Dagens kommentar

Kommentar:
hun gjør dette fordi hun synes det er morsomt at folk blir sinte over dette:P Tror det hun mener er at dersom trærne ikke hadde hatt noen som helst funksjon i verden, så hadde det vært best å ta dem bort.
tar du bort trærne dør mange dyrearter som gjør at man får blomster og andre planeter.
da dør de plantene også og da dør vi:(( null oksygen:(
om vinteren her i Norge er vi avhengig av trær:P
Det vil bli overbefolkning i Norge og mange innvandrere kommer:)
Med tanke på hvor få mennesker som lever i Norge, er det ikke økonomisk lønnsomt å bare bygge opp kjøpesentere, cafer ol..
det vil bli mer trafikk, og verden går under:P
vi har akkurat det vi trenger av butikker ol i Norge (nærmere for mye, butikker går konkurs hele tiden)
OG BTW!:D hvis det virkelig er slik at du ikke liker trær, kan du flytte til en by i Norge som heter Vardø, den har ikke ett eneste tre:)!!
Fint om du svarer!:))

Svar:
Jeg skriver nok ikke dette for at det er gøy, men for at det er fakta. Blomster er helt uavhengi av trær, og vi trenger faktisk ikke ting som står opp av bakken, ser stygt ut, og tiltrekker seg grusomme slanger. Vi er ikke avhengie av trær på noen som helst måte, og man får faktisk større utbytte av f. eks. cafèer. Hvis man går forbi en cafè på en soldag, er alle stoler opptatt, og totalt overfyllt. Dette beviser jo ganske enkelt at vi trenger flere.
Og, Vardø høres ut som et kjedelig sted, så jeg ville nok ikke bodd der med mindre det ikke fantes andre steder. Vi skal jo uansett få bort trærne i alle andre byer også, så.. (ps. du tullet til poenget ditt med å ta med Vardø, lever de ikke der? siden de ikke har et eneste tre, mener jeg.)

Toodles!

145 kommentarer

Ida, 14.jun.2010 @ 15:26
Morsomt hvordan alle tilbakeargumentene dine på "dagens kommentar" går tilbake på deg selv.
Iselin Mehren, 14.jun.2010 @ 15:31
Vi trenger jo trær .. Det er skygge og ett sted der hvor veldig mange dyr bor !

-Tenker du bare på deg selv ?
Silje, 14.jun.2010 @ 15:31
dette er så tragisk, rart at du alltid skal ha rett i alt..
Maria, 14.jun.2010 @ 15:34
SERIØST! SLANGER E SØDE FOR FAEN! og dessuden e d drittviktigt med trær ! jeg elske dyr! så fuck u bitch!!! serr! DU BØR VERE GLAD DU I DET HELE TATT LEVER!
Stine M. Rasch, 14.jun.2010 @ 15:38
Klart vi trenger trær, de produserer oksygen.. Uten dem hadde vi ikke kunnet leve på jorden.. :p
, 14.jun.2010 @ 15:44
Å herre min ... skjønner du ikke at vi er avhengige av trær? Vi kan ikke kunn få oksygen fra blomstene (lol), vi trenger trærene også.

Hvor egosistisk går det ann å være? bryr du deg ikke om alle dyreartene som mister hjemmet sitt om vi kutter ned trærene?

Uten skoger og sånt hadde du ikke hatt alle de aksotiske kremene dine -.-" du er så lite miljøbevist at det er kvalmt!

Og hva med alle de fattige menneskene som er avhengig av naturen da? Eller de som bor der? Hva skulle de ha gjort uten skogen/regnskogen/jungelen?

Cafeer og kjøpesentere? wtf? Er det alt vi trenger? Jeg vil heller ha en skog i nærheten, og i det minste være litt når naturen enn å puste inn eksos hele døynet rundt!
, 14.jun.2010 @ 15:46
Du er like dum som en ape med maskingevær
, 14.jun.2010 @ 15:46
HERREGUD!!!! Nå er det nok!! Din dust!! Jeg orker ikke å bruke tid på deg så jeg har ikke tenkt til å skrive så jævlig mye om hva jeg mener nå!! ÅÅH!! brenn i helvete for faen! -.-"
kari, 14.jun.2010 @ 15:51
håper noen kommer å lager en human centipede av deg!
, 14.jun.2010 @ 15:55
Vi puster inn oksygen og puster ut karbondioksid. Mens trærne puster inn karbondioksid og puster ut oksygen som vi trenger for å overleve. Et gj. snitlig tre produserer oksygen nok til ca . fire personer. og du sa vi ikke trengte trær? les deg opp om ting før du begynner å diskutere dem :)
Julia, 14.jun.2010 @ 15:55
HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHA, kan ikke gjør annet enn å le av deg!
Åslaug, 14.jun.2010 @ 15:56
hahaha, Heidi! Jeg digger deg ^^ jeg er uenig i 99% av tingene du skriver, men du er dritrå! Fortsett slik du gjør, du lager masse diskusjoner og underholdning ;-) herlig!
BMTH, 14.jun.2010 @ 16:03
Jeg tror virkelig at du må ha et slags filter i hjernen din som brukes når du får høre noe som beviser at du tar helt feil, og du tar det som noe positivt istedenfor. Selektiv lesing. Eller, kan du i det hele tatt lese? Virker ikke som om du har høy nok IQ egentlig. Men altså det er ditt liv og du velger, men nå du er ferdig på videregående og skal være voksen håper jeg du er forandret, ellers ender du opp som ditt verste mareritt, hjemløs og fattig. Huff, ingen dyre klær på deg da.
kine, 14.jun.2010 @ 16:10
skulle likt å se deg leve av cafeer! prøv å låse deg inne i en cafè uten blomster elns og alle vinduer osv var lukket. så sjekker du hvor lenge du overlever.
Kristina Marie, 14.jun.2010 @ 16:12
Dyrene trenger trær for å ha et sted å bo, og være, og spise. Ellers vil de nok dø ut. Og vi trenger kjøtt :) Diggeræ, Heidi :D
BMJA, 14.jun.2010 @ 16:15
hahah! kan ikke gjøre annet enn å le! denne blogge må være tull. seriøst, ingen kan være så dumme! haha
Fatso, 14.jun.2010 @ 16:18
Ja ja.. du vokser vel fra det etterhvert. (forhåpentligvis). Når du ser tilbake på denne bloggen når du blir eldre kommer du til å skamme deg. Det burde du ihvertfall.

Ellers må du ha en fortsatt fin dag:)

Puss puss
Synne, 14.jun.2010 @ 16:19
Du greier virkelig ikke TENKE FØR DU UTTALER DEG! Dette er helt IDIOTISK! Du skjønner virkelig ingenting. Tidligere har jeg bare ledd litt av bloggen din for meg selv, men nå har du nådd en grense, og du burde slutte! Jeg skal forklare dette for deg så du muligens forstår:

Vi puster inn oksygen. Når vi puster ut igjen, puster vi ut noe som kalles karbondioksid. Det et tre gjør, er at det omdanner karbondioksid til oksygen igjen! Det gjør at vi får frisk luft å puste i, og det trenger vi for å overleve her på jorda! Det kalles fotosyntese og du lærer dette i 6. klasse. Jeg går selv i 7, skal begynne i 8, og jeg har visst dette lenge.

