a for at du skal si at Norge har fått nok av utenndinger.

Er Norsk selv jeg, og sier Ja til utlenndinger her i Norge ;D <3
Ann Cathrin - MAKEUP&FASHION <3, 20.des.2009 @ 20:55
Pernille: For det første heter jeg Ann Cathrin og ikke Ann Chatrin, stor forskjell på det skjønner du! :) Haha, trur jeg faktisk er den eneste som tør å legge ut bloggen min her ^^ Ingen andre som har et slikt mot til det ;)

Du har tydeligvis ikke fått med deg alt du :) Og å kalle meg stygg, du kjenner meg ikke engang da, så veit ikke helt jeg..:P men det jeg mener med at du ikke får med deg alt er at jeg har ikke noe imot at folk i norge bruker hijab, men i politet! Politiet skal være nøytralt!

Jeg snakker ikke bare om at bare muslimer gjør dritt i Norge ;) Les det jeg skriver før du svarer er du snill :) Og Ivan snakker heller ikke om bare muslimene :)

Kristian:For det første heter jeg Ann Cathrin ;) Du veit ikke helt hvordan jeg bor, så det kan du jo egentlig ikke uttale deg noe om ^^ Og hvis du ikke skjønte det, så mente jeg det ikke bokstavelig ;) Men det skjønte jo ikke du tydeligvis ^^

Hahah, får meg en god latter her ihvertfall ^^ Har masse vett jeg :) Uttaler meg ihvertfall ikke om noe jeg ikke veit noe om ;) Jeg kan ikke si at du er dum bare fordi du har en annen mening veitu :P

Nei, er ikke teit, men hvis du er norsk burde du visst det :) Haha, jeg skulle ikke blitt født? Neivel n:P Selvom jeg har en annen mening enn deg, så trenger du ikke hisse deg så jævli opp vettu ;) Er heller ikke møkkakjerring fordi jeg har en annen mening.. Folk har lov til å ha sine egne meninger, og da er det egentlig liten vits i å kalle den personen du er uenig med masse dritt. Det er både unødvendig og veldig umodent av deg. Hvor gammel er du egentlig?
Ann Cathrin - MAKEUP&FASHION <3, 20.des.2009 @ 20:57
Anne Marie: For det første heter jeg Ann Cathrin :) Jeg er dum ja! Haha, nå har jeg hørt det og..:P At man er dum fordi man har en annen mening eller et annet syn på utlendinger ^^

Tror heller ikke at jeg eier Norge nei :) Se på det jeg skriver!
Ivan, 20.des.2009 @ 21:10
Oj oj oj.. Ikke mye lurt folk her..

Muslimer skal gå med hijab, greit.

Men politiet skal ikke det.

Hvorfor er det så vanskelig å skjönne?

Og hvis dem vil ha disse gardinerne runt hodet, så greit.

Men en arbeidsplass, er en arbeidsplass.

Og Norsker trykker ikke på sinn kultur/religion i andre land.

Hvilket muslimer gjör her.

Hvis dem ikke liker noe, så klager dem selvfölgelig, fordi dem veit at det er alt får mange som ikke törr å si noe imot.

Men dere siste nå som har skrevet her, Kristian og Pernille, dere klagde ikke på det med flagget, sparegrisen, stjeling osv..

Hvis dere greier å vaere uenig, så greier dere å vaere enig..
Silje, 20.des.2009 @ 21:27
Jeg legger ut bloggen min her jeg, man må bare trykke på navnet mitt. Og Samira: når jeg refererer til dere, så refererer jeg til de over her som har kalt norske jenter horer. les litt bedre før du klager. Og hvorfor skal vi tilpasse oss noen som kommer til vårt land? de skal tilpasse seg oss
Ann Cathrin - MAKEUP&FASHION <3, 20.des.2009 @ 21:44
Silje: hehe, bra noen som tør ^^

Bra skrevet var det også! :D
Helene, 20.des.2009 @ 22:28
hvis dem kan gå med hijab mens dem patruljerer gatene, burde man også få lov til å gå med en diger svart hatt om man er Amish. Eller en rosa flosshatt om man er tryllekustner.

