17:00

Huskelapp for alle:
I morgen, kl 17:00 skal vi tenke på de som ikke har det så bra i julen. De som blir slått, har foreldre som drikker, de som ikke får kjærlighet osv. Jeg leste faktisk en historie i ett blad for noen år siden, om en jente som ble voldtatt av bestefaren på julekvelden.  Syk mann. Men tenk, sånn har faktisk noen det, og i morgen kl 17:00 skal vi alle sende dem en tanke (som jeg sa på videobloggen).

49 kommentarer

nerder - , 24.des.2009 @ 00:19
: ))))
AAx - God jul<3, 24.des.2009 @ 00:19
Ja, stakkars mennesker! Skaltenke på dem klokken 17 i morgen.
Leonora, 24.des.2009 @ 00:30
Eller kanskje kl. 17 idag?

GOD JUL! :D
kaja, 24.des.2009 @ 00:31
det hjelper ikke noe med de tankene:/ og de får heller ikke vite at noen tenker på dem da, hvertfall ikke flesteparten. for de leser nok ikke bloggen din alle dem.
susanne, 24.des.2009 @ 00:32
ja !:) ELSKER BLOGGEN DIN!! :* :-D
helene, 24.des.2009 @ 01:04
selvfølgelig skal jeg tenke på dette.. veldig trist
Helene, 24.des.2009 @ 01:20
jeg skal tenke på de kl. 17 :)

>> VAAALI

, 24.des.2009 @ 01:22
jeg skal også:')

god jul, alexie!<3
mahstyle, 24.des.2009 @ 01:41
Bra at du bryr deg :)
Cleo, 24.des.2009 @ 01:57
Flott tanke.
Tanja Renate, 24.des.2009 @ 02:01
Og heei jeg skal ikke poste anonymt slik de aller fleste tydeligvis gjør.

Jeg skjønner ærlig talt ikke hvordan du presterer å leve med deg selv. Jeg er veldig spent på om du en dag når du forhåpentligvis er blitt eldre og smartere - ser tilbake på denne tiden og gremmes. For tro meg, all den dritten du kommer med er ikke annet enn latter for majoriteten. Og til alle de små shitkidsene som "ser opp" til deg, jeg håper de innser en dag hvor stupide, uvitende og uforstandige de var. Det at du manipulerer jentene sånn i seg selv er jo helt utrolig, men de er jo med på det så skal vel ikke si så mye på det.

Det har ikke med hvor mye eller lite sminke du bruker, det har med hvor lite bevisst du er på hva du utretter. Forbruk,forbruk,forbruk. Aldri noe gjenbruk eller kloke ord som kommer ut av kjeften din, vesen. Egoet ditt strekker seg lengre enn til månen, og er vel ikke lenge til håret ditt begynner å falle av, for ingen hårkurer kan redde deg så lenge du ønsker. Jeg vil ikke ha en tusenvis av Heidi'er (Ja Heidi, ikke "alexie" eller "alexandra" for fornavnet ditt er: Heidi, i tilfelle du ikke hadd fått det med deg.) gående rundt på gaten og snakke helt likt som deg, tune stemmen opp noen toner slik at det blir som en høyfrekvent skvining i ørene på folk, øyebryn som sytråder eog som bare tenker på seg selv. Egoister som deg har vi nok av. vi trenger ikke flere.

Jeg håper foreldrene dine leser bloggen og og skjemmes over deg. Vet moren din i det hele tatt om den? At faren din ikke bryr seg og "aldri har vært der for deg" forstås veldig. Ikke ville jeg hatt et slikt barn som snakker ut om ting på den måten, og det synes veldig på deg at du aldri har hatt noen særlig farsfigur. Ikke det at jeg tror noen far ville hatt noe sånt som "datter" heller, men det får bare være.

Etter hvert som du (og dere som leser dette) blir eldre, vil dere finne ut at visse "kvaliteter" som frembringes i denne bloggen faktisk blir sett sterkt ned på i aldersgruppene over dere. Og at du ikke tar deg nær av dette har jeg vanskelig for å tro - for alt går inn på en person før eller senere. Og for å være ærlig, håper jeg du en dag knekker sammen og får opp øynene for hva du har blitt. Med en IQ nærmere 27,6 kan du snart ikke en gang klasifiseres som et levende individ. Du er heller blitt et latterobjekt i miljøene rundt om kring, som ikke lengre klarer tenke lengre enn sin egen nese.