"Toodles!"
Anine, 14.jun.2010 @ 16:27
Nei hva skal nab ned træær og skog Heidi!

hvor tror du dass papiret di har på toalettet kommer fra, joo det kommer fra trærne!!

Hvor tror du skolebøkene og motebladene dine kommer fra, jooo trærne.

Du får sende inn ett brev til regjeringen "hei jeg syns dere skal kutte ned de norske skoger fordi jeg vil gjerne ha ett nytt kjøpesenter" Lykke til Heid, og du har ambisjoner om å bli president, eller skape ditt eget pardi? Good luck, ingen stemmer på deg uansett =P

Tror du bør følge litt bedre med på skolen istede for å sitte å klæsje på deg de 500 lagene med sminke.
Hanna :-), 14.jun.2010 @ 16:28
Vi trenger faktisk trær. Uten trær får man ikke ved, papir, planker ol. Du trenger planker hvis du skal bygge et hus, med mindre du skal ha mur, glass eller betonghus. Du skal jo bli "president" og da må du jo ha planker til og evt. bygge deg ett drømmepalass. Tror ikke du ville hatt et hus i betong, glass eller murhus. Du måtte ha hatt teppegulv eller murgulv. Du kunne ikke hatt spisebord av tre. Du kunne heller ikke hatt en veranda med planker av tre. Uten trær blir de fleste dyr utryddet, og du kunne ikke spist f.eks kylling og annet kjøtt til middag. Melk hadde du heller ikke fått. Heller ikke egg. Og til sist, du hadde ikke hatt noe ved å fyre med! (du trenger ikke å nevne varmeovner, fordi tenk hvor mye penger du måtte ha brukt på strøm. Ja, det er utrolig mye som ikke hadde eksistert, men jeg digger ikke å sitter her å ramse opp. Jeg liker bloggen din, du er deg selv(håper jeg:P) og sier dine meninger rett ut, men av og til så er jeg ikke enig i det du skriver. Men hvem er vel enige livet ut?? :-D Jeg skriver ikke dette for å være slem, jeg syntes faktisk at du er ganske søt! Jeg syntes jeg fortjener at du svarer, jeg har brukt ca. en halvtime på denne kommentaren. Var litt vanskelig å finne ut hva man skulle skrive :P hihi. Håper så inderlig du svarer meg, eller kanskje tar dette som dagens kommentar! Stor klem fra meg<3 :D
anna, 14.jun.2010 @ 16:28
omg går det ann å bli så dum heidi. Hvis du bare hadde hatt cafeer, og ikke trær så hadde jo du dødd. Det blir mangel på oksygen, som du må puste ut og inn av lungene dine, så du ikke skal dø. Det blir ikke nokk oksygen av bare blomster og planter, trærene er et av de tingene som produserer nokk oksygen for at du og alle andre skal leve. Haha men du ble eid av hun andre :D
kristina, 14.jun.2010 @ 16:29
haha, så dum du er. det er jo trær ved vardø elr hva det het.. å luften sprer seg jo
Maren., 14.jun.2010 @ 16:33
FOTOSYNTESE !!! Idiotiske blonde patetiske unnskylding av ett menneske....
E, 14.jun.2010 @ 16:37
You go girl!
xoxo, 14.jun.2010 @ 16:44
hvor mange soldager har vi i norge? nemlig, dårlig poeng heidi
Martine, 14.jun.2010 @ 16:44
Det skrives uavhengig & uavhengige ;)
anonym, 14.jun.2010 @ 16:45
HVa med fotosyntesen??? korsn ska vi leve utn oksygen? å kor mange hus e ikke laga av trær ?

og om alle dyran dør korsn ska vi få mat,kjøtt, ?

Og om du nu sku ha erstatta alle trærne med blomster nok til og produsere oksygenen som trærne gjor så hadde du nok ikke fått plass til alle dissa shoppingsentran og caféan
Iselin, 14.jun.2010 @ 16:46
Har du aldri høyrt om fotosyntesen? Eller næringskjeden? Eller "livets sirkel" som seier at alt, enten indirekte eller direkte, er avhengig av kvarandre? Dersom du ser alt i ein litt større samanheng, så ser du at vi faktisk er avhengig av trær;)
, 14.jun.2010 @ 16:46
dasspapir er laget av trær, vil du helst tørke deg med hånda istedenfor da kanskje? :-)
Hannah, 14.jun.2010 @ 16:52
Et ord; Fotosyntese :)
LINE, 14.jun.2010 @ 16:53
DU PROVOSERER SOM EN LITEN DRITTUNGE , ALLE SKJØNNER AT ALT DET DU SKRIVER ER BULSHIT!! SÅ BARE GI FAEN I Å SPILLE DUM..
new yorker, 14.jun.2010 @ 16:54
Det er klart vi trenger trær, da din dust.
, 14.jun.2010 @ 17:02
skal vi liksom droppe trærne for noen fulle caféer, tror ikke de du ...
anna, 14.jun.2010 @ 17:04
Siden du ikke følger med i timen kan jeg forklare det til deg her.

Fra biler båter og slike ting kommer det karbondioksid, karbondioksid er farlig for mennesker hvis vi får for mye av det, heldigvis har vi planter som trær og blomster osv. Plantene spiser karbondioksiden! er ikke det fantastisk? trær og blomster gjør altså at jordkloden kan leve lenger, og vi kan leve lenger! Den vardø plassen er ganske liten og det finnes jo trær i nærheten, og da sier vel det seg selv?

Vi har tusenvis av kafeer og butikker, og det er jo kjekt om vi får en til i ny og ned, men vi må da ha en grense. Håper du fikk lest kommentaren og at du tar mot nok for og si at du tok feil, istedenfor og ta en kommentar med et godt poeng men med skrivefeil, og så komme med en kommentar som '' jeg gidder ikke lese mer fordi du har skrevet feil, og det betyr at kommentaren er feil''

Hilsen en som vil hat du skal ta et hint :)
, 14.jun.2010 @ 17:14
em , trær ? faen hvor lame !
Marte, 14.jun.2010 @ 17:15
Jo - planter og blomster er avhengig av trær: Fugler og andre dyr som sprer frø bor i trær. Om alle tre blir borte har ikke disse dyrene noen steder å bo, og de fleste vil sannsyneligvis dø, hvilket vil si at planter og blomster ER avhengig av trær :)

Dessuten er det utrolig mange som beundrer Norges urørte natur, og da også flesteparten av oss i Norge. F.eks. når man jogger, rir og gjør andre aktiviteter, kan man ikke gjøre det midt i byen, i hvertfall ville det vært ubehagelig for mange. Er utrolig mange andre argumenter, men siden de er tatt opp i kommentarene ovenfor skal ikke jeg si noe mer om det ;p
:), 14.jun.2010 @ 17:18
Ta et google-søk på fotosyntese. Dette er allmennkunnskap...
, 14.jun.2010 @ 17:21
langt oppe i nord fins det faktisk ikke trær smartass

- vero
, 14.jun.2010 @ 17:26
Det finnes faktisk mennesker som er glad i naturen og trær!

