Hele verden er ikke muslimsk..

OMG, "hvorfor kan ikke folk flytte ut, sånn at vi kan gjøre det til et muslimsk land" ?! Whaat? Hallo, hvorfor i alle dager skal verden (Storbritania er det de har som mål nå) bli muslimsk? Det finnes ingen gode grunner for det. De vil jo gjøre hele verden muslimsk, og det synes jeg er litt respektløst. For meg må folk gjerne være muslimske. For all del, tro det du vil - jeg har ikke noe som helst med det. Faktisk, så er det litt spennende at man tror på forskjellige ting. Men, å tvinge sin religion over på andre, det synes jeg er drøyt. Jeg er ikke muslimsk, jeg kommer ikke til å bli det, og jeg synes det er sært å ville omdanne alle til muslimer.

Det finnes sikkert noen fordeler ved at alle har samme religion. Det ville ikke vært så mye å krige om osv. Men sånn er det ganske enkelt ikke, og det kommer ikke til å bli sånn. Alle har rett til å tro det de vil, og å si at "hvis folk ikke vil være muslimske, så kan de vel bare flytte?" det gjør at jeg blir bare mer bestemt på hva jeg vil. 

Jeg synes det er så trist at noen muslimer skal ødelegge for de andre. Liksom, jeg vet at det finnes plenty muslimer som er søte, kule, hyggelige osv. Men når noen faktisk oppfører seg så ekstremt, så skaper det jo negative vibber!

91 kommentarer

, 19.des.2010 @ 13:31
du bør ikke skrive slikt på bloggen din. du vet ikke hva du kan bli utsatt for.
Oda, 19.des.2010 @ 13:33
tenk heidi. tenk.
Linn Miriam..., 19.des.2010 @ 13:35
Ehm...
, 19.des.2010 @ 13:37
Hun skrev ingenting galt nå.

Det der er faktisk sant, dem prøver å få folk til å bli muslimer, til og med dette "herlige" landet norge kommer til å bli rammet.

Det er vel ikkelenge til kvinnfolka her må gå med burka..Da flytter jeg vekk, jeg har ikke tenkt til åli muslim når jeg er NORSK
Becca Alexandra, 19.des.2010 @ 13:38
Litt enig med kommentaren over. Men du bestemmer da!:)
, 19.des.2010 @ 13:39
DU må tenke på hva du sier heidi. ALLE vet hvem du er, og de du omtaler som "ekstreme" kan bli veldig sure nå. Jeg minner deg om at de har noe de kaller æresdrap, hvis noen krenker de.
, 19.des.2010 @ 13:42
::::::::::::: SYK
sawi, 19.des.2010 @ 13:49
jeg syntes at du børr kjerpe deg..

ikke alle vil lese dine meninger:S

du børr holde dine teite meninger hos deg sel, og ikke dele det med de andre.

du er en kjempe søt blogger, men jeg liker ikke innleggene dine.. :S
ENI MED HEIDI !, 19.des.2010 @ 13:52
Jeg er eni med Heidi !

Til dere over her , hun har lov til og si sine egne meninger ! vist dere har så mye imot meningene hennes kan dere bare slutte og lese bloggen hennes !
Petter, 19.des.2010 @ 13:56
Muslimer er gale mennesker
simea - fire jenter , en blogg, 19.des.2010 @ 13:56
sawi : viss du ikkje vil lese meiningane hinna , so treng du ikkje å besøke bloggen hinna..

å en blogg er til å sei meiningane sine....
Kine, 19.des.2010 @ 14:02
Altså for det første så må Heidi få lov til og blogge som hun vil hvis noen

har noe imot at hun blogger som hun vil så får dere la være og lese bloggen henner!

Jeg synes hun har en kjempekul blogg og da ikke folk får blogge som dem vil..

hva skal man ha blogg til da da folk skal kommentere negativt og at vi ikke får blogge som vi vil.

Og for det andre enig med kommentaren over.

Du har en KUL blogg!
Ronja Barbie Dahl, 19.des.2010 @ 14:05
bra skrevet
sammyogjosse.blogg.no, 19.des.2010 @ 14:08
Sawi: hvis du ikke vil høre hennes meninger ikke les bloggen hennes da la hun skrive hva hun vil og det hun sier er ganske sant så hvis ikke du ikke vil høre sannheten så ikke les den
Johanne :] ©, 19.des.2010 @ 14:16
Heidi har ikke sagt noe galt nå.