Men én ting skal du ha - du bringer mye latter til mennesker rundt i landet som ler av deg. Du er et levende bevis på at direkte _dumme mennesker eksisterer.

Jeg er meget spent på hvor du står i livet når du fyller 30, kanskje 50.

Way to go, girl! Og skulle du ha noe å sende i respons - bring it. Men spar meg for den hjernedøde humoren.

Hilsen Tanja Renate.
» tanjasaurus, 24.des.2009 @ 02:03
Og i tilfelle noen av dere der ute skulle begynne å hakke ned på at jeg kommentere akkurat dét innlegget - så var ikke kommentaren rettet mot hennes forsøk på å få folk til å spre tanker - men på vedkommende generelt. Så jeg vil ha meg frabedt just that.
Silje The Babe ♥, 24.des.2009 @ 02:42
tenn et lys for dem også!

god jul, heidi :)
iris, 24.des.2009 @ 03:46
skam bra, tanja :-D
celia, 24.des.2009 @ 05:02
Tanja (og alle dere andre som har så mye å si).

Om du da har så mye imot Heidi, hvorfor kan du ikke holde det inni deg? Jeg klarer ikke å forstå det? Det har kommet så mange slike kommentarer som du har skrevet her (ja, du sier vell ingen er akkurat lik, MEN), og Heidi har ikke sluttet bloggen sin av den grunn, for å si det sånn. Hvis det virkelig er det dere vil hun skal så burde dere fortstått at dette ikke funker, for Heidi er tøff nok til ikke å ta seg SÅ nær av det. Jeg er forsåvidt enig i deg i at Heidi sikkert tar seg mer nær av det enn hun vil innrømme, men hun slutter ikke bloggen sin og beklager seg ikke for å være den hun er, eller noe sånt.

Vi alle er forskjellige, og Heidi er spesiell og har spesielle meninger om ting, men so what? Forstår ikke hvorfor dere trenger å hakke ned på henne av den grunn, si til henne "Ikke rart faren din ikke vil ha deg", osv. Herregud, hva er vitsen? Vil dere hun skal føle seg ille til mote, vil dere trekke henne og selvtilliten hennes helt ned på bunnen? Kanskje det er det det handler om?

Tror dere misunner selvtilliten hennes, uten at dere kanskje helt skjønner det selv. Og bli bare irritert på meg, men nå sa jeg bare meninga mi, akkurat som alle dere har sagt deres.
Vilje Mohagen, 24.des.2009 @ 09:12
Endelig har du skrevet et innlegg som ikke sier hvor søt, pen eller snill du er TAKK ! :)
leamf, 24.des.2009 @ 09:21
:)
ANNE LILL, 24.des.2009 @ 10:21
akkurat som om at jeg skulle sagt det selv; celia... Jeg skal tenke på de jeg Alexie :-))))
Sparesset, 24.des.2009 @ 10:26
Hvorfor i all verden skal jeg bruka den koselige jula til å tenke på noe så tragisk og grotesk?!

Dust. Trodde man skulle være glad i jula jeg. Sultende barn i Afrika og incest kan vi vel tenke på en annen gang. Men for all del.. Hvis man vil være trist på julaften så.
Mina, 24.des.2009 @ 10:43
Hvordan kan man faktisk kommentere noe negativt på dette innlegget?

Heidi tar opp noe som er veldig alvorlig, og gjør noe godt ut av det.. Synes det er utrolig unødvendig å bruke akkurat dette innlegget til å klage, for det å klage er jo faktisk lov. Så lenge det er relevant.
, 24.des.2009 @ 10:46
eg gruer meg til ikveld :( drikkeproblemer i familien... skulle ønske jeg kunne glede meg til julaften
Tonjee, 24.des.2009 @ 10:47
Tanja: AKKURAT en slik kommentar på selveste Julaften er da ganske unødvendig? Jeg ser at du prøver å komme med konstruktiv kirtikk mot henne, men det mislyktes du med. Du slenger ut spydige kommentarer og kaller henne ord som "vesen", etc. Kan garantere deg at du ikke blir tatt seriøst når du skriver på den måten. Og når du skal gi såkalt "kritikk", hvorfor i hei dundranes begynner du å kommentere øyenbrynene hennes da? Det er så URELEVANT som det kan få blitt!