Jeg elsker å være i skogen og det gir meg utrolig mye positivt:) akuratt som det gir deg noe positivt å shoppe. Ikke missforstå meg, jeg liker å shoppe, men vi har mange butikker. cafeer og butikker øker for hver dag som går og skog minsker for hver dag som går, noe som gjør at det blir mer karbondioksid. Synes du er egoistisk og selvoptatt og ønsker at du skal opne øynene dine og være mer open for hva andre mener. Og tenke over hva andre mener! og se om det kansje er et poeng der! Bare tenk deg om, du legger opp til rasisme (om man ikke sier direkte skjellsord MOT en person betyr ikke det at du legger opp til rasisme) EKS: han utlendingen voldtok.. ogsåvidere. Du kunne sagt En mann voldtok. Der legger du opp til rasisme på samme måte som media gjør, og det er derfor alle går rundt og er så redde for utlendinger som egentlig ikke er farligge. Du disser gingere. Tenkte jeg skulle skrive enn kommentar uten å være litt frekk, men jeg synes du er egoistisk og selvopptatt og en person som ikke bryr seg om andres følelser (hvertfall her på bloggen). Jeg har selv blitt såra og sint mange ganger jeg kommer innom bloggen din. Grunnen til at jeg kommer innom bloggen din vet jeg ikke engang, jeg føler vel bare jeg må gå innom og se hvor dum du er denne gangen. men allikevell synes jeg det er utrolig at du ligger på topplisten når du er så motbydelig mot mennesker som ikke ser så bra ut eller utlendinger eller hva som helst. Jeg mener ikke noe stygt om deg som menneske, jeg kjenner deg ikke. Men de påstandene du kommer ut med gjør meg rett og slett sint.
SimenGutten, 14.jun.2010 @ 17:28
Jeg skjønner godt at du er redd for å få stryk i Naturfag xD

Hvis du hadde vært smart (noe du tydlighvis ikke er) hadde du tenkt på næringskjeden. Utrydder vi en art, blir enda en dyreart borte fordi vi tok bort maten til dyret. Sånn forsetter det, og til slutt har ikke vi noe å spise.
Ester Dahl, 14.jun.2010 @ 17:30
Hallo Heidi!! Her mistet du respekten min igjen.. Det er faktisk en grunn for at vi har trær, de lager oksygen, og vi trenger oksygen for å leve. Det er jo det som er problemet med at de hogger ned all regnskogen. Hvis alle hadde tenkt slik du gjør nå hadde vi ikke levd lenger. Fordi vi trenger oksygen. Men hvor har du vært i naturfagtimene? Skal ikke du liksom være 16 år? Dette lærer du jo om på ungdomskolen.. Sjekk fakta..
Veronica, 14.jun.2010 @ 17:30
hahahah, du er så dum. Det er ikke trær i ørkenen heller, men det går ann å puste der fordet :P Må ikke være i nærheten av ett tre for å kunne puste vetu retard kjerring :P
MMM, 14.jun.2010 @ 17:30
vi trenger både trær og blomster. Blomster og planter trenger vi slik at vi får oksygen og trær trenger vi slik at vi kan ha papir og møbler f.eks.
EHH, 14.jun.2010 @ 17:33
FY FAEN DU ER DUM, BIMBOBARBIEHORE EGO -.-
Marte, 14.jun.2010 @ 17:35
Du vet at det er trærne som gjør at du kan puste? De produserer oksygen, men det vet vel ikke du hva er.

Det er et stort problem at f.eks regnskogen blir mindre, dvs mindre o2 til alle menneskene i verden. Så vet du det
oppgitt, 14.jun.2010 @ 17:48
NÅR vil bloggen din bli lagt ned? Noen burde ta ansvar her, det skulle ikke vært lov...
Pia Susanne, 14.jun.2010 @ 17:49
Vi bruker også trær til å lage hus og til å lage papir, og mye annet. Herre, du er så innmari dum.
hmm, 14.jun.2010 @ 17:55
hcis du ikke vil ha trær i verden vil du ikke ha hus eller papir heller da!
, 14.jun.2010 @ 18:00
Faen du er dum :P
Kristin, 14.jun.2010 @ 18:03
Fjerner du skogen forsvinner en hel del dyrearter. Og vi mister skogbruket, noe vi vil tape sinnsykt på. Bruk hodet.
, 14.jun.2010 @ 18:07
jeg tror at du bare dikter opp alt
mari <33, 14.jun.2010 @ 18:07
du er så jævlig blond!! Vet du i det hele tatt hva fotosyntesen er? du tror visst at alt handler om å se bra ut? Det er ikke sånn livet fungerer vettu..!
Vibeke, 14.jun.2010 @ 18:07
ehh.. helt ærlig så likte jeg ikke svaret ditt.. Vi MÅ ha trær, uten dem for vi ikke oksygen..
christine' johnsen, 14.jun.2010 @ 18:20
Hahahahahhaha, er sikker på at hvis naturfaglæreren din hadde sett dette, hadde han gitt deg en ener, serr, lol!
emilie, 14.jun.2010 @ 18:30
Dette her viser bare hvor UVITEN DU ER!!! alle i klassen min sitter å ler av deg! herre
Elsa - kommenterer tilbake :), 14.jun.2010 @ 18:42
Man er nødt til å ha trær for å leve, hadde det ikke vært for trærene i verden hadde vi ikke klart å puste fordi da hadde det ikke vært noe oksygen...
Ida Christine, 14.jun.2010 @ 18:45
Slutt å spill dum nå Heidi. At vi trenger trær for å leve er noe alle vet. Det hadde ikke blitt nok oksygen bare av blomster. Vi trenger trær for oksygen. Rett og slett.. IKke noe vits i å forklare nermere, du vet det egentlig selv også. Du bare spiller dum. Siden det er en del av en personlighet du så gjerne ønsker deg. Når skal du slutte å prøve å være noe du ikke er? Det eneste som er likt med deg og barbie er det tomme hodet! Utseende er desverre for deg ganske så forskjellig!
Anonym, 14.jun.2010 @ 18:45
Hahahaha!!!!!! Kjære deg, ikke skriv til verden at trær skal kuttes ned, det er en skam! Uten trær lille venn, så hadde det ikke vært noen cafe. Vist du ser rundt deg, så er det masse som er laget av trær. Ark er laget av trær, møbler er laget av trær osv. Dessuten hadde vi ikke levd uten trær. Det hadde ikke vært oksigen. Det er en grunn til at trær finnes vet du! Og kjære deg, at alle stoler er opptatt når du skal på cafe, er det dummeste argumentet jeg har hørt!

Vi trenger flere trær!! Flere steder i verden er faktisk i nød siden skoger blir kuttet ned, som regnskogen for eksempel. Bønder kan miste jobben sin også, og dyr som bor i trær mister hjemme sitt.

Så hva mener du nå? ;)
Ida, 14.jun.2010 @ 18:52
Oh my FUCKING GOD, hvor dum i huet er du egentlig. ??? jeg har så å si slutta å lese bloggen din men tar en tur innom av og til, og når jeg leste dette så var det ikke vanskelig å huske hvorfor jeg har slutta å lese bloggen din.