Samme greia spør du meg. Uniform er uniform. Sånn er det bare.
ida, 20.des.2009 @ 22:42
gud så dom du er.

dra til Pakistan/Iran med shorts og singlet å se hva om skjer, please.

det handler rett og slett om uniform, å om de er så sykt religiøse(kvinnene), ka de ikke bli politi.

Islamske kvinner kan ikke røre en mann uten at de er gift, så hva om hun hadde komt opp i en trafkkulyke?

''nei, jeg ka ikke ta munn-til-munn for jeg er muslim''
Samira, 20.des.2009 @ 23:15
Oh my days! Ann Cathrin, du må virkelig være en av de mest trangsynte menneskene jeg har kommet over. Du er en rasist og det viser du tydelig på alt det du skriver.

Mesteparten av det du sier er galt og du bare feilinformere idiotene rundt deg;)

Møkkalandene? hvem i helvette er det du tror du er? Du har ingen rett til å uttale deg om et land og mennesker for den saks skyld. Faktisk så er det mennesker som har brutt loven i de landene de har bosatt seg i. Ikke prat om noe du ikke har kunnskap om ;)

Du påstår at majoriteten bryter loven og er oppdratt feil, noe du ikke er i posisijon til å kunne uttale deg om. Faktisk minoritet av mennesker med utenlandsk bakgrunn som bryter lover.

Alt det du sier er idiotisk, galt og helt random. Du sier ikke en eneste ting som er rett.

Du er styrt av media! Du påstår mennesker med utenlandsk bakgrunn er oppdratt feil, hvertfall mesteparten! galt, galt og atter galt. Du bare slenger ut det første som faller deg inn. Du vet ikke noe som helst. Majoriteten er oppdratt veldig fint, majoriteten bryter ikke loven og majoriteten er faktisk integrert veldig bra.

Silje: Du må lære deg og spesifisere det du skriver litt bedre hvis du ikke vil bli feiltolket.

Selvfølgelig skal mennesker som kommer hit tilpasse seg kulturen og landet de har kommet til, men de skal fortsatt ikke bytte ut hele kulturen sin med den norske. Det er 2009, går ann å leve i et flerkulturelt samfunn.

Ivan: Du er en liten unge som bare følte for å kommentere. Mesteparten av det du kommer med kan jeg ikke ta seriøst for du snakker bare tull.

Slaktingsmetoden er ikke dyremishandling, den blir utøvd raskt og med en som har erfaring. Blodet blir tømt ut av dyret pågrunn av helse årsaker osv. Les litt mer om det får du prater. De er den mest smertefrie slaktingen. Dyret blir også bedøvet før dette skjer.

Det å skyte et dyr i hodet er vel litt verre pluss all blodet forblir i kroppen..

Forbli i skolen og jobb med skriveevnene dine :) Er så vanskelig å ta deg seriøs når grammatikken er så forferdelig.

Alt det du sier er ukorrekt informasjon at det blir litt stress å ta og kommentere alt!

Om en mann eller kvinne har sex før ekteskap så er det en synd. Det blir ikke positivt akseptert uansett hvilket kjønn. Sånn er det innenfor kristendommen også, de som praktiserer det iallefall!

Du vil ikke finne en muslim som kaller moren sin for slike stygge ting, da er det en drittunge som har null vett i hodet sitt.

Kvinner er satt veldig høyt i Islam. I Islam så tror vi at paradis ligger ved mors føtter så det du kommer med er helt latterlig.

Mesteparten her er bare ignorante småunger som ikke har noe mellom ørene og jeg gidder ikke komme inn igjen hit for å sjekke om dere svarer eller ei! Lykke til videre med livet deres, dere vil trenge det hvis dere fortsetter med tankegangen dere har :
Ann Cathrin - MAKEUP&FASHION <3, 21.des.2009 @ 00:29
Samira: Trangsynt? Haha :P Bare liker ikke sånne folk som dere jeg skjønner du! :) Selvom man har delte meninger, betyr ikke det at man er trangsynt ;) Men nå veit ikke jeg heller hvor gammel du er inni det lille hodet ditt så..:P Du kan egentlig ikke uttale deg om det jeg sier er galt, fordi det er mine MENINGER, men du har vel kanskje ikke hørt om MENINGER du? :) Kanskje litt for ung til det enda^^ Meninger er verken riktig eller galt. Ikke noe fasitsvar på det ;) Så nå lærte du noe nytt i dag også! :) Veit egentlig ikke om du har lært så mye jeg men :P

Ja, hvis jeg vil kalle det møkkaland, så gjør jeg det :) Har kunnskap jeg, har bare en annen mening enn du har ;) Har ikke akkurat noe med kunnskap og gjøre.