Og hvorfor legge så mye tid i å prøve å "omgjøre" et menneske på den måten? Gjøre om et menneske til det DU vil at det skal være? Men alle er forskjellige, og det er desv ingenting du kan gjøre med det.

- God Jul alle sammen! <3
» tanjasaurus, 24.des.2009 @ 10:54
Celia:

Vel, jeg kunne jo holdt det inni meg, men i dette tilfelle synes jeg det bare blir feil. :-) Jeg gikk aldri i direkte personangrep i det innlegget - så det var ikke en dårlig ting å poste det. Du har en ting som heter kritikk - and there you go! Du kan poste _akkurat dine meninger om hvem som helst, så lenge det holder seg på et bestemt nivå. Om det så er Britney Spears, Lady GaGa, Nabojenta eller den sure kjerringa i kassa. Har sett bra mange blogger som hakker ned på slike - så hvorfor er _dette så ille?

Selvtilliten hennes misunner jeg ikke, for jeg har en ikkeeksisterende selvtillit. Dvs. jeg driter i hva folk sier, men jeg har ikke "høy selvtillit" av den grunn - den bare eksisterer ikke. Så grunnen for at jeg "hakker ned" (kritiserer) Heidi er jo av den enkle grunn at hey *trommevirvler* - hun trenger å komme seg ned på jorden. "Barbie" "verdenshersker" - det at hun seriøst tror hun har sjans og snakker deretter (som om hun eide verden) blir da bare feil. Skal ikke hindre henne i å prøve å utrette noe, hun bare gjør det f.e.i.l.

Jeg kommer (og forsåvidt mange flere) til å fortsette å lese bloggen og kommentarene av ren underholdning - for da vet vi hvor lavt enkelte av leserne faktisk synker, det er like før mange av de dilter i helene på jenta. Da vet vi forrsåvidt også hvor mange ekstremt motsigende mennesker vi har på jorden. Ja, i tilfelle du ikke har sett det på bloggen, så er hun ekstremt motsigende i mye av det hun sier/gjør.
Jean'Di, 24.des.2009 @ 10:54
Tanja Renate:

Jeg skjønner frustrasjonen din og er til en viss grad enig i enkelte av punktene dine, men en ting skal du virkelig ha klart for deg: INGEN av oss, og da understreker jeg ingen, har rett til å uttale seg om hva som ligger til grunn for isfronten mellom Heidi og hennes far. Det kan være ting som har skjedd i familien eller i hjemmet som har resultert i uvennskapet, og det kan være fullt og helt farens egen skyld - det er nok av fedre som ikke orker å ta seg særlig av barnet sitt, overlater ansvaret til moren, eller som av andre grunner ikke mestrer det. Det har hvert fall vi INGENTING med å gjøre. Det forblir spekulasjoner inntil Heidi eventuelt velger å fortelle selv hva som ligger bak.

Jeg synes mao du skal spare deg for utsagn som at ingen fedre ville ha ønsket seg en datter som henne, og at det er "veldig forståelig" at han ikke har særlig med henne å gjøre (Hvordan kan det i det hele tatt være 'veldig forståelig' når du ikke ANER hva som ligger til grunn?) Hvordan tror du at det er for Heidi å lese noe slikt, at en fremmed forteller henne at faren nok skjemtes over sin egen datter? De færreste fedre gjør det, og som jeg allerede har presisert: Vi VET ikke hva som ligger bak.