Du kunne vel ikke sagt noe mer teit enn dette. Mener du seriøst at vi skal hogge ned alle trær i verden. Ja skulle likt å se hvordan det hadde gått med verden da. Skaff deg LITT kunnskap før du "lufter" slike sinnsyke ideer og tanker på bloggen din.
Jarl, 14.jun.2010 @ 19:04
Har du noen gang fulgt med på skolen eller? Hvor får vi papir fra? Trær. Hvor får vi byggematrialer til hus fra? trær. Hva binder mest CO2 av trær eller blomster? trær. Hva hindrer ørkenspredning? Skog! Hva hindrer errosjon? Trær. Hva renser drikkevannet vårt? Skog.

Hadde vi ikke hatt skog hadde hele økosystemet vårt kolapsa. Desutten så er store deler av energien vår bio-masse-bassert så uten ved hadde kraftnettet vårt kolapset.

Dette er bare noen få grunner til att vi trenger skogen.

jeg er veldig nysjerig på å høre om hvordan du planlegger å få bygd hus, skrevet brev, lagd møbler og funnet ting som vi kunne puttet i ovnen når det ble over 30 - om vinteren.

Og en ting til som du ville savna om vi fjærnet skogen er vaniljeis. hvorfor? Fordi vi utvinner vanelin (eller bedre kjent som kunstig vanilje) av grantrær!

Les litt mer enn skjønnhtsblader før du åpner kjeften din a.

Hadde jeg vært faren din hadde jeg sendt deg på bratcamp i Sibir.
Camilla, 14.jun.2010 @ 19:12
MOHAHAHA ! skjønner ikke at du ikke fatter hvor DUMT alt det du skriver er, LOL! lykke til med å skaffe deg jobb i framtiden.. ingen vil ha arbeidstakere med IQ lik null vetdu..
Mote-freak, 14.jun.2010 @ 19:15
hadde det ikke vært for trær og skog, så hadde vi ikke kunnet levd!!!!
Tina, 14.jun.2010 @ 19:16
Har du ikke fulgt med i naturfags timen Heidi, eller var du way to bussy med å legge det 100 ede laget med lipgloss??

Har du lært om fotosyntesen?? Hvis du er for lat til å bla opp i boka syns jeg du skal google det, eller søke på wikipedia, du har sikkert hørt om den siden ;)

Jeg syns virkelig du er en helt blåst kjerring! Jeg skjønner ikke hvorfor Blogg.no har lagt ned bloggen din, en anne ting er at du ligger på topp lista, det er ett under, men så mye crap som du skriver så er det faktisk god underholdning å lese alt det tullet du skriver, så takk for at du underholder, men samtidig provoserer det norske folket.

Så syns jeg du er utrolig dårlig til å svare for deg på dagens kommentar, du veit du dreit deg ut, hardt også, så da svarer du for deg, med enda en dum kommentar, face it Heidi, du er og blir dum.. Det skal bli spennende å se om du fullfører skolen senere i livet ditt, for shoppe og sminke er desverre ikke noe heltids jobb..
meg:P, 14.jun.2010 @ 19:16
herregud , patetis hu er ..

bruk hodet blondie!
Mote-freak, 14.jun.2010 @ 19:21
Foresten, du vet at penger blir laget av papir som kommer fra trær? trodde det ikke gikk an å¨bli mer innkompetent en det du virket tidligere, men joda.
Mia, 14.jun.2010 @ 19:24
vil du ikke leve, kan du ikke lese eller. hun skriver jo at man får oksygen fra trærne. vil du ikke puste eller !!!!!!!! herregud, skaff deg et liv !
memarian, 14.jun.2010 @ 19:25
"ser stygt ut"?!

Det er styggere med død og pine over hele jorda, og det skjer viss vi hogger vekk alle de FINE og NØDVENDIGE trærne:C

Ps. har du i det hele tatt tenkt på hvor oksygenet kommer fra? Ikke bare blomster og planter, men TRÆR også :P
OlavAwesome, 14.jun.2010 @ 19:30
Du er så jævlig patetisk! Stikk å dø, jævla Paris Hilton-wannabie. Du er virkelig den aller dummeste jeg vet om. Særr. og da mener jeg DUM. jeg kan ikke beskrive med ord hvor DUM, IDIOTISK, FORHATT og HJERNEDØD du er!!!!!!!!!
Ida, 14.jun.2010 @ 19:34
herregud, hva skal folk fyre opp i peisen med a liksom?? kaker?sjokolade? trukke det! TRÆR som blir ved! unnskyld meg, men det går ann å tenke frøken "tror jeg er så smart".. og jeg veit du tenker nå, at det er mange som har varmeplate osv .. men det er også folk som har peis og behøver ved!
Kristina, 14.jun.2010 @ 19:41
OI, heregud !;o

trodde ikke at fantes NOEN I NORGE som var såååååå dumme som det du er .. hva har du i snitt på skola ? .. hva har du i IQ ?

det må da gå i minus hvertfall !! Nesten litt flaut at du er fra Norge syns nå jeg .. du er seriøøøøsøt den dummeste jeg noen gang har sett

Også det du sa med de Hunterstøvlene ; At de rekker deg til lårene, og at du veier 45 kg ?

Da må du jammen meg være ganske lita og feit jente.. så værsåsnill ikke klag på dem som har litt former her og der, bedre det enn å være tynn som ei flis..
, 14.jun.2010 @ 19:41
Vi har naturen her på jorden for en grunn, det er for å LEVE! Jeg klarer rett og slett ikke

beskrive noe positivt om deg! Jeg blir så sur av å tenke på de negative tingene at jeg

kunne komt rett bort til deg ute på gaten ( hvis jeg så deg) Og sagt de tingene til deg

uten at jeg hadde brydd meg om hva du sa tilbake eller andre hadde stått å glodd på meg

når jeg hadde segt det til deg!!!!!!!!
JEG BLIR FLAU!!!!!!!, 14.jun.2010 @ 19:42
Okei, jeg hater folk som ikke klarer å holde seg saklig i kommentarer, men akkurat nå får jeg bare hate meg selv!!!

DU ER IKKE PEN, DU ER STOKK DUM OG DU BRYR DEG IKKE OM NOEN ANDRE ENN DEG SELV,

HVIS DU KUNNE VALGT MELLOM EN VENN OG ET ÅRS FORBRUK AV PUDDER ELLER BRUNKREM ELLER HVA DU NÅ BRUKER, SÅ HADDE DU VALGT BRUNKREM, FORDI DU ER SÅ JÆVLI TRANGSYNT AT DET ER KVALMT!!! BETYR IKKE ANDRE NOE SOM HELST FOR DEG? DET ER IKKE BARE MENNESKER PÅ DENNE JORDEN, MEN HVIS DU FÅR DET SÅNN SOM DU VIL, KOMMER DET VERKEN TIL Å VÆRE MENNESKER ELLER NOE ANNET LEVENDE IGJEN PÅ DENNE PLANETEN.