Og til dere som kritiserer Heidi:

Øv dere på rettskrivning, før dere

kritiserer andre. Selvfølgelig hadde ikke

jeg blitt muslim, om alle andre ba meg

om å bli det, hvis jeg ikke trodde på

Islam. Så tenk dere om! Jeg er lei

av at folk kritiserer Heidi. Hun skriver

om sine egne meninger, og det er hennes

egen blogg. Så om dere ikke vil lese

om Heidi's meninger, så ikke les

bloggen hennes.

- Johanne
Nora :D, 19.des.2010 @ 14:18
Elsker denne "smarte" siden av deg, Heidi :D

Flott innlegg! ♥

Men du burde være litt forsiktig, noen kan bli seriøst sinte på deg nå :S
Johanne :] ©, 19.des.2010 @ 14:19
Til Petter, som har sagt: "Muslimer er gale folk"

Det er det dummeste jeg har hørt! Muslimer har sin tro, sine meninger, så det er ikke vits i å kalle dem gale folk.

- Johanne.
, 19.des.2010 @ 14:20
enig med deg heidi!

muslimer er sta når det gjeller det, alle skal få tro på det de vil og muslimene kan ikke bare komme og overta andre land. jeg blir hvertfall aldri muslim...
Karina , 19.des.2010 @ 14:28
jeg er faktisk litt enig med deg der Heidi. Jeg kjenner mange muslimer som er snille og det der. Men det blir helt feil og prøve og tvinge noen til og bli muslim, det er jo enn grunn til hvorfor folk har forksjellige trosrettninger.
Janne C.R. Larsen, 19.des.2010 @ 14:30
Til noen av dere som kommenterte over: Hallo, hørt om ytringsfrihet? Heidi kan si hva hun vil, og denne gangen var det noe smart i tillegg! Og greit, det finnes ekstreme muslimer som kanskje ville kommet etter henne, men det er jo henne, og ikke dere som tar denne risken, så slutt å bry dere!
, 19.des.2010 @ 14:38
Jeg er enig med deg.