Som du selv sa: "for alt går inn på en person før eller senere" - hvorfor tenker du ikke over dette faktumet, da, når du legger fra deg en lang tirade med nedlatende karakteristikker på en annens blogg? Neste gang du uttaler deg om ting som du her gjorde, kan du gjennomlese det som om at det var til deg selv. Som om du er den som får strofen slengt i fjeset. Føles det behagelig? Får det deg til å føle deg verdt noe som helst, annet enn en motbydelig og uverdig liten fjols? Neppe. Jeg synes de fleste av dine utsagn i det innlegget var høyst unødvendige.
, 24.des.2009 @ 10:57
kjempebra sagt søta! :D
» tanjasaurus, 24.des.2009 @ 10:58
Tonjee:

Ojhaa, jeg prøver å omgjøre et menneske, akkurat det jeg gjør. Eeeh, vent.

Sarkasme/spydigheter - Big deal, jenta, og jaa hele kommentaren er om øyenbrynene hennes. Les mellom linjene, menneske. Virkelig, den kommentaren din var unøyaktig, for jeg mislyktes ganske bra. Jeg snakker ikke til henne som om jeg "vet bedre" på de feltene hun opererer - så det var mer det jeg siktet til. Som jeg sa over, har jeg lov å si hva jeg selv vil uten å gå i direkte personangrep.

Det at jeg kommenterte på julaften har egentlig ingenting å si. Julaften er en hvilken som helst dag. Jeg er i det minste ikke no værre enn de "fangirlsa" der ute på 11-12 år..
Jean'Di, 24.des.2009 @ 11:03
Og jeg må også understreke, Tanja Renate, at du automatisk detter ned make hakk på seriøsitets-stigen når du presterer å kommentere noe så irrelevant som hennes øyenbryn og øvrige utseende fremfor hennes faktiske ytringer og meninger. Hovrdan Heidi velger å sminke seg eller kle seg, har nemlig så lite med meningene å gjøre som overhodet mulig. Det er meningene og væremåten hennes du skal mislike, ikke at hun har tynne øyebryn, for faen!

Jeg må virkelig be deg om å skjerpe seg.
» tanjasaurus, 24.des.2009 @ 11:11
Javel, men da var øyenbrynene hennes bare nevnt i en sammenheng, og ikke satt "fokus" på - så hvorfor det er så irrelevant skjønner jeg ikke, når store deler av befolkningen kommenterer nettopp dette- Ja Heidi er et ganske interessant snakketema, spesielt på den negative fronten. Hva dere måtte si på den positive aner jeg ikke, men det er så..

Som jeg skrev i første innlegg:

"Det har ikke med hvor mye eller lite sminke du bruker, det har med hvor lite bevisst du er på hva du utretter. Forbruk,forbruk,forbruk. Aldri noe gjenbruk eller kloke ord som kommer ut av kjeften din, vesen. Egoet ditt strekker seg lengre enn til månen, og er vel ikke lenge til håret ditt begynner å falle av, for ingen hårkurer kan redde deg så lenge du ønsker. Jeg vil ikke ha en tusenvis av Heidi'er (Ja Heidi, ikke "alexie" eller "alexandra" for fornavnet ditt er: Heidi, i tilfelle du ikke hadd fått det med deg.) gående rundt på gaten og snakke helt likt som deg, tune stemmen opp noen toner slik at det blir som en høyfrekvent skvining i ørene på folk, øyebryn som sytråder eog som bare tenker på seg selv. Egoister som deg har vi nok av. vi trenger ikke flere."

Skjerpe meg? Har jo ikke gjort noe alvorlig whatsoever ;>

Hadde jeg pøst ut med direkte stygge kommentarer som om jeg var en 8åring som ikke var kommet over prom-tissalderen hadde jeg forstått det men..
Tina Sivertsen, 24.des.2009 @ 12:10
Sier seg selv at tanja eller hva hu heter en sjalu på heidi da, er ingen andre som hadde giddi og sitti og skrivd så mye dritt... et tegn på sjalusi:) :)

- digger deg heidi <3
Jane, 24.des.2009 @ 12:37
Er så enig med deg Tanja ;) God jul til deg!

Men du Dumma, det jeg skulle skrive... Kan kan du ikke poste et innlegg der vi kan tenke på barna i afrika også? ;) har du forresten gitt de noen av klærna? =)
Pia Martine, 24.des.2009 @ 12:40
Dette innlegget likte jeg faktisk, Barbiejenta! Og du "Tanja", jeg kunne faktisk

ikke sagt meg mer enig i det du skrev, men passet rett og slett ikke inn i dette innlegget!

