Døden på Holmlia

Altså, det er trist med han fyren som har ti-års dødsbursdag i dag. Men jeg må si det er litt ironisk at det var på Holmlia han ble drept!



164 kommentarer

Henriette, 26.jan.2011 @ 20:48
Yeey! først :P
Martine & Emilie ♥, 26.jan.2011 @ 20:49
enig..
Henriette, 26.jan.2011 @ 20:49
Stakkars fyr, ja
Fan nr.1<3<3, 26.jan.2011 @ 20:49
ehm... litt hot?!!?
:P, 26.jan.2011 @ 20:49
IRONISK???? EIER DU IKKE MEDFØLELSE=!!!!!
Hvorfor er det ironisk? Og noen ganger tenker jeg virkelig på om du noen gang vet hva du egentlig snakker om... Hvis du har en mening så si hele meningen din stå for det du sier og ikke bare spill på å være dum, du kan så mye bedre enn det.
kristinaejenseen - :), 26.jan.2011 @ 20:51
enig
Birte Bjerke, 26.jan.2011 @ 20:51
stakkars,fint bilde :D
:P, 26.jan.2011 @ 20:58
hvor er medfølelsen? BITCH
anonym, 26.jan.2011 @ 21:01
Vet du hva?! du eier ikke medfølese.. at du tør å skrive sånt på bloggen din, jdu tenker bare på deg selv hele tiden.. MEG MEG MEG MEG MEG MEG MEG OG ATTER MEG.. tenk litt på andre en deg selv.. ikke grin for en maskara.. du burde være flau, skjerp deg!!
LittleMozart, 26.jan.2011 @ 21:02
Igjen: vis litt respekt, din avdanka kjerring.

Hva er så komisk med Holmlia? Er jo helt likt som andre steder.
Lise, 26.jan.2011 @ 21:06
little, du som er så flink å bruke ironi skjønner vel at det står "ironisk" og ikke "komisk".
camilla, 26.jan.2011 @ 21:08
Littlemozart: Holmlia er jo langt ifra likt som andre steder. Har du noengang satt foten din der? Jesus, det er egentlig jævla ironisk at gutten ble drept der, ettersom det faktisk er bevist at utlendinger står for flest voldtekter og drap her i Norge. Så jævla ironisk er det, og det betyr ikke at hun ikke hadde medfølelse for gutten, hun dissa bare utlendingene. Les mellom linjene ;-)
Tine, 26.jan.2011 @ 21:08
At du har tilgang til internett kan jeg ikke forstå.
anonym, 26.jan.2011 @ 21:12
Jeg synes ikke du skal skrive et innlegg når du for det føreste synes det er ironisk at en 15 gammel gutt fra holmlia blir knivstukket på grunn av en annen hud farge.. og du kan ikke navnet hans en gang.. så jeg synes du skal klappe igjen kjeften og ikke snakke med den piiiiipe stemmen din før du kan vise litt medfølese for gutten, familie og vennene hans! serriøst.. du er 16 år og enda fjortiss. groooow up
sara, 26.jan.2011 @ 21:13
du ikke mobb holmlia! jeg bor på hauketo noe som er 2min unna.. og det er ikke ironisk ;) ingen som blir drept her hele tiden.. lol..
anna, 26.jan.2011 @ 21:15
det er ikke ironisk at han ble drept på holmlia. De som drepte han var ikke fra homlia engang! Det var nynazister som hadde bestemt seg for at idag skal vi drepe en mørkhudet, og de dro til holmlia og drepte en uskyldig gutt. Det er ikke noe ironisk ved dette. Bare utrolig trist og rasistisk
hei, 26.jan.2011 @ 21:18
til camilla som skrev:

"hun dissa bare utlendingene".

Du vet at han gutten som ble drept på Holmlia ble drept fordi han var utlending, han hadde mørk hudfarge. Utrolig idiotisk å disse utlendingene i denne saken når det var fordi han var utlending at han ble drept. Voks opp!
hei, 26.jan.2011 @ 21:19
og det var nazizter som drepte han fordi han var utlending. Så hvorfor er det et så fint poeng at hun disset utlendingene, camilla? og heidi?