-til dere som kritiserer Heidi. Hun har ikke skrevet noe galt, hvorfor kritisere dere henne da?
Karro, 19.des.2010 @ 14:38
Herregud, det heter ikke "muslimsk", det er ISLAMSK!!!
Solveig Aasheim :), 19.des.2010 @ 14:40
Dette innlegget var veldig saklig, og bra skrevet.. Jeg er enig med deg i dette Heidi :)
Ida :), 19.des.2010 @ 14:41
Nei hun har igrunn ikke skrevet noe galt. Faktisk enig med henne. Men det er likevel dumt å skrive slikt på en mye lest blogg. For hennes egen del altså. Som hun selv sier, enkelte muslimer er ekstreme.
, 19.des.2010 @ 14:43
Enig med Heidi. Er det virkelig blitt så galt at verden ønsker seg kvinneundertrykkelse? Ikke misfårstå meg, jeg har ikke noe imot muslimer og troen deres. Det er MISBRUKET jeg ikke liker, altså de ekstreme muslimene. På det bildet sto det "Jesus is the slave of Allah" Hvis en kristen hadde skrivd "Allah is the slave of Jesus" da hadde kunne det faktisk blitt krig! er ikke det litt ekstremt kanskje?
spørsmålstegn, 19.des.2010 @ 14:43
Kan noen svare meg på en ting. Hvorfor kan Heidi oppleve konsekvenser av dette innlegget ?, jeg skjønner ikke hva som er galt i det hun har skrivd i innlegget hennes. Hun henger ikke ut noen, og når sier ekstreme er det vel bare et eksempel. Det finnes sikkert ekstreme jøder, kristne, osv... ?
ukjent, 19.des.2010 @ 14:48
muslimsk? er det norsk eller? HAHA
Mia, 19.des.2010 @ 14:49
Herregud
, 19.des.2010 @ 14:50
Du har så rett, det er helt sykt faktisk
., 19.des.2010 @ 14:51
Vis muslimer kommer til andre land for å ta over, dream on. Norge er et kristent land, men muslimer har lov og bo i det. Og ikke mange folk klager over at muslimene bor i Norge liksom.
Troll, 19.des.2010 @ 15:00
det heter faktisk Islam... Dumb bitch
Andreas, 19.des.2010 @ 15:17
HEIDI: MITT RÅD TIL DEG ER AT DU SLETTER INNLEGGET DITT!
DU KAN FAKTISK BLI DREPT FOR Å SI NOE NEGATIVT OM MUSLIMER ELLER OM ISLAM!
Seriøst Heidi... Ingen ønsker deg noe vondt, selv ikke haterne. Men det finnes de som er så idiot i hodet at de tror de må drepe folk som sier noe dumt om islam eller muslimer. Mange andre er blitt drept før for det.
Tenk deg om Heidi!
Mia, 19.des.2010 @ 15:33
LOL, dere som sier hu kan bli drept for å skrive dette; Hahaha, seriøst? er dere virkelig SÅ dumme?
..., 19.des.2010 @ 15:34
WOW.. du sa faktisk noe bra nok.. trodde jeg aldri skulle skje...Jeg er i sjokk.. men skal jo ikke ta gleden altfor alvorlig..
eemmy, 19.des.2010 @ 15:59
så sant så sant! helt enig i deg, ikke alle er muslimske ;o jeg kommer aldri til å bli muslimsk, kommer alltid til å være kristen :D
helenamarki, 19.des.2010 @ 16:33
Til dere som sier at hun kritiserer ALLE muslimer så er det akkurat det hun ikke gjør, Hun sier at disse menenskene som vil ta over Europa er gale, ikke andre muslimer som oppfører seg som de skal. Tenk om det var de kristne skrev dette " Allah is Jesus slave", da hadde Norge blitt bomba av muslimene, vi i Norge tyr ikke til vold som de gale menenskene, Nå sier jeg ikke alle muslimer , men "dem". Skjerp dere i Norge har vi ytringsfrihet, Bra skrevet heidi! stå på :)
Helene, 19.des.2010 @ 16:44
helt enig
Anette, 19.des.2010 @ 17:38
Det er faktisk helt for jævlig at det har blitt sånn at man skal være redd for å si noe nagativt om islam. Det beskriver jo bare hvor mye makt de har over oss, når vi ikke får yttre våre egne meninger en gang..Herregud. I og det hele tatt, hvis man sier kun ETT negativt ord om muslimer, så skal vi være redde for at de skal komme å ta oss? Vi lever i Norge for God's sake, og her er det faktisk noe som heter yttringsfrihet.. Stå på Heidi:)
Ustolbar, 19.des.2010 @ 17:39
Norge er et flerkulturelt land, ikke kristent. Det er lov til å tro på hva man vil. Det å prøve å gjøre alle til muslimer er religionimperialisme, jeg migrerer ikke til et annet land fordi jeg skal få lov til å tro på hva jeg vil, det er en menneskerett.

Heidi sitt innlegg er bare full av konstruktiv kritikk, noe muslimer må tåle. Dette omtaler ikke alle muslimer, men de som er rasister.
Dere sier HVA?, 19.des.2010 @ 18:10
ALLE MUSLIMER ER IKKE LIKE OG HVIS DET ER NOEN SOM IKKE SKJØNNER DET, KONTAKT MEG, JEG VIL FAEN MEG FORKLARE , VELDIG SAKTE...
hanna, 19.des.2010 @ 18:12
Jeg synes det er dårlig hvordan kristne blir kritosert ganske ofte, mens ingen tør å kritisere muslimer.
kristina : ), 19.des.2010 @ 18:56
Hva faen? til de som skriver at hun bør passe seg: er dere gode i hode eller?