DET HADDE VÆRT BEST FOR ALLE OM DU BARE HADDE GÅTT OG HENGT DEG ELLER NOE! DU HAR VIRKELIG INGENTING Å TILFØYE DENNE VERDEN SÅ LENGE DU HOLDER PÅ MED DET TULLET DITT!

LES ALLE KOMMENTARENE DINE! TA TIL DEG DET FOLK SIER, NÅR 99% SIER EN TING, SÅ HAR DE SOM OFTEST RETT, FOR DET FINNES, TRO DET ELLER EI, FOLK SOM ER SMARTERE OG FINERE OG RIKERE ENN DET DU ER!

OG SLUTT Å DISS ANDRE! DU ER FAEN IKKE NOE FIN SELV. DU LATER SOM DU HAR SÅ GOD SELVTILLIT, MEN HVORDAN KAN DU HA DET NÅR DU MÅ HA 10 LAG MED PUDDER OG FARGE HÅRET ANNENHVER DAG FOR Å FØLE DEG BRA!?!?!!

Skjerp deg Heidi! Du kommer ikke til å nå langt hvis du fortsetter sånn!
Christine, 14.jun.2010 @ 19:43
Jeg tror du blir litt eid her, Heidi.
Monica, 14.jun.2010 @ 19:51
ta vekk trærne og Bygg opp ditt eget senter eller cafe eller hva faen du vil ha da , isteden for å klage !
Trine, 14.jun.2010 @ 19:56
Du trenger trær for å puste, jævla idiot. Men bare hogg de ned og lag stoler av de du. Du kan like så godt bare dø, om det er det du vil
Anonym, 14.jun.2010 @ 19:57
takk for at du gir oss noe å le av. Jeg vet virkelig ikke om du er seriøs med denne bloggen eller ikke. Det hadde jo vært gøy å skrive en blogg bare for å provosere, for er det noe du klarer er det det. Du har jo venner ser det ut som ihvertfall, og om du hadde hatt slik inteligens i virkeligheten, ville de antakelig ikke vært dine venner. For din del håper jeg dette bare er en provoaksjons blogg.
Ella, 14.jun.2010 @ 20:07
Utrolig at du går på skole, de fleste med over 1,5 i snitt vet faktisk slike ting. Om de derimot ikke vet det, er de ofte ikke så sosialt dumme som deg.
anna, 14.jun.2010 @ 20:11
Haha, Barbie azz..
lol, 14.jun.2010 @ 20:14
åh. lol. jeg dør. VI TRENGER JO TRÆRNE. for faen. følg med på skolen og slutt å være så egoistisk! Du lever kanskje "drømmelivet" akkurat nå og alt er helt "perfekt" for deg. Men grow up. Det kommer faen ikke til å være slik for alltid. Jeg håper du kommer til å slite så jævelig når du blir eldre og ender opp med å bo til moren din til du er over 40.
mari, 14.jun.2010 @ 20:17
du er dum ass!
Tina hansen, 14.jun.2010 @ 20:19
Blomster er helt uavhengi av trær, og vi trenger faktisk ikke ting som står opp av bakken, ser stygt ut, og tiltrekker seg grusomme slanger. Vi er ikke avhengie av trær på noen som helst måte, og man får faktisk større utbytte av f. eks. cafèer.

Der DUMMA du deg ut Heidi.. Vi er avhengig av trær (oksygen uknow). SLANGER trenger vi også, pga at de ''spiser'' gnagere og slikt, ellers ville det vært mye flere skadedyr i Norge vil jeg si ;- )
Natalie, 14.jun.2010 @ 20:28
Hvorfor diskutere noe så dumt? Hun vet like godt som oss at vi trenger trær(oksygen). herrgud, det blir for teit.

Alle vet at vi trenger trærne, så hvorfor i det hele tatt diskutere noe så dumt?
, 14.jun.2010 @ 20:36
Jeg hadde ikke orket å puste inn eksos døgnet rundt.
Marie, 14.jun.2010 @ 20:48
eyy ikke sleng dritt om vardø da :p jeg kommer derifra. men du må skjønne av vi trenger treer blondi :)
marthee, 14.jun.2010 @ 20:49
åh, du er så dum.

har du tenkt på vinteren a?

hvilke blomster er det som gir oss oksygen da?

omg.
ingrid, 14.jun.2010 @ 20:57
Neida trær har ingen som helst funksjon i denne verden! de produserer bare oksigen som er livsviktig for oss, men er sikker på at du er et untak der og. du trenger vell ikke oksigen du. et lite vidunder barn er du.
oda, 14.jun.2010 @ 21:05
vi kommer hvertfall til og dø fortere hvis alle skal vøre frekke og stygge tryne til hverandre hele tiden! HVA FAEN ER POENGET MED DE DUSTETE KOMMENTARENE! DESSUTEN HVIS DU SYNES DENNE BLOGGEN ER STYGG ER DET JO IKKE NO VITS I OG GÅ INN PÅ DEN! DÅ BLIR IKKE MERE POPPULER ELLER BEDRE BARE AV OG RAKKE NED PÅ FOLK! SÅ BARE REIS TIL HELLVETE ALLE DERE DRITTUNGER!!!!!

Kan du pliiiiiis si noe til denne kommentaren? <3

Jeg ELSKER bloggen din! <3
Lise-Maria, 14.jun.2010 @ 21:09
Hva skulle butikkene, husene og cafeene blitt bygd av da? Mur?
Hyzilla, 14.jun.2010 @ 21:13
Okei , egentlig elsker jeg bloggen din men nå MÅ jeg bare si noe!

IDIOT! Selfølgelig trenger vi trær , har du hørt om fotosyntesen f.eks , TRÆRENE SKAPER Co2 !

De skaper lufta vi puster inn ! Vist det ikke hadde vært trær hadde vi ikke fått puste !

Herre...!
, 14.jun.2010 @ 21:34
Trær ser ikke stygt ut. Trær er sikkert noe av det peneste i naturen. Ta deg noen minutt, og se på ett tre. Da vil du nok se hvor pent det er du også. Og dessuten tenk på hvor jævlig stygt det ville sett ut uten trær? Brenn heller ned alle jævla butikker i landet, en å hugge ned trær, mener nå jeg.
Jenta, 14.jun.2010 @ 21:44
Eeehem.. LITT mange som vil på dagen kommenatr her elr?? Forresten, hvor er vidioen til spm. Runden?? :)
Hege Camilla, 14.jun.2010 @ 21:52
Er det mulig å være så idiot?

Er det fullt på en av de fuckings cafeene dine, så ta med maten din og finn et annet sted og sitte.

Jeg håper virkelig at du tuller med det du sier. Du hadde hatt så jævelig godt av å leve livet ditt slik du ønsker det, MED konsekvensene av det. Jeg er utrolig glad de som bestemmer i de fleste lendene ihvartfall har hjerne nok til å tenke at trærne er den viktigste oksygenkilden. Det gjør forurenset luft til oksygen. Hvordan i all verden kunne du klart deg om du hadde fjernet all skog for å lage enda fler kjøpesentere osv? Vi som har alt for mye forurenset luft fra før av..