Du kan heller ikke uttale deg om det er galt og alt det tullet du skriver, fordi som jeg skreiv MENINGER ER VERKEN RETT ELLER GALT! Meninger er noe en person mener og står for. Jeg sier ikke at meningene dine er gale, fordi meninger er verken rett eller galt. Skjønt det nå eller? Skjønner vel aldri det der med meninger du kanskje :) Jaja, jeg syns synd på deg at du ikke skjønner det, men jeg veit jo hvorfor :)

Veit du så mye mer da kanskje? Nei, du gjør nok ikke det ;) jeg tror jeg har litt mer kunnskap enn deg her i Norge, men i landet ditt er det nok andre regler! :)

Går an å leve i et flerkulturelt samfunn ja, men de andre skal ikke komme å ødelegge et land :) Det er det som er saken ^^

Ivan er ikke en liten unge nei, han er 19 han :) Og veit hva han prater om ;) og står for sine meninger! Man må faktisk lære seg å respektere andre sine meninger hvis man skal overleve her i verden hvis du ikke visste det :) Lærte enda en ting i dag! :D Oi! :)

Jeg trur det faktisk er du som trenger å researche litt her. Ikke oss. Jeg tror ikke du veit så mye heller kanskje? :)

Skyte et dyr i hodet er verre? Hva veit du om det? Hvis man skyter et dyr i hodet merker ikke dyret noenting, det er dødt med en gang! Men da har du jo lært en tredje ting i dag! Gratulerer så mye :)

Og Ivan trenger ikke lære seg å skrive vettu ;) Han er svensk og har et engelsk tastatur eller noe sånt, det burde du jo skjønt at det fantes svensker her i Norge med engelsk tastaur :) en 4 ting! OI, begynner å hjelpe på her nå :D Begynner jo å bli smart :) Hvis du pugger de tingene jeg lærer deg da ;)

Småunger? kaller du 19 år gamle folk småunger? haha, du tør verken utgi noe som helst form for kontakt/blogg/alder osv, jeg legger ut hele bloggen min jeg, ekke redd for at du skal gå inn på den å se hvem jeg er :) Jo, takk for det! Trur ikke du kommer til å få det så bra men men..;) Trenger ikke noe form for støtte for meningene våre ;) Meninger er meninger, og kloke meninger :) Du er en av de vi er i mot.

Så.. GRATULERER! :D 4 nye ting har du lært i dag :)
Ivan, 21.des.2009 @ 00:31
Yes..

Ja, halal slakting..

Dyret må leve under det hele, luftrör og spiserör skal kuttes, kroppen skal tömmes for mest mulig blod osv..

I Norge så må man bedöve dyret för man gjör dette ja, litt rart at dere ikke har noe å klage på der.

Dyret bør legges med hodet mot Mekka, så bör Slaktingen skje i guds navn..

Hvordan skal all denne dritten hjelpe?

Hvis du vender dyret feil vei, så blir det ingen forskjeld som jeg veit om..

Og hvis du spiser et dyr, som ikke har blitt vent mot mekka under slaktningen, så tviler jeg på at du merker noe..

Også dette som jeg fant nå angående halal:

I 2008 ble Trondheim fengsel politianmeldt etter å ha servert svinekjøtt til de innsatte. Dette førte til at norske muslimer reagerte på mat-tilbudet ved norske fengsler. Litt over en tredjedel av de innsatte i norske fengsler er muslimer, men likevel tilbyr ingen fengsler halalmat. Venstre-mannen Abid Raja foreslo derfor at norske fengsler fengslene bare skulle føre halalmat.