Ytringsfrihet for life <3
Elisabeth, 19.des.2010 @ 19:15
Veldig bra innlegg! Er helt enig med deg. Og som noen har sagt tidligere her; det er idiotisk å tro at Heidi blir drept/banket osv for dette innlegget,som faktisk er helt saklig! Og det at dere tror det er veldig fordomsfullt av dere. Som om muslimer er så gale og bare dreper alle som sier meningene sine liksom. Muslimer er vanlige mennesker som deg og meg, bare med en annen tro!
crescendoll, 19.des.2010 @ 19:53
lulz, hvis dere ikke vil vite hennes meninger, så la vær å les da. tapere
, 19.des.2010 @ 19:57
Hun kritiserer da ingen i dette innlegget, hun sier bare fakta. muslimene skal ikke få "ta over" norge. det kan du banne på. heidi har ikke sagt noe galt, og det er det mange som er enige i. klart det er sikkert noen muslimer som leser bloggen hennes, som blir litt irriterte, sinte, lei seg, av det hun sier. men det er det ingen grunn til. det står tydelig; "Jeg synes det er så trist at NOEN muslimer skal ødelegge for de andre." det vil si at hun bare sikter til de som faktisk bare ødelegger for andre. det håper jeg dere idioter skjønner, som bare vil finne det negative i det heidi skriver om. å btw, hva faen mener dere med at hun kan bli drept av å skrive slikt på bloggen sin? huh,det må virkelig være det dummeste jeg har hørt i dag.-ingen blir drept av å si sin egen mening vettu. de som sier det, gjør det bare for å skremme hu, noe som ikke funker i det hele tatt. de er også dumme i huet, og har lite å gjøre. det tar ikke lang tid for folk som har ekte meninger å skrive lange meldinger. tar ikke mer enn noen minutter. fordi vi snakker fakta nemlig. folk er så dumme fortida, du sitter sikkert å ler av dem, heidi. jeg ler med deg! virkelig, skjerp dere folkens! hun er ikke så dum at hun går på all den dritten dere sier. hu tar seg sikkert ikke tid til å lese halvparten av komentarene hun får. hadde ikke jeg gjort helle for å si det sånn!:) dere er jo bare full av dritt;p
Thea Mausethagen, 19.des.2010 @ 20:03
åfyfaen..
Erga, 19.des.2010 @ 21:30
Det er det muslimske brorskap som er problemet. Planen deres er å samle hele EUROPA til å

bli muslimer.
ARMINA MASI BEGIC-, 19.des.2010 @ 21:46
"Muslimer ska ikke ta over verdens " skrev du..

Javell ja, så bare fordi vi muslimer bor i Norge og det blir flere og flere av de så tar vi over Norge? DET ER DET DUMMESTE JEG HAR HØRT I HELE DAG!

Driter i om dette innlegget ikke var noe negativt ment , men ho sikter mot at det bare er Muslimer som ødelegger for andre. haha , hva faan? IQ'en din er faen meg på - 200 ! Haha, ler så jeg griner. BTW ; STOLT OVER Å VÆRE MUSLIM!
jo, 19.des.2010 @ 22:07
Bra sakt Heidi :D Det er jævlig hvordan muslimene kan kødde med kristendommen men ikke omvendt ,,
Hoda, kommenterer tilbake, 19.des.2010 @ 22:28
Ehm... Har ikke noe i mot at du skriver hva du vil, for noen ganger så har du et poeng i det du skriver. Og for dere som skriver at hun kommer til å bli banket, truet eller drept pga. det hun skriver så tror dere sånn ca. utrolig feil. Kanskje de kommer til å føle seg krenket og slikt, men tror ikke de går så langt som å drepe èn for å ha sagt sin mening i hvertfall ikke i ett land der det er ytringsfrihet. Og for dere som tror at ALLE muslimer er skikkelig ekstreme, så tror dere feil. Husk at Islam også er et verdensreligion i lik linje med Kristendommen og Jødedommen. Det finnes flere varianter av disse religionene, meninger og tolkning av bibelen,tanak eller koranen. Dere må heller ikke tro(eks) at alle muslimer er kvinnekrenkende personer eller at alle bruker hijab. For det gjør de ikke. Det finnes muslimer(i dette sammenhenget) som er født og oppvokst i et flerkulturelt land som før ikke hadde noe som helst problemer med muslimer før terrorangrepet 9/11.

Og det med at de vil islamisere verden, er jo nesten som korstogene som foregikk for mange hundre år siden. De kristne påtvang sivile å bli konvertert inn til kristendommen. De som nektet, drepte de. Nå tenker du sikkert:" Det er jo drittlenge siden!". Ja, det er det. Men dere bør tenke på hvor mange år den vestlige delen av verden har globalisert seg i forhold til den østlige delen av verden. Jeg sier ikke at de har rett til å drepe og slikt, og heller ikke påtvinge andre til å konvertres nå til dags. Det er trossalt 2010. Men jeg synes faktisk at FN bør legge fram en sak angående dette. For dette er noe vi enkelt-mennesker ikke kan gjøre noe med.
ellalella, 19.des.2010 @ 22:32
DET ER FAKTA FOLX. HEIDI, DU HAR HELT RETT. DET ER DE SOM ER RESPEKTLØSE MED DET DE SIER.
Hva faaaeeen?, 19.des.2010 @ 23:14
Jeg er faen meg helt enig med deg ''ARMINA MASI BEGIC''.