kan dere stå for det dere sier? helt ærlig..
:O, 26.jan.2011 @ 21:20
ironisk? hærregud ass! du eier ikke medfølelse!! :O hvordan kan d si noe sånnt !?
Camilla: det er kanskje du som burde lese mellom linjene: Uansett hvor han ble drept så er en person drept det er ikke noe ironisk, komisk eller morsomt med det. Og hvor er det bevist at utlendinger flest står for voldtekt og drap her i Norge? Og medfølelse virker det ikke som hun har nei, er ikke så mange linjer og lese mellom der nei..
Holmliaanern..!, 26.jan.2011 @ 21:44
Heidi og Camila..! vet dere hva, dere er noen ufølsomme dri**sekker..! Jeg kommer og bor selv på holmlia..Tenk å si at det er IRONISK at han ble drept på holmlia..! hæ..?!...Han var en helt uskyldig gutt som ble drept på grunn av hudfargen..Og BTW, de som drepte han kom fra BØLER IKKE HOLMLIA...! Det hjelper heller ikke å si at dere disser utlendingene.., vet du hva sånne folk kalles..? Rasister! Det var også de som drepte han..! Så jeg foreslår at du tar også holder kjeft, når du ikke har en minste anelse av hva bakgrunnen av det er!!!! Det som skjedde er utrlolig trist..! Skjerp dere!
, 26.jan.2011 @ 21:47
hæ? skjønner ingenting? hvorfor er det ironisk? hva faen? jeg skjønner du prøve å skape debatt og få mange folk på bloggen din, men jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor det er ironisk? forklar? og jeg er så sykt lei av at du leker dum, skal skape debatt osv hele tiden. Men vær så snill og forklar hvorfor det er ironisk? Du er sykt teit.
edcv, 26.jan.2011 @ 21:58
Helt enig camilla!(=

Å for et fint bilde heidi! ^^
jojo, 26.jan.2011 @ 21:58
Han var ikke utlending, han var norsk. Faren hans var utlending. Finn ut fakta før dere kommenterer her
Holmliaanern..!, 26.jan.2011 @ 22:04
Jojo..Ingen som har sakt han var utlending..! Han var mørkhudet.. tror nok ikke at du egentlig har så mange fakta...;)
Maren, 26.jan.2011 @ 22:32
Du camilla. Benjamin var mørk i huden, mens de som drepte han var NORSKE NYNAZISTER! Hva faen har det med Holmlia å gjøre, og at utlendinger står for flest drap ? Han var utlending, de som drepte han var norske... Vit noe om saken før du snakker om den.. Jævla respektløse unge.
Linn, 26.jan.2011 @ 22:37
Mulig jeg ikke følger med, men altså var prater du om? Hva er Døden på Holmlia? og var er ironisk med det? hehe x]
, 26.jan.2011 @ 22:47
HOE
R!, 26.jan.2011 @ 22:47
Du fortsetter å sjokkere. At du snakker dritt om politikere, rødtopper, tjukke folk og naboen din bryr jeg meg ikke noe om, men det at du snakker så respektløst om en person som gikk bort på en så tragisk måte som det her er helt sykt. "Han fyren som har tiårs dødsbursdag" - hva i alle dager er det å si? Skjerp deg, Heidi Alexandra Olsen. Virkelig! For dette her er helt sykt.
, 26.jan.2011 @ 22:51
heidi og camilla, dere har seriøst vondt i hode!
selina kopperstad - , 26.jan.2011 @ 22:51
herregud alexandra... jeg blir like oppgitt hver jævla gang
Finn det ut selv!, 26.jan.2011 @ 22:55
Seriøst, din idiot! Ironisk at han ble drept på holmlia, Benjamin bodde på holmlia, men de som drepte han bodde ikke her, det betyr at holmlia STEDET har ingenting md drapet og gjøre, kunne blitt gjort hvor som helst. Jeg er ganske sikker på at baktanken din i det du skriver er : holmlia er fult av utlendinger som kunne ha drept! Men seriøst, du burde klappe igjen den lille kjeften din før du prater, har du noen gang vært på holmlia!? kunne like godt skje uten for døra de, dumme jente! _Bruk hode før du skriver, hvis du i det hele tatt har noe i det lille innklemte hode ditt!
., 26.jan.2011 @ 22:55
jævla fjortiss, ta å så legg opp livet a. eier ikke flauhet. barn
p.y, 26.jan.2011 @ 22:56
hør her din , feite, lubbne julemarsipan, vis litt respekt a, du har tapt livet, det har gått helt feil

vei for deg tispe. gå å dø, snakker sånt Om Benjamin Hermansen, er du dum? tjukke karamell-

klump, Tjukke hore. også fiks ansiktet ditt før du tar flere bilder jævlig stygt å se på deg. Ludder.
Marthine., 26.jan.2011 @ 22:56
Hva faen er problemet ditt? Han ble drept pga han var svart. Av nynazister, du må få med deg hele saken. Det at Benjamin ble drept på HOLMLIA har faen meg ikke noe med saken å gjøre, en svart man som går på norstrand kan også bli drept? Pluss, de som drepte han var helt norske ;) Og du vet ikke halvparten av saken eller hva som har skjedd, stakkars lille Heidi orker ikke å lese hele saken, da blir hun sliten! :/