Greit, MEN disse muslimerne skulle ikke ha hvert i fengselet hvis dem ikke hadde drept/voldtatt/stjelt ikke sant?

Og jeg tror ikke Koranen tillater drap/voldtekt eller stjeling..

Kan jo selvfölgelig selge dop også, men whatever..

Tingen er, hvis dem nå kan stjele/drepe/voldta, så kan dem like gjerne spise griskjött..
Camilla, 21.des.2009 @ 15:07
herreguuuuuuuuuuuud... når har du tenkt å lære deg å skrive skikkelig? har skikkelige argumenter på din side? det går ikke ann å bare si "sa en sånn politiker". Og jeg kan med ganske sikkerhet tenke meg at noen har sagt "Nei, dette landet er ikke islamsk". Islam er én kultur, av mange lille venn;) det handler ikke om det, det handle om at Norge skal beholde sin identitet og ikke bli "tatt over" av andre kulturer! Hvis de først tillater hijab i politiet, hva blir det neste? skal de som er munker få gå med sine klær i politiet også? og hva med når vi kommer til deres land? får vi klé oss som vi vil? NEI.

Norge består allerede av for mange innvandrere som ikke intigrerer seg i det Norske samfunn, og når det er gått så langt at innvandrere tror de eier retten til å slå ned et homofilt par som går tur, da er det faen meg godt FOR LANGT! Jeg har ihvertfall ikke lyst å måtte bekymre meg for at når jeg får barn, at de skal være redde for å bli slått ned, eller i værste fall voldtatt, bare fordi de går med skjørt/kjoler oppforbi knærna. Min mening er at hvis de vil bo i landet VÅRT. Så har de faen meg med å intigrere seg. Følge våre regler og ikke minst moraler. (!!)

så neste gang du prøver å skrive et alvorlig innlegg er det kanskje litt lurt å være litt mer saklig, og skrive det på en bedre måte:)
Helene, 21.des.2009 @ 20:40
Ann Chathrin . Jeg syns du seriøst ikke burde utalle deg , for du prater pissprat .

Du er rasist , det forklarer jo alt. Ja folk kan ha meninger, men samtidig så kan man holde de meningene for seg selv. Folk er forskjellige , ikke bare utlenninger. Men både nordmenn også.

Noen er emofolk andre er soss.

Ivan . Gardiner ? herregud så morsom du er. Fikk du det ifra de folka oppe her eller hva?

hvis du forventer at muslimer skal gi faen i dems miljø og religion så kan du ta tak i din egen, eller hva? " DERE SIER AT VI SKAL SNAKKE SAKLIG , NÅR DERE FAEN MEG IKKE SNAKKER SAKLIG SELV! VÆR MER SIKKER PÅ HVA DU SIER FØR DU ÅPNER KJEFTEN DIN!

Camillia . Får vi kle oss som vi vil i deres land ? Vet du hva ? Jeg tror dere allerede gjør det lillevenn :) . Det er ingen andre land her iverden som står imot andres livstil eller åssen folk kler seg : ) Norge består av mange innvandrere og det samme gjør alle andre land . Det er vel greit det? vi er human alle sammen , lever i samme verden og ikke vi legger ikke hat på andre på grunn ett hodeplagg . Vær så snill å ikke overdriv så fullstendig mye .

"innvandrere tror de eier retten til å slå need et homofilt par som går tur?" ha ha ha , herregud hva er det som har gått av deg ? Snakker du om noen par eller ett helt folkemengde ?

Ikke snakk om saklig når du ikke snakker saklig selv :)

Dette her er mer som ett sirkus kan jeg si deg !

Ann Cathrin , viss du ikke liker utlenndinger så synd da :) jeg tror det er care for dem og alle!

Du er jo ett 0 , så hvorfor skulle dine meninger bety noe serlig ? Du er stygg utover hva du utaller deg om.. :)

Du som snakker om alder, her smalt det fra rett ræv . Du er jo 10 eller hva ?