Bare fordi dere er kristne, så skal liksom dere være enig med Heidi?, fuck off!

jeg er faen meg jævlig stolt over å være muslim!
mariat, 19.des.2010 @ 23:59
les før du skriver feita fak deg åå du ser ut som om du har hoppa i gjørma ( brunkrem)
, 20.des.2010 @ 00:16
Hør her lille venn, dette børrrr du slette ok? Relgion skal aldri diskuteres, eller kritiseres. Hvorfor tror du folk besøker bloggen din? For å se at du driter deg ut. Du er kjent for å være dum, å det er så utrolig gøy å see.
Marianne, 20.des.2010 @ 00:18
Skjønner at folk blir bekymret og irriterte, men så har det seg faktisk sånn at vi har noe som heter 'ytringsfrihet' i dette landet. Heidi har lov til å si sin mening, så lenge det ikke er krenkelse av enkeltpersoner. Dette innlegget var ikke krenkende. Faktisk er jeg enig med henne.. for første gang, kanskje.
Jasmine, 20.des.2010 @ 02:01
Tror faktisk for første gang på lenge at dette er en av de litt mer fornuftige meningene dine :-)
Kathre, 20.des.2010 @ 07:06
Til du som skrev at vi kun var enig med heidi fordi vi er kristen. Jeg er ikke kristen, og tipper at mmange av de som har kommenert er heller ikke kristen ;p
Pernille RP :-), 20.des.2010 @ 08:14
Dette innlegget ga mening! Det er så sant, og jeg er helt enig med deg Heidi. ¨Når jeg hørte snakk om dette på nyhetene, fikk jeg helt sjokk og ble dritsur. Jeg skal jo tross alt studere i Storbritannia :(((
:), 20.des.2010 @ 08:49
for første gang,så er jeg faktisk ENIG meg deg heidi!
Paulina May, 20.des.2010 @ 09:08
Det burde den bli da, for er du ikke muslim så kommer du ikke til paradiset ved dommedagen har jeg hørt... lol
Lotte, 20.des.2010 @ 10:37
Heidi, for første gang i mitt liv er jeg enig med deg.

Jeg har selv min egen trosretning, og det verste jeg vet er mennesker som prøver å påtvinge deres tro på meg. Uavhengig av om det er muslimer, kristne, jøder eller hinduer. Jeg har valgt min tro. De har valgt deres.

Jeg forstår at en religiøs ønsker at hans eller hennes medmennesker skal slutte til samme religion. Men det er en stor forskjell på å ønske å omvende mennesker og det å faktisk gjøre det. Ingen skal bli tvunget til å tro på noe de ikke mener, uavhengig av om det er en muslim eller en fra en annen religion som gjør det.

Er forøvrig også enig med en person over her: det finnes radikale innen Islam, Jødedom, Kristendom, Hinduisme, Budhisme, Sikhisme, Jainisme og alle andre religioner som finnes på denne jord. Personlig med jeg at en radikal religiøs er like ilde uansett hvilken religion vedkommende tilhører. Og som Heidi sier er det utrolig trist at de radikale innen Islam får ødelegge så mye for andre muslimer.

Mens mange i Vesten dømmer muslimer flest utifra Taliban og mener det er helt rettferdig og riktig er det ingen som dømmer alle kristne utifra hva Ku Klux Klan gjorde. Det ville jo blitt oppstandelse om det skjedde. Hvorfor er det da greit å dømme Islam utifra fundamentalister, mens man ikke kan gjøre det med andre religioner?
oda, 20.des.2010 @ 11:11
Jeg har detti litt ut her jeg. Hvorfor har ikke Heidi lov til å skrive det hun skreiv nå?

Hun sier jo selv at hun ikke har noe imot muslimer, og det er spennende med forskjellige troer, men at hun synes det er feil at alle skal bli tvunget til å bli muslimer. Jeg skjønner ikke hvorfor det er galt å si det.

Altså, jeg har mange venner som er muslimer, og de er minst like koselige som alle andre. Jeg skriver ikke dette fordi jeg er kristen, men fordi jeg er veldig forvirra nå..
Mattias, 20.des.2010 @ 12:34
Kan du poste en link til hvor du fant ut dette? Det høres nemlig teit ut... Jeg forstår at bloggen er en måte å få ut tanker og at den får tilfredsstilt deler av ditt enorme oppmerksomhetsbehov, men pass på hva du skriver! jeg er ikke muslim, men vet at det kan virke støtende..
Alexandra, 20.des.2010 @ 12:44
Her har ikke Heidi skrevet noe galt, hun skriver jo faktisk at hun ikke har noe i mot muslimer, men at hun mener at det er galt av dem å prøve å gjøre om på andre sin tro og religion og heller bli muslimer. Det er ikke noe galt i det hun skriver.