Du har ikke noe rett å si sånt, Benjamin var/er et herlig menneske, og så mange mennesker som stilte opp for han i dag. Han var bare uheldig. Uheldig til å være på feil sted, til feil tid. OG det at du viser så lite repsekt for en person som er dø? Stakkars deg, du burde virkelig ta deg en tur på Holmlia for å se hva som egentlig skjer der.. Fordi det du tror søta er ingenting av det som egentlig skjer her.

Få med deg hele saken, og vis respekt til oss som bryr oss om Benjamin.. Rest in peace :)
RESPEKT, 26.jan.2011 @ 22:58
Hva faen ? du er skikkelig lowlife. Vet du kanskje prøver å få folk til å kommentere bloggen diin

men å synke så lavt ? Hva er ironisk med at det skjedde på Holmlia? jeg skjønte ike

kan du utdype deg i saken!? Sverger det som kommer ut av kjeften din er dritt, ren dritt!

han var mørk i huden og det som drepte han var hvitee nynazisteeer, det handler om RASISME

ikke holmliaa! IGJEN HVA ER IRONISK ?!?!!?!?Legg opp a dritt bloggen din! OG CAMILLA HVEM

FAEN BA DEG ÅPNE KJEFTE, STYGGE JÆVEEL HA LITT SYMPATI AA JÆVLA

RASIIIST ! UTLENDINGER MED NORSK BORGERSKAP HAR LIKE MYE RETT SOM MOREN DIN!! FITTE
VET IKKE, 26.jan.2011 @ 23:05
FEITE MORAPULER
L<3, 26.jan.2011 @ 23:11
enig med RESPRKT as;)
, 26.jan.2011 @ 23:11
tullinger som deg fortjener å bli klappa til grundig

neste gang burde du ikke snakke om noe du ikke har peiling om. jævla tulling ..
Anine, 26.jan.2011 @ 23:20
Åh herregud folkens! Skjerp dere a! Dette drapet kunne ha skjedd hvor som helst, frogner, grorud! Ja hvor som helst. Ja greit det bor mange med minoritetsbakgrunn på holmlia, men for all del ikke hakk ned på stedet.

Og heidi. Du burde virkelig skaffe deg litt mere kunnskap om ting før du blogger om det! Dette skkjedde for 10 år siden, hvor gammal var du da a? 6 år, liten dritunge (and still are) igjen les hele saken før du bretter ut om ting du tror du har kunnskp om.
Sara, 26.jan.2011 @ 23:29
Jeg er enig i de fleste kommentarene, om at du bør lære deg og vise respekt.

Men til alle dere som sier at Heidi skal vise respekt: dere er ikke bedre selv når dere kaller henne hore, tispe, kjerring, tulling osv. Hvorfor skal hun respektere andre, hvis andre ikke respektere henne?

OG for det andre synes jeg det er veldig trist det som skjedde for 10 år siden. Jeg var 8 år gammel da det skjedde, men jeg synes fortsatt det er like trist. Jeg har vært på Holmlia et par ganger, og det at det er ironisk at det skjedde der har ingenting med saken å gjøre. Grunnen til at Benjamin desverre ble knivstukket, er fordi han var den første med mørk hud som nynazistene så. Jeg synes at alle bør tenke på hvordan de skal bli bedre mennesker og respektere alle som de er.

Hvil i fred, Benjamin Hermansen. Du vil alltid bli husket <3
Tobias Haile Furunes, 26.jan.2011 @ 23:30
Er du seriøs nå? fy faen, jeg hadde vært så flau hvis jeg hadde vært faren din, for han har tydeligvis gjort en ekstremt dårlig jobb med å oppdra deg.

Rett og slett flaut.
lolll, 26.jan.2011 @ 23:32
skjerpings altså.. no respect.. ikke bra
Nuvel..., 26.jan.2011 @ 23:36
Tja... Hva annet er det å forvente fra noen som ikke var født og følgelig ikke har noe begrep om hva som faktisk skjedde med det norske samfunnet den dagen?