Dette er helt idiotiskt. Du må lære deg å tenke før du snakker. Legg merke til at jeg sier må, og ikke burde. Det er morsomt hvordan alle argumentene dine på "dagens kommentar" går tilbake på deg selv.
Kaia, 14.jun.2010 @ 21:56
Har du hørt om REGNSKOG ? Den gir jo oss oksygen, men tenk på alle innvandrerene som kommer?

Der blir fuktigere luft,og vi må ha mer luft. DERFOR har vi trær.

Også har jo du en diett å følge. Du vil vell ikke ødelegge den med å gå på en cafe?
Linda, 14.jun.2010 @ 21:58
lol, hva får du i natur fag?? :)

glad for at det ikke finnes så mange personer som deg i verden!
Anette Øren, 14.jun.2010 @ 22:04
trenger vell egentlig ikke og si noe her , alle som sier noe her har et poeng vertfall!

trær trenger vi for og leve, men jeg synes vell egentlig bare synd på deg som ikke vet bedre en som så! men håper du virkelig får litt bedre vett i den lille skallen din ;c)
, 14.jun.2010 @ 22:06
litt arti dette. lest gjennom 91 kommentarer og ingen later til å tro at vi overlever uten trær. vel jeg støtter flertallet her må jeg si. :p
, 14.jun.2010 @ 22:18
HVOR ER MOREN, FAREN OG LÆRERNE TIL HEIDI ALEXANDRA? Kan noen voksenmennesker ta et ansvar for dette mennesket, og fortelle henne at hun ødelegger framtidsplanene sine?
Chanett, 14.jun.2010 @ 22:28
JEG BLIR SÅ SUR OG IRRITERT OVER AT EN 16 ÅR GAMMEL JENTE OPPFØRER SEG SOM EN 12 ÅRING SOM TRUR HUN ER DEN MEST PERFEKTE I HELE VERDEN! FYFAEN, DU SKJØNNER VEL AT MAN TRENGER TRÆR OG BLOMSTER FOR Å PUSTE? HADDE DE VÆRT BORTE,HADDE DU TIL SLUTT PUSTET INN BRUKT LUFT. SOM IKKE HADDE BLITT RENSET.DERMED HADDE VI MENNESKER DØD! TIL OG MED KATTA MI ER SMARTERE ENN DEG!!
Matilde Riise, 14.jun.2010 @ 22:47
Erre kødd?
, 14.jun.2010 @ 23:05
vi dør uten trær, heidi :)

that's a fact, and you just have to deal with it ;p
anonym, 14.jun.2010 @ 23:09
patetisk du er. viss du går ute i skogen på en søndag så ser du sikkert mange som går noe som heter søndagstur. å det er ikke det samme som å gå søndagstur i butikker og havne på en eller anen teit cafe som sånn du sikkert gjør. men gå tur i skogen få frisk luft å nyte det gud har skapt før alt blir ødelagt av sånne mennesker som deg, men btw : det fins ikke slanger i Norge, det du kaller slanger heter faktisk orm.

BueORM , HogORM, stålORM, vet ikke om det finnes flere- for det er ikke noe som inntresere meg. hilsen en som ikke er hverfall like blond som deg og faktisk følger med på det læreren sier i timene.
Isabell, 14.jun.2010 @ 23:29
Det fins jo andre tre i norge da, hallo, viss du tar vekk alle trene dør vi. SÅ JA vi er avhengig, av og til blir eg fau av at du er norsk, og flau av at eg noen gang har vert på flisa for du er der fra.
camilla, 14.jun.2010 @ 23:38
HAHAAH, TRÆR GIR DEG OKSYGEN FOR FAEN. dette er helt latterlig!
maria, 14.jun.2010 @ 23:54
hahahahha, fyfaen du er god til å snakke for deg selv. gøyeste.

Å HERRE SÅ MANGE NEGATIVE KOMMENTARER DA, lol, get a life.
gine, 15.jun.2010 @ 00:11
haha, alle bæder helt. jeg håper virkelig for din del at du tuller! jeg er flau på dine vegne. uff uff uff, det er litt sykt men jeg føler for å både le og grine. jeg vet ikke hva jeg skal si engang...
Karina, 15.jun.2010 @ 00:18
OOOOMG, du er så dum! Har du ikke hørt om fotosyntesen?

Har det ikke vært for trær, har vi ikkr pustet, Heidi!

Produserer oksygen, din dumme dukke!
, 15.jun.2010 @ 00:20
Vi puster inn oksygen og puster ut karbondioksid. Mens trærne puster inn karbondioksid og puster ut oksygen som vi trenger for å overleve. Et gj. snitlig tre produserer oksygen nok til ca . fire personer. og du sa vi ikke trengte trær? les deg opp om ting før du begynner å diskutere dem :)
Madelen, 15.jun.2010 @ 00:22
herregud, du er så dum... du har ikke et eneste bra argument å komme med. det er totalt latterlig; " vi trenger ikke trær, blomster og planter er ikke avhengig av trærne!" SELVFØLGELIG ER DEM DET! begyn og følg litt mer i naturfagtimene hadde kanskje vært en god ide ;) ikke kom her og lek smart om noe du ikke kan en dritt om. du driter deg ut!
Matilde, 15.jun.2010 @ 00:22
Der tar du litt feil skjønner du! Hvor skulle slangene, fuglene, insektene, apene og andre dyr som holder til i trær holdt til? Og kom ikke med den at vi ikke trenger slanger! Hvem skulle sørget for at gnagerne, fuglene å andre smådyr ikke overtok verden? Er du klar over at for hvert dyr som blir utryddet blir det mer ubalanse i verden? Til og med myggen trenger vi for at fisken skal ha mat, å fisk trenger man for å få i seg litt jern og lever. Alt som finnes er laget slik at det skal passe sammen, vi trenger faktisk alle trærne, blomstene og dyrene for å leve her på jorda! Håper du har innsett at du har tatt litt feil 
Linea, 15.jun.2010 @ 00:42
Holdt på med å svelge tungen når jeg leste dette.

Trenger ikke trær? Hva er det du går på?

Du har godt av å lese noen av kommentarene her.

Folkene som skriver her har faktisk mange gode poeng, noe som du kunne ha godt av å lære.

Blomster "står" jo ikke bare på bakken for pynt heller. Planter og trær er begge viktige, ingen av oss hadde levd uten.

kom deg på skolen, jente! -skuffende å se at en jente på 16 ikke har noen som helst anelse om hva træt og planter har å si for verden. :/