Jeg er fullt enig med Heidi her!
Mathilde, 20.des.2010 @ 13:56
Enig, nå har du skrevet det mest nøytrale inlegget jeg har sett noengang fra deg!

Som du sier, så er det både fordeler og ulemper med å ha samme religion eller ulik religion.

Uansett så er dette din blogg og dine meninger, så hvorfor skulle du da bry deg noe serlig om hva de andre misunnelige og usaklige menneskene som bare kommenterer shit uansett?
Amalie, 20.des.2010 @ 16:05
Til alle dere som klager og kommenterer negativt:

Nå sa hun jo faktisk noe ganske fornuftig, det stemmer jo (:
Armina you're right, 20.des.2010 @ 16:10
Ok, hør her . Ja vell... Koffer i hellvette er det bare muslimer dere diskutere, moren min er gift med en muslim , altså er JEG MUSLIM selv om mamma er norsk , så dere som prøve å hella dritt over muslimer bør dere skaffe dere et liv,HEIDI jeg likte deg veldig, bloggen din osv. Men du skuffet meg med dette.. Du sier NOEN, men NOEN er muslimer uansett, koffer må det være slit at hvis en muslim gjør NOE feil så er det slik '' ALLE MUSLIMER ER JÆVLA TERRRORISTER'' Men hvis en kristen, jøde, hindu,buddhist eller whatever gjør noe slik er det liksom heila saken skyllet i dass og neste tema er : Hva har vi til middag i dag ? Ka faen.. Tenk dere om please.. det er veldig trist å lese slikt...''Allahu Akbar''<3
, 20.des.2010 @ 16:43
det var et dritbra innlegg, hun har så absolutt rett. dessuten er dette norge, hun kan si hva hun mener, det kalles ytringsfrihet, og hvis dere ikke liker meningene hennes kan dere la være å

lese dem da!!!
...., 20.des.2010 @ 16:47
Offa meg altså.. om dere muslimer skal være her i Norge for dere intrigere dere... ikke gå rundt å

si " vi skal faen ta over hele Norge å vi skal eie dette landet og alle andre land". GUD, det e flaut å hørre på det der.. det komme aldri til å skje. ikke alle men MANGE muslimer ødelegger for andre.

Altså høres dette normalt ut? :

Kvinner får ikke snakke uten at en mann starter samtalen

kvinner for ikke gå ut uten å dekke seg til.

muslimer får ikke nyte alkohol mens mennene går på fester og trenger ikke å dekke seg til..

Du sier NOEN, men NOEN er muslimer uansett, koffer må det være slit at hvis en muslim gjør NOE feil så er det slik '' ALLE MUSLIMER ER JÆVLA TERRRORISTER'' Men hvis en kristen, jøde, hindu,buddhist eller whatever gjør noe slik er det liksom heila saken skyllet i dass og neste tema er.

det er jo en grunn dere lager så mye oppstyr av ingenting..

jeg er bare glad jeg er oppvokst i Norge å ikke trenger å tro på noe..
Pernille <3 Andrea, 20.des.2010 @ 16:50
Jeg syns det er så trist at når mange muslimer som jeg kjenner ser en gris så sier de æsj!

Stakkars griser. de er jo så snille og søte, de har ikke gjort noe galt for at muslimer hater dem :(
Armina you're right, 20.des.2010 @ 17:00
Pernille ikke at vi hater griser OMG, det er bare at vi ikke spiser dem haloo men de som sier æsj til gris må tenke seg litt om før de bryte ut noe sånt.... Og du som skriver at vi vil overta NORGE tar du feil , vi har ikke kommet her for å overta norge vi vil bare bo her, gi meg en grunn til at dere tror at muslimer vil overta Norge,?
...., 20.des.2010 @ 17:10
eg hørte det nettopp, satt en gjeng i byen å snakkte om det, altså eg har ikje någe imot alle muslimer men det e så mange drittsekker, selvfølgelig e det jo andre og så e heilt på tryne i hove

men har hatt visse opplevelser med ein muslim som va sammen me venninå mi og han va heilt syk. sykelig sjalu, fikk ikje lov t någen ting.. han trua alle vennene hennas og alle gutter hu snakka me.