God jul, Barbie! ;)
Tanja Renate, 24.des.2009 @ 13:20
Nei, beklager at det havnet i feil innlegg, men det er nå så.

Og ja, jeg er supersjalu, sitter i timesvis for å finne noe skrive før å vise hvor sjalu jeg er. Tar meg typ. 2 minutter å skrive det ned ..såå. Trenger ikke være sjalu på mennesker:)
Noblogg, 24.des.2009 @ 13:42
Kjempe bra innlegg. Skal tenke på alle som ikke har det bra, eller har mistet noen de er glad i!!

God jul, Heidi!
Stine, 24.des.2009 @ 14:18
Syns det er litt sjarm at det ble samtala på kommentarene her, selvom jeg ikke orker å bruke juleaften til å lese dem alle..

Klarer likevel ikke la være å kommentere hvor utrolig selvmotsigende Tanja Renate her, her kommer hun, og skal være moden og voksen, som kontrast til hvordan hun mener du er, også presterer hun å synke så grensesløst lavt som å kritisere hvordan forholdet er mellom deg og faren din!? Jeg blir helt sjokkert. Jeg kan ikke si meg uenig i at noen av uttalelsene dine er litt lite gjennomtenkte, og at du kan framstå som egoistisk, men å komme med påstander om at du nærmest fortjener å ikke ha en far som er tilstede, og at det ikke er rart han ikke vil være der for deg når du er som du er, det får meg til å skjønne at Tanja Renate er alt annet enn moden og konstruktivt kritisk.

Det er ingen på 15 år som fortjener en fraævrende far, og det er i stor grad foreldrene som former barna sine, gjennom oppdragelsen og hvordan de har det i oppveksten når de er barn. Sånn som Tanja framstiller det er Heidi født forferdelig (noe jeg slettes ikke mener du er), også har den stakkars faren hennes kommet seg unna henne. Om Heidi er forferdelig, eller umoden som du mener, så er det mer sannsynlig at det er faren, og hans omsorgssvikt, eller mora og hennes oppdragelse (ikke ment som kritikk av moren din, siden jeg ikke vet hvordan hun er) som er skyld i det i første omgang.

Kjenner jeg både blir oppgitt og lattermild av sånne "modne" og kritiske lesere, som i motsetning til alle de som "hakker ned" skal komme med konstruktiv kritikk. Den slo skikkelig feil! Hadde du holdt deg på å påpeke at hun vil angre uttalelsene sine, og ikke snakke om faren hennes, øyenbryna, og kalle henne "vesen", da hadde du nærma deg konstruktivt.

Og Tanja, "ikkeeksisterende selvtillitt" vil ikke si det samme som at du ikke bryr deg om andre, det betyr at du ikke HAR selvtillitt, altså at du ikke har tro på deg selv, at du ikke syns bra om deg selv. Så ikke ut som det var det du prøvde å uttrykke. Fullførte du egentlig norsk på videregående? Kanskje du bør friske opp argumentasjonskapitelet (Jepp, den siste der var eksempel fra meg på kritikk som ikke var konstruktiv, men faktisk ganske barnslig)
Jonas, 24.des.2009 @ 14:23
Hallo? Tanja, du skal ikke skrive om noe du ikke vet. Hvordan kan DU vite hvordan forholde mellom Heidi og faren er? Og hva som har skjedd? Hvorfor skal DU bry deg om hvordan Heidi er? Kan ikke Heidi få være seg selv? DU kan ikke bestemme hvordan folk skal være.

Det du har skrevet er alvorlig faktisk. DU krenker ned selvtilliten - eller prøver hvertfall. Du skrev om faren hennes, noe du ikke vet en dritt om. Det er faktisk alvorlig. Hvorfor kaller du henne egoist? Hva er det som er så egoistisk med henne? Hun har faktisk kloke ord. Alle har det. Og hvorfor bryr DU deg om hvordan livet hennes er? Du kom bare med mange frekke kommentarer, foreldrene DINE burde skjemmes over deg. Det finnes faktisk høflighet, har de ikke lært deg det? Man kan ikke gjøre ALT man vil, eller si, bare fordi det er et frittland. Du har meninger, men kan du ikke bare ha det INNI deg? Hva har Heidi gjort mot deg?