Og du? Tenk litt før du skriver. Er så mye feil at vanlige mennesker som meg selv gremmes over det...
Rikke, 15.jun.2010 @ 00:43
Hørt om fotosyntesen? Livsviktig for at folk som deg og meg skal kunne puste inn oksygen og fortsette og leve. For at den skal fungere er vi ikke bare avhengig av planter, men også av trær. Tenk litt mer fornuftig neste gang før du prøver å leke smart.
omg.., 15.jun.2010 @ 00:54
Du sa du fikk 3 eller 4 i natufag eksamen -.- in my ass...du burde fått 1!! Eller jeg tror nok det var det du fikk. du juger jo om alt annet på bloggen din .. Du bare driter så jævla ut..Kjønner hvorfor du kaller deg Barbie, de er laget av plastisk, og det er hjernen din å ( :
Paulina, 15.jun.2010 @ 01:05
hjelper ikke med cafeer når du ikke har oksygen (som trær produserer)
Frelseren, 15.jun.2010 @ 02:00
Først og fremst: Blomster produserer langt ifra nok oksygen til å holde 7 milliarder mennesker i live.. For det andre: Regnskogen; Kilde til store mengder medisin. Du tenkte kanskje ikke over det, eller? Sist, men ikke minst: Hva tror du skjer med alt dyrelivet i skogen? Hva mener du skal skje med dem?
Jeg kan fortsette, om du ønsker.
, 15.jun.2010 @ 02:06
Enten er du årets største troll eller tidenes verste fornærmelse mot menneskeheten..
, 15.jun.2010 @ 02:48
BURN! Det er ikke mange som er koselige mot deg, Heidi. Men her var det en som faktisk prøvde å gi deg et bra kommentar og støtte deg. Så slenger du dritt tilbake? Wtf, liksom.
Natalie, 15.jun.2010 @ 07:50
hmm, bry dere litt mer da, skulle nesten trodd at dere selv ville at trærne skulle bort, slik at dere fikk ti tusen nye butikker osv, herregud. tror dere at denne lille jenta kan fjerne alle trærne i verden? nei tro om igjen, hun har fjerne trærne i sin egen hage, men mer?? neeei , så slutt å disukter noe så dumt, alle vet at vi trenger trærne så herregud
Herregud, vi er avhengige av trær, hvis du har fulgt med i naturfagen har du kanskje hørt om FOTOSYNTESEN? Grunnen til at vi får oksygen?

Hadde vi ikke hadde trær hadde vi ikke fått lagd fotosyntese, hadde vi ikke lagd fotosyntese hadde vi ikke fått oksygen, hadde vi ikke fått oksygen, kunne vi ikke levd. Hvis du ikke vil ha trær får du dra til Mars og shoppe der, og se om det er så veldig lett uten trær ;)
julie, 15.jun.2010 @ 07:55
jeg syns synd på deg.. idiot..
iselin, 15.jun.2010 @ 09:04
og du skal bli president ? kjære deg, du har ikke den rette tankegang, og klarer ikke å tenke stort nok . ;- )
Kaja, 15.jun.2010 @ 10:19
Lille kjære venn.. Vi trenger trær og planter, er jo der vi får oksygen fra vettu :) Tror du må begynne og følge med i naturfagtimene dine lille venn.. Tenk hvis det hadde vært cafe'er og kjøpesentre overalt? Det hadde jo overhode ikke vært vakkert, tenk på den norske naturen, den er unik, hva ville den vært uten planter og trær?
♥ R a g n h i l d - , 15.jun.2010 @ 11:57
Du er så søt Heidi Alexandra. Skulle gjerne hatt en mini versjon av deg i veska mi. =D
Ida Elisabeth Kjøl nielsen, 15.jun.2010 @ 14:39
Skogen som økosystem

"En skog er så mye mer enn trær. Skogen er ikke bare hjem for planter og dyr, det er de som sammen med trærne er skogen."

Skogane våre er levande samfunn der det er samspel mellom levande og døde element (planter, dyr, organismar, berggrunn, vatn, luft, lys). Levevilkåra i skogen endrar seg sterkt med høgda over bakken, og det er naturleg å dele inn skogen i ulike høgdesjikt. Øvst ligg kronesjiktet, så følgjer busksjiktet, feltsjiktet og botnsjiktet. I kronesjiktet er det godt med lys, mens det vert redusert nedover. Fukta derimot er størst ved bakken og minker oppover. Variasjonane gir grunnlag for eit stort tal produsentar, konsumentar og nedbrytarar. Kvar art finn sin levestad alt etter det kravet den har til levemiljøet.

Skogane produserer oksygen og bind karbondioksyd. Dei har mykje å seie for klimaet, dempar vindfarten, regulerer vasshusholdninga, hindrar erosjon og gir levevilkår for planter og dyr.

Skogen er resultat av ei titusenårig utvikling under vekslande klimaforhold. Eit opprinneleg skogsamfunn som har oppstått naturleg med forynging frå treslaga på staden, vert kalla ein naturskog. Ein naturskog vil gjennom ei naturleg utvikling før eller seinare komme i ein tilstand der tilvekst og avgang av biomasse er i balanse (klimakstilstand). Det er denne klimakstilstanden som strengt tatt er definert som urskog.

I urskogprega område vil tre i alle utviklingsstadium med liggjande og ståande daude tre med ulik grad av forrotning skape matforråd og leveområde for mange dyre- og planteartar. Ein slik skog har stor variasjon i plante- og dyrelivet, og mange av artane som lever her, er heilt avhengige av desse urørte skogsmiljøa. Særleg gjeld dette insekt, sopp, lav og mose.

Naturskog er genbank, referanseområde og økologisk laboratorium for forsking og undervisning. Vidare inneheld naturskog sjeldne og trua plante- og dyreartar. Og sist, men ikkje minst er naturskogen ein del av naturarven vår og har i seg sjølv ein eigenverdi ved sida av at det gir verdifull naturoppleving.

Ein skog som i stor grad er påverka av menneske, vert omtalt som kulturskog. Skog er ein lite trua naturtype i Noreg, men naturskog er derimot svært utsett. Vern av lite påverka skogområde er ei høgt prioritert målsetting i naturforvaltningsarbeidet i Nore
Maren - kommenterer tilbake!, 15.jun.2010 @ 14:56
Mindre trær=ingen luft=ingen deg, meg eller oss

Flere kjøpesentre o.l=mer trafikk=mer forrusensing
Julie, 15.jun.2010 @ 15:10
Faktisk så holder det ikke med trær for å få nok oksygen på jorden ettersom dyra i skogene bruker opp det meste. MEN, vis vi hugger ned skogene er det utrolig mye CO2 som blir sluppet løs som har vært lagret i trærne. Det er det som vil få den største påvirkningen... Og hva er vits med et nytt kjøpesenter når det bare er kjedebutikkene som holder til der. Håper du heller kan skape en diskusjon av det?
Ida-Mariell, 15.jun.2010 @ 16:40
Er det ikke du som akkurat har hadd eksamen i naturfag? Da burde du da vite at trær er viktige for hos på grunn av at de produserer okssygen og tar opp CO2 slik at vi faktisk kan leve på jorda. Trær og blomster er også med på å skape den vakre naturen som vi har her i Norge, og som turistene ønsker å se når de kommer hit til Norge. Hvem vil vel ønske å komme hit for å se på en haug med masse kjøpesenter og cafeer? For det første er vi ikke mange nok innbyggere til så veldig mange flere kjøpesenter, så ettervært vil de fleste butikkene gå konkurs,og cafeene i tillegg... Når butikkene går konkurs så vil nok mange bli arbeidsledig, og for at vi skal få nok arbeidere til å fylle butikkene må vi nok hente inn enda flere innvandrere hit. Ikke at jeg har nåt i mot dem, men jeg synes det er så urettferdig at de skal få alt servert på gullfat når de kommer hit, mens vi som faktisk bor her må slite med alt og mange av innvandrerne lever på tryggd med en gang de kommer inn i landet...