eg vet at ikje alle e det, men han ødelegge sinnsykt for rykte t muslimer...

altså av alle jenter eg har troffe så e muslimer så e de jo kjempe kjekke å greie, men visse

folk bare ødelegge, men det e ikje bare muslimer..

men du ser jo, de så styre Norge e jo heilt på tryne altså me må få någen andre t å styra, de sleppe inn alt og alle det e så mange så ikje bør vær her, for eks de som leve på trygden, de så ikje gidde å læra seg norsk, kriminelle, de kan værsegod reisa tbage igjen, men de så faktisk jobbe, lære seg språket og e snille, selvfølgelig velkommne:)
Armina you're right, 20.des.2010 @ 17:19
Ok akkuratt nå er jeg jævla enig med deg,de som ikkje giide gjørr noke og de som ødelegger ryktene te alle muslimer, faen om jeg kunne ville jeg selv forklart hvor jævla potetisk det er.. Men uansett akkuratt nå så tok du alle poengå me, jeg vet at mange muslimer er jævlige men husk alltid at ikke alle er like og desstutten er det to retninger i islam sunni og sjia-muslimer(forksjelligt). men Anyyywaaay.. jeg har bodd i norge lenge , mamma er jo norsk,har mange muslimske vennår... jeg er sjøl MUSLIM , men det betyr ikke at jeg nedsetter alle i norge og masse sånt jævligt shit som mange seie.. Men men.. =)
., 20.des.2010 @ 18:06
Er dere virkelig så redde for å ytre meningene deres? At dere ikke tør å si hva dere mener? Selvfølgelig er ikke alle muslimer gale, det er fåtallet. Men det finnes likevel noen få så blir litt vel ekstreme. Hvis man er redd for å si hva man mener så kommer man jo ingen vei her i livet. Tviler sterkt på at de mest ekstreme leser denne bloggen i det hele tatt.. Skjerp dere, drittunger.
Jenny, 20.des.2010 @ 18:38
Jeg er muslim sjæl, og er helt enig ;) ekstremister ødelegger for normale muslimer
, 20.des.2010 @ 19:37
Greit nok at du skal få ytre deg, men sjekk fakta først. Storbritannia går ikke inn for det, det er de ekstreme muslimene som gjør det.
Oda, 20.des.2010 @ 20:47
HAHAHAHAHAHAHAHA FYFAEN... egentlig bra innlegg, men seriøst - har du hørt om korstogene? kristne som invaderte muslimske land og tok dem under seg, for så å omvende dem med makt? var jo sånn i norge før også, du er jammen flink som legger alt over på muslimene...
Mina, 20.des.2010 @ 21:27
ALLA is one and Only<333
H.M.P, 20.des.2010 @ 21:27
Kjerp deg a! Før du legger ut et innlegg, tenk over hva du skriver!Skriver du bullshit får du harde argumenter mot deg! Ikke snakk om muslimer hvis det eneste du gjør er å si negative ting! Kanskje du skl ha bedre kunnskap om det før du skriver noe! Du skriver muslimer men det er ikke alle muslimer det er snakk om her, skal jeg si alle kristne eller et annet religion om en eller 1000 stykker gjør noe galt ?! NEII! jeg kan ikke trakkasere alle hvis en gjør noe!

Litt før i tiden var det kristne som dro til muslimske land og prøvde å gjøre dem til kristne, skl jeg ta det med meg og trakkasere på alle kristne for det? NEI!

ha kunnskap om hvordan du skl skrive et innlegg og ikke tråkk på andre!
Malin, 20.des.2010 @ 21:56
Hei, eg er ganske enig med det Heidi skriver. En altså kem e det som liker at muslimer skal ha egne lover og regler for alt? Kan me liksom gå til irak og sei at me skal ha våre regler og våre bygninger der? Koffor i all verden skal alle som kommer her få hotell, hus, mat, kler og lønn, når han/ho er terrorist eller kriminell? Nei få da ut.. Til dei som seier at norge er et kristent land, NEI! Me har forskjellige religioner.. Og kristendommen blei tvingt på oss for lenge sia når folk trudde på den norrønne trua: tor, odin og frøya.
frøya, 20.des.2010 @ 23:33
serr! enten så er du driit smart og bare vet hvordan du skal tjene penger ved å provosere, eller så er du rett og slett stokk dum.....!
Jylan, 20.des.2010 @ 23:34
Jeg er muslim, å er faktisk litt enig med Heidi jeg, men tenk litt :)
oda, 21.des.2010 @ 00:53
alle klikker over svært lite her.

jada jada, heidi sier ofte ting hun kanskje burde holde inni seg, men i det innleget her står det ikke noe rasistisk. hun sier at hun ikke har noe imot muslimer, men hun synes det er feil at de skal overta norge med sin reiligion, noe jeg hvertfall er enig i. jeg hater rasister, men det er ikke riktig å tvinge noen til å endre religionen.