Ja meninger er verken rett eller galt, men det er meninger du legger ut på nett, å der svarer folk deg med dems "meninger" ..Alle har meninger ja, det burde du ha lert deg du også.. ;)

Ivan er kanskje 19, men 10 i hode! Akkurat som deg :-D Ivan er utlennding, rart du ikke liker han. siden alle utlenndinger er jo såkalt fra møkkaland ! hah ha ha ! Herregud for en drittunge du er. Du peker på andres meninger som galt, og setter dine som rett. Ikke prat om " saklig" når alt det du sier er langt ifra saklig! "Så.. GRATULERER! :D 4 nye ting har du lært i dag :) " Sier du ? som faen ikke skjønner en dritt .. Folk kan ivertfall lære ting, men det funker ikke i det lille nøttehode ditt :) Dra til Oslo og se alle de nordmenna som ligger slengt i bakken med narkotika i ræva. her snakker man om Kultur her ;) Man trenger ikke å legge ut profilen sin for å virke tøff.

Du som er voksen, burde skjønnt det :P

Camilla ! Den dagen du blir president, så kan du si " vårt land" ok :)? Over halvparten av norske folka sier ja til utlenndinger, kanskje derfor de bor her eller hva ;)? Den dagen som liksom kommer, hvor alle utlenndingene resier "hjem?", kommer norge til å sulte ihje :) Å ikke glem at det er ett parr 100 000 norsk folk som bor i utlande. så litt feil av deg å be andre stikke herifra da :) Og one more thing. Når du sier " følg våre reglier og ikke minst moraler? " Du følger ikke reglene selv , ingen gjør det vettu . fra nordmann til polakkere. Ingen følger en jævla regel.

se og følg dem du først, så kan du lære andre å følge dem. frøken perfekt vettu x)

Hold dine meninger for deg selv hvis det hisser deg opp med att andre mener noe annet ..

Herreguuuuuuuuuud'en din kan du holde for deg selv, ting blir ikke sånn du vil . face it :)

se hvor diskusjonen starta. først om hijab, utlennindinger og nå slakting .? er det mulig !
Kristian, 21.des.2009 @ 20:42
fy faen ! Å du snakker om meninger, når du for helvettes ikke skjønner den selv!

Jeg har jo mine meninger jeg også . Faen for ei kjerring as !
Pernille, 21.des.2009 @ 20:47
Ann Cathrin Sandberg

Du er så jævli stygg og dum at det ikke er mulig å sette ord på det. Faen så kvalmt det er å se på det trynee . Faen er det øyne du har eller er det rasshøle ditt ?

Det er min "mening" om deg * :DD . Du må "respektere meningene" mine as.

Akkurat som du sa
Lars, 21.des.2009 @ 20:52
-.-

Dama mi er utlending , så ja til utlenndinger i Norge =D

Jeg fikk meg en god latter av denne tåplige diskusjonen eller hva man skal kalle det !

Ann Cathrin . Du sier masse du burde følge selv . det jeg prøver å si er at du står i samme vei
Ann Cathrin - MAKEUP&FASHION <3, 22.des.2009 @ 09:20
Helene: Haha, ja, kanskje jeg er det da :) Hva så.. Har lov til å si meningene mine for det ;) Du sier jo dine nå, så da har jo jeg like mye rett til å si det :P haha, er det mulig ^^ Er ikke alle utlendinger jeg har noe i mot skjønner du ;) Har faktisk et par venner selv. Veldig få, kan vel si at jeg har en venn som er utlending. Hvorfor? Nei, det er fordi de fleste klarer ikke å oppføre seg som vanlige folk! :) Sier ikke at alle er sånn, men over halvparten er det et eller annet gæli med..