Heidi er bare seg selv, og man skal respektere at folk er seg selv. Selv om du er bare deg selv men de kommentarene dine, trenger du ikke å dumme deg selv ut sånn - ja du dummet deg ut med de kommentarene dine. Men det driter vel du oppi, men la Heidi få være seg selv, viss du ikke liker bloggen - ikke les den da! Og du kan ikke dømme Heidi ut av bloggen - hun er mere en det.

Tenk deg om før du pøser ut dritt om folk. Ja - alt du skrev til Heidi var dritt. Pass heller på DITT eget liv, og ikke vær så oppslukt av Heidi sitt liv.
» tanjasaurus, 24.des.2009 @ 14:39
Jeg har ikke sagt noen steder at jeg skulle være moed og voksen, du Stine, så ikke dra den :-)
» tanjasaurus, 24.des.2009 @ 14:44
Hvordan jeg vet hvordan forholdet til faren og Heidi er? Hun har selv sagt at han "ikke bryr seg" og "aldri heller har gjort det" - det står Svart på rosa et sted i bloggen.

At jeg "ikke har selvtillit" er å tolke det jeg sa feil, Stine. For jeg bryr meg ikke - det er akkurat det. Og jeg har ikke selvtillit på nivå med en ego, for jeg driver ikke å fremhever meg selv at jeg er så mye pener, smarter og bedre enn alle andre. dermed er det inntrykket at ikkeeksisterende selvtillit her. Fordi jeg er helt nøytral på den selvtillitsfronten - om du skjønner hva jeg mener.

Ja, men uansett hvor mye vi diskuterer her på internett, kommer det ikke til å skje noe drastisk alikevel. Jeg driter meg ut, Heidi driter seg ut, og alle andre driter seg ut. Who fucking cares, virkelig?

Arguing over the web is like attending to the paraolympics - even if you win, you're still a retard;)

Og det har jeg null problem med å forholde meg til. De som kommer å slenger tilbake med stygge ting som at jeg er fysisk stygg (noe jeg aldri har sagt Heidi var/er) synker jo i teorien lavere enn det jeg har gjort.

Noe mer?
Siri, 24.des.2009 @ 15:51
du tanja !

Hold kjeft ingen bryr seg om deg pisset som kommer ut av den lille kjeften din , stikk og se deg i speilet før du rakker ned på andre.

Heidi Alexandra Olsen er ei Nydelig jente !

kom deg over det !
Tanja Renate, 24.des.2009 @ 18:10
Komme meg over hva?

Du er fullt klar over at grunnen til at Heidi er på topplista fordi 90% av de som er her inne daglig er for å få seg en god latter? All fame is good fame, but still ;)
Jonas, 24.des.2009 @ 19:33
"Hvordan jeg vet hvordan forholdet til faren og Heidi er? Hun har selv sagt at han "ikke bryr seg" og "aldri heller har gjort det" - det står Svart på rosa et sted i bloggen."

"Ja, men uansett hvor mye vi diskuterer her på internett, kommer det ikke til å skje noe drastisk alikevel. Jeg driter meg ut, Heidi driter seg ut, og alle andre driter seg ut. Who fucking cares, virkelig?"

"Arguing over the web is like attending to the paraolympics - even if you win, you're still a retard;)"

Hallo? Du sier det ikke er vits i å diskutere på internett, hvorfor gjør du det? Hvorfor forsette DU da?

Spør deg meg er det mer tragisk og være dobbelt moralsk og feig, just like you :D

Og du burde lese hele kommentaren, vertfall skjønne sammenhengen før du svarer den. Jeg spurte hvordan du viste hvordan forholdet mellom Heidi og faren var, og hvorfor det var sånn. Og alt jeg fekk som svar, var at hun har skrevet det. MEN alt hun skrev var bare at de ikke hadde noe bra forhold, men hvordan kan DU vite hvordan det egentlig er? Konstruktiv krittik skal være utfyllende og faktisk ha god mening. DU skal ikke blande deg inn hvordan det er med Heidi og faren hennes. DU vet ikke hvorfor det er sånn - så hvorfor kommenterer du det da!? For all del kan det faktisk være veldig alvorlig. DU vet ikke hvorfor han ikke bryr seg, så jeg skjønnet ikke at du våger å være så frekk.