Alle mennesker som kommenterer dritt her: LES DETTE.

LES DETTE! LES DETTE!
marta♥, 21.des.2010 @ 16:26
for første gang i livet tror jeg faktisk at jeg er enig med heidi alexandra.
nie, 21.des.2010 @ 16:41
haha, har lest ganske mange av komentarene nå, og alle dere som sier at "før i tiden tok kristne muslimene med makt", skjønner jeg meg ikke på... Det dere snakker om var FØR I TIDEN, det muslimene gjør nå, SKJER NÅ :) Det er en vesentlig forskjell.
Lal kiss my ass, 21.des.2010 @ 18:09
haha fyf, dum menneske.. Når ble det hovedmål i Islam, å tvinge noen til å tro på noe de

ikke vil? haha kjøss mæ bak for faen. bra innlegg, men e du liksom opptatt av samfunnet nå eller? for å få mer oppmerksomhet? Tenk på hva du skriver, "barbie". gå å kjøp dæ ny jakke du, barbie.. bruker den hver dag.

Oda

20.des.2010 kl.20:47

HAHAHAHAHAHAHAHA FYFAEN... egentlig bra innlegg, men seriøst - har du hørt om korstogene? kristne som invaderte muslimske land og tok dem under seg, for så å omvende dem med makt? var jo sånn i norge før også, du er jammen flink som legger alt over på muslimene...

Og enig med ODA, faen hu har vett i hodet!
, 21.des.2010 @ 18:43
jeg er muslim selv og er helt enig med deg:) blir nesten flau..
, 21.des.2010 @ 19:16
Har du i det hele tatt hørt om misjonærer, korstog osv..? Det pågår fortsatt. Tenk, plis.
SAB, 24.des.2010 @ 17:35
OMFG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! du er SERIØST stakkarslig!!!!!!!!!!!
Hannah, 25.des.2010 @ 06:42
Omg! Tanta mi er muslim, å snart er jeg å det. Hva er så galt med å bli det egentlig?

Ikke at kristne er bedre.. kiss my ass Heidi
, 28.des.2010 @ 23:11
Helt idiotisk med alle som tror at folk er redde for å kritisere islam og om det skjer går man en sikker død i vente.

Finnes fult av hat sider på nettet, også i aviser. En rask titt på kommentarene på dette innlegget beviser det at islam kan fult ut kritiseres som andre ting. Kritikk og hat mot muslimer og islam er så omfattende at anti-islamske holdninger er blitt integrert i politikken, ja faktisk er det politikere som åpenhjertet forkynner hat mot islam blant mye annet, et eget begrep for hat og frykt rettet mot islam er dukket opp, anti-islamske organisasjoner finnes i hopetall, så må vi heller ikke glemme alle krigene som vestlige land fører i land med muslimsk majoritet. Det er minst like mange som blir drept som følge av å kritisere islam som det er folk som blir drept for å kritisere paven, folk som blir drept for å være homofile og folk som blir drept fordi de har uønskede politisk ståsted i enhver spesifikk plass. Selv om media ikke fokuserer på alt betyr det ikke at det ikke finnes. Det er ens eget ansvar å informere seg selv.

Til alle dere "frelste" kristne som uttrykker enighet med innlegget, ikke glem at frem til den dag i dag prøver kristne å tvinge andre inn i deres tro. Dette skjer på en global skala. What goes around, comes around. Det er dog en liten forskjell; de "muslimer" som ønsker å gjøre plasser islamske driver faktisk ikke med fysisk tvang. Det skjer ved utveksling av ord og kampanjer, som oftest. For de kristnes del skjer dette ofte ved fysisk tvang. Selv er Norge et produkt av dette hvor dem som nektet å konvertere fra den hedenske tro til kristendom fikk represalier som f. eks en slange ned i kjeften mens halen var påtent.

Skriv en kommentar

Kategoriene

Bloggarkiv

Annonser:

hits