Ja, jeg snakker om alder, fordi det er jævli unødvendig og skrive dritt om en bare fordi man har forskjellige meninger. Dette blir bare FOR barnslig.. Er helt latterlig! Jeg har mine meninger, dere har deres, men jeg går bare ikke rundt å sier at dere er stygge og alt det der..-.-

Liker ikke Ivan? haha, liker jeg ikke min egen kjæreste nå liksom? :P Han er svensk, og svensker har jeg ingenting i mot, de i norden. For de veit at når man kommer til et land skal man respektere de som bor der :)

Kristian: Skjønner det veldig godt jeg :) Hjelper ikke så mye å prøve å få en annen til å skifte mening ved å kalle den personen masse stygge ting veitu :)

Pernille: Haha, sitter her å får meg en god latter jeg av all dritt jeg får tilbake ^^ Å uttale seg om noen du ikke veit noe om :P Er så latterlig.. Bare fordi jeg har en annen mening xD Ja, jeg kan godt repektere meningene dine, men nå er ikke dette om utseendet til folk som har andre meninger, dette handler om utlendinger, så hold deg til saken! :)

Lars: Ja, noen av de som klarer å oppføre seg, dama di er sikkert ei kjempe søt jente, har også ei venninne som er utlending. Men sier at de som gjør noe gæli og ikke klarer å oppføre seg har ikke så mye her å gjøre. Og er også mange nordmenn som gjør masse galt, de kan få livstid eller noe sånt :P
Ivan igjen, 22.des.2009 @ 09:45
*Dra til Oslo og se alle de nordmenna som ligger slengt i bakken med narkotika i ræva. her snakker man om Kultur her ;)*

Dra til et fengsel, og se på 80% svartinger.

Veit vel at gjennom statistikk, så er det 33% av all invandring som jobber?

Hva tror du resten gjør, jo, dem lever på trygd.

Jeg er svensk, sant nok, men jeg kommer ikke med svenske flagget på 17.mai, klager på alt som er her osv.

Synes Norge burde bruke pengerne sine litt mere fornuftig, som slenge ut 90% av det som ikke er nordisk, så sparer vi jo flere mil på trygd.

Er jo også dem, som kommer hit, skaffer seg trygd, så flytter tilbake.

Godt betalt det i møkkalandet deres.

Men hvis man drar til et annet land, man får muligheten til å leve livet, så hvorfor klage så utrolig mye som dere gjør?

Kan dere ikke bare være stille, og prøve være takknemmelige?

Er jo ikke rart at folk blir rasistisk egentlig, når andre minoriteter ikke kan oppføre seg.

Så kommenterte du ikke til den "drepe/voldta/stjele" teksten da, betyr det at du er enig?

Bare innrøm det, du blir eid her av meg, ann cathrin, camilla osv osv osv.

Og siden du greier ikke å trykke tilbake, så prøver du med stygt språk istedent.
silje, 03.jan.2010 @ 20:46
Samira: De fleste forsto at jeg siktet til de som hadde skrevet over. Kanskje du burde lære deg å lese litt bedre? Jeg gidder ikke denne diskusjonen mer da du tydeligvis mener at du har rett i alt. Jeg er ikke rasist men nå får Norge gi seg med å godta alt.

Og til deg som skrev at over halvparten av Norges befolkning vil ha innvandrere? Vet du hvilke partier som fikk flest stemmer under valget? Høyre og FRP. Grunnen til at de ikke sitter i regjering er at stemmer noen steder teller mer enn stemmer andre steder.

Demokrati i Norge? Det er det nok ikke
Helene, 08.jan.2010 @ 13:15
Ivan

det om 17 mai og fengsel fullt av utlendinger.. det har ikke en dæv shit med ISLAM å gjøre .

Norge er en av de landene med minst muslimer ..

Muslimene her i norge ville ha hijab i poletiet , men blir det nei så aksepterer dem det !

og hvis du vil ha diskusjon om invandere , så skal jeg si deg a innvandere kan likegodt være svenske, og Russere ..

Det er stappa med svenske folk her i norge ;)
Ann Cathrin - MAKEUP&FASHION <3, 13.jan.2010 @ 10:41
Helene: men svenskene er nordiske folk, de har en lik religion som vi nordmenn har! Ivan og familien hasn fortjener å bo her, hva har de gjort her? Ingenting. Nettopp. Hva gjør folk fra Asia? Lager dritt og bråk. Forlanger en masse dritt som vi ikke vil ha i landet vårt!
Mi, 27.feb.2011 @ 13:38
til sparesset: Burka / niqab har ikke noe med Islam å gjøre, ikke omskjæring heller. lol

Skriv en kommentar

Kategoriene

Bloggarkiv

Annonser:

hits