Skal du svare meg nå? I så fall, da er du dobbelt moralsk, feigt.
Renate pettersen, 24.des.2009 @ 19:36
Må bare kommentere dette "sjalusi"- dramaet som noen påstår er.

Det å påstå at man er sjalu på en person fordi at man ikke liker henne e idiotisk. Vi mennesker er bygd sånn at det er enkelte mennesker vi bare rett og slett ikke liker. Sånn er det bare. har ingenting med sjalusi å gjøre.
celia, 24.des.2009 @ 20:00
fatter bare ikke hvorfor folk trenger å si det om de har noe imot folk. det sårer jo bare personen det gjelder.

og hvis dere tror jeg er en skikkelig Heidi Alexandra-fan, så tar dere feil, men jeg leser bloggen og synes det er kjempeteit at så mange tar seg friheten til å hakke ned på henne. herregud
Tanja Renate, 24.des.2009 @ 23:52
Du Jonas, jeg sa aldri det ikke var vits, jeg bare sa at hva var vitsen med å lage HUGE deal ut av det hvis dere er så damn i mot det - vi driter oss ut, vi VET det, dere trenger ikke si det - DERFOR spurte jeg hva poenget var. 'D'uh!"

Ja nei guud så farlig det er. Det er internett, mennesker. Internett.
Stine, 25.des.2009 @ 00:47
TR: neida, jeg tolker ikke noe feil, det er ikke jeg som _tolker_ det til at du ikke har selvtillitt, det er du som sier det. "Jeg har ikke eksisterendeselvtilitt" betyr "jeg har ikke selvtillitt". Jeg skjønte derimot absolutt hvordan du mente selvtillitten din var, jeg bare påpekte at du sa det feil. Når du sier "jeg har ikkeeksisterende selvtilitt", så sier du ikke "For jeg bryr meg ikke - det er akkurat det".
leo, 25.des.2009 @ 01:42
HAHAH,faen jeg må le av alle drittsekkene som bare MÅ kommentere dritt,

alle drittsekkene som bare MÅ bry seg om alt de ikke liker her på bloggen.

Jævla duster,har dere faen ikke noe annet å gjøre enn å sitte her å irritere dere?:D

fyfaen for et tragiskt liv dere har. Har aldri kommentert noe spess her før,men måtte bare

for dere er så fuckings stygge i hode at jeg vil drepe dere .AW.....MasseEmoKuttPåDereSom

MåSitteHerÅSuttrePåBloggenHennes :(( rofl....
anonym, 25.des.2009 @ 04:24
denne bloggen er jo en spøk! ingen kan være så dumme! :)

hun provoserer, get over it fjortistøs :)
Jonas, 25.des.2009 @ 11:40
Tanja, du spurte hva vitsen var, og med å spørre sånt mener jo at det ikke er en vits da. Tragisk med den dobbel moralen din. Og viss du ikke vil ha en sånn "big deal", så hvorfor forsetter du da?

Og farlig? Hvorfor kommer du med det? Det jeg har sagt er at det er alvorlig å snakke om noe du ikke vet - sånn som det med Heidi og faren.

Ja? Det er internett? Hva vil du fram til?

Og du kommer ikke noe nærmere med å være dobbel moralsk..
Tonjee, 26.des.2009 @ 11:33
Jeg gidder ikke krangle med en slik usaklig og frekk person som ikke kan annet enn å slenge spydige kommentarer når en prøver å diskutere saklig og ordentlig.

Desusten er det Jul, og i Julen skal man være venner! :)
Jonas, 26.des.2009 @ 12:10
Jeg er ikke spydig, men prøver å være mest konstruktiv krittik.

Men det er sant, i Julen skal man være venner! (:

Skriv en kommentar

Kategoriene

Bloggarkiv

Annonser:

hits