Jeg bruker nok som mange av andre av leserne dine å bare være innom for å få seg en god latter, for det er jo det man får av innleggene dine, så viss det var dette som var poenget ditt så må jeg si gratulere!

Å du er ingen barbi, bare en fjortiss som ønsker oppmerksomhet. Og til dere som er så stor tilhengere av Heidi: Viss hun får lov å mene hva hun mener, hvorfor skal ikke vi få lov å utrykke oss selv da? Norge er et fritt land og hun ber jo om å få negative kommentarer, eller hva mener dere?
Jenny, 15.jun.2010 @ 17:12
Blomster er kanskje ikke avhengige av trær, men det er vi. Det å fjerne alle trærne ville ødelagt ozonlaget og mange dyrearter ville dø ut, om ikke menneskene også ville det...

Går du ikke på skolen? Har du ikke lært dette?

Man kan ikke utslette noe så livsviktig bare fordi du vil det, vettu ;)
Kristina, 15.jun.2010 @ 17:40
du disser en som prøvde å støtte deg, tenk på hvordan hun tenker på deg nå
Frida, 15.jun.2010 @ 17:53
TRÆR LAGER OKSYGEN herrjemini
Marita, 15.jun.2010 @ 19:06
Den største oksygen produsent på planeten vår er faktisk havet:) Eller rettere sagt algene i havet.. Bare til informasjon:P Men vi trenger trærne også da...
Weirdcreature, 15.jun.2010 @ 19:36
Blomstene produserer ikke nok oksygen

og de du sa sist : "(ps. du tullet til poenget ditt med å ta med Vardø, lever de ikke der? siden de ikke har et eneste tre, mener jeg.)"

hele jorda deler på oksygenen liksom....

det har med atmosfæren og osonlaget og sånt å gjøre
ella, 15.jun.2010 @ 20:26
det du skriv e jo så flaut at æg trur nesten du leka dum. Detta va første og siste gangen æg besøka denna blogen. traurig.
ehehe, 15.jun.2010 @ 20:33
ehm, hørt om FOTOSYNTESEN!?
LIKER TANGE GANGEN DIN, tær er verdens mest værste som finnes! MEN du tenker ganske dumt.
maren sofie, 15.jun.2010 @ 20:45
Heidi, du gjør meg flau over å være norsk, være jente, like rosa - ALT som jeg har felles med deg. Lykke til videre.
H, 15.jun.2010 @ 20:47
Du må være den dummeste jenta noengang... fatter ikke at en person kan bli så jævlig ubrukelig. Du kommer aldri til å bli noe som helst her i verden. Greit nok at du lever "fett" nå, men hvem i all verden kommer til å ansette en så trangsynt, dum og sosialt tilbakestående jente senere? Herregud... denne kommentaren var ikke akkurat ment til selve blogginnlegget ditt, men rett og slett til hele bloggen og deg som person.
Victoria, 15.jun.2010 @ 20:52
Hahaha, kan jeg spøre om et par ting? Går du på skole? Har du naturfag?

Det virker jammen ikke slik.. Du lever i allefall opptil hårfargen din da! Og det kan du i det minste

være stolt av!

Du kommer så klart til å innse at du er virkelig dum senere i livet, du kommer aldri til å få jobb, muligens dassvasker på esso, men jaggu trenger du snart utdannelse for det også!

Svar meg GJERNE på denne kommentaren!

Lykke til i livet, at man kan være SÅ trangsynt trodde ikke jeg var mulig!
ANDREA, 15.jun.2010 @ 22:16
Dessverrer er det ikke trær i Vardø. Plassen ligger på en øy der det blåser en god deg og alltid er kaldt. Det ligger forbi polarsirkelen, nesten på Svalbard... Trærne klarer ikke å leve der. Det er kanskje noen få busker der... Men har ikke sett noen. Hoff.
Hedda:), 15.jun.2010 @ 22:21
Hehe, vi trenger trær... Hvis ikke har vi jo ikke levd her. De tar jo og "fornyeer" lufta vår!

Men det ser ikke ut som om de gjør så mye nytte av seg, men det har de:D
Hanne, 15.jun.2010 @ 23:51
Jeg vil bare si at jeg er glad det er så mange som er uenig med deg Heidi, for hvis alle tenkte som deg og ble påvirket av deg er jeg redd verden ville gått under... Og så har jeg to ting jeg vil si til deg:

1, Les deg opp, putt litt fakta inn i hodet og følg med i naturfagstimene før du sier noe så utrolig dumt som at vi ikke trenger trær!!

2, Tenk deg om før du skriver ting på bloggen din!!! Alt du sier kan bli brukt mot deg vettu...
, 16.jun.2010 @ 01:33
huff, hva er galt med deg egentlig?

jeg håper at en gang når du blir voksen, så kommer du til å se tilbake på hvor fjortis å dum du er nå, å være flau. du sier at du er et godt menneske, ville et godt menneske la millioner av dyr, ikke bare innsekt, men fugler, ekorn, dådyr og andre søte dyr dø, bare fordi du vil ha flere kjøpesenter og stoler på cafer? hvis det er for lite stoler på en cafe, så er det ikke fordi man frenger mer trær til å lage stoler av, men at det kanskje ikke er plass til flere stoler? hvis en cafe trenger flere stoler så kan de enkelt kjøpe det, uansett ville all verdens liv dødd hvis vi ikke hadde trær, uansett hvordan kan du si at trær er stygge? er liksom en parkeringsplass finere enn en frodig skog? og ja folk lever i vardø fordi det finnes så mange andre trær i verden at de får luft de å selv om det ikke er trær dær. kan du prøve å tenke litt lengere, jeg vedder på at ingen vil ansette deg i en bra jobb når du blir voksen hvis du fortsatt er slik. hode ditt er som en tomm brødbox, det er bare smuler der
meg, 16.jun.2010 @ 07:32
okey, det er greit at du skriver om sminke og hår og din hverdag.

Men du kan IKKE skrive usanne fakta og påså de er sanne.

Det med trær er HELT FEIL!

Grunnen til at vi trenger trær (som ALLE på min alder vet, og jeg er faktisk yngre enn deg) er at de har fotosyntese og holder på vannet, slik at det blir et fuktigere miljø!

Herregud, kan du SLUTTE å uttale deg om ting du ikke aner noe som helst om?? Hvis du tenker at "det er logisK" betyr det ikke nødvendigvis at det er sant. Og flere småbarn tror kanskje på deg.
Oda, 16.jun.2010 @ 09:57
Skikkelig barbie:) Ikke kutt trærne vi dør hvis vi ikke har trærne, det er de som gir oss oksygen
Agnethe Hogsrud, 16.jun.2010 @ 10:15
HAHAHAHA ! du har ikke mye peil hvis du mener at trær er unyttige. trær lager oksygen som gjør at mennesker og dyr får puste og leve. så med mindre du vil dø så burde du har trær :p
Gunn Tove :3, 16.jun.2010 @ 16:19
Slanger dreper rotter.
Hva vil du ha? Slange eller rotte?

Skriv en kommentar

Kategoriene

Bloggarkiv

Annonser:

hits