Greit å vite at den kommende generasjon mest sannsynlig kommer til å sørge for at vi sendes tilbake til steinalderen...
Randomly twin ! :), 26.jan.2011 @ 23:42
?Girls are all like parking spaces, all the good ones are taken, and all the ones left are either disabled, or with kids only.?
Martine : )), 26.jan.2011 @ 23:42
Jeg kjenner flere som bor pa holmlia og de sier det er supert å bo. Der! jeg gidder ikke å kalle deg. Masse teite ting , men du eier nesten ingen medfolelse... Og jeg vet at mye av det kriminelle er utlendiger som gjør men ikke alle ! Du bør virkelig tenke over hva du skriver
Silje, 26.jan.2011 @ 23:43
FORBANNA IDIOT.
ano, 26.jan.2011 @ 23:45
tispeeeeeee trengr en kraaftig slæp!
X, 26.jan.2011 @ 23:45
Benjamin var ikke akkurat en "engel" kan du si. Har hørt masse rykter fra personer som kjente han at han selv var provoserende og "hatet" Norske. "Gjeng"-kulturen, hurra?
Eric Cartman, 26.jan.2011 @ 23:46
Du er en tøyte... Hvordan kan du si noe sånt om et drap?? din orospo
, 26.jan.2011 @ 23:47
Du er kvalm heidi, jeg håper karmaen slår tilbake. jeg håper så jævlig det.
LOL, 26.jan.2011 @ 23:48
Jeg tror ikke du forstår helt hva ironisk betyr.
wunmi, 26.jan.2011 @ 23:52
X- hvordan kan han hate den "norske gjengen/ kulturen" når han var Norsk selv?
, 26.jan.2011 @ 23:58
Holmlia er det eneste stedet på denne jorda sola faen ikke skinner, og om den gjør det så blir det faen ikke lysere for det. Gud forlot det stedet der for lenge siden, og hvem faen sa at dette kun handler om hudfarge ?

Det er dere som går i en auto-rasistisk tankegang, da handler det ikke lenger om likestilling, men om hudfarge og det kan dere klandre dere selv for. Det er fakta og faen at utlendinger har en ''tendens'' til å lage bråk og kvalme, ja de greier å erte på seg en gråstein. Hvem har sagt at ikke denne benjamin ikke bare var uheldig og kødda med feil folk ? just sayin
Finn det ut selv!, 27.jan.2011 @ 00:01
KLAPP IGJN KJEFTEN DIN! DU ER BARE DUM FAEN!
Anonyyyym!, 27.jan.2011 @ 00:23
Det du skriver er reent tull! Hvordan kan du si dette er ironisk ?? Du vet ikke en dritt om saken.

Du vet ikke en gang hva han heter, så snakker du? Du burde skamme deg over hva du har

posta på bloggen din. 0 respekt sier jeg bare. Han heter faktisk Benjamin hermansen, og er

en gutt som alltid kommer til å bli husket av Holmlia og hans nære! Ooog jeg vett a faen hva du

tror om Holmlia, men hvis du setter dine stygge bein her, så vil du se det er et fantastisk sted

med hærlige mennesker uansett farge, så ikke kom her å snakk om et sted du ikke har peilig

på! Biitch ...
Susanne, 27.jan.2011 @ 00:45
du skal være heldig hvis du ikke må gå med bind og bleier når du blir gammel, så mange som du lar utforske ræven din.
Camilla, 27.jan.2011 @ 00:51
Hvorfor ber dere Heidi respektere han? Ja, for all del, det er trist det som skjedde, MEN det er ikke som at han får med seg hva ho skriver. Men heidi får med seg det DERE skriver til henne! Dere har jo tydeligvis null respekt for den jenta, så hva gjør dere til bedre mennesker enn det hu er?
Trine, 27.jan.2011 @ 01:27
Lurer virkelig på hvordan det skal gå med deg når du skal søke jobb om noen år jeg. Siden firma/bedrifter googler personer som søker jobb mer og mer. Synes synd på deg på den fronten! For selv om du sletter bloggen evt om noen år, kan de finne igjen innlegg etc. det blir aldri slettet fra nettet. Kanskje noe å tenke over?
Susanne, 27.jan.2011 @ 02:03
Du, Camilla. Kan ikke du bare være så grei å la være å kommentere? Jeg kan umulig fatte at du alvorlig mener det du sier, jeg tror heller ikke noe særlig på at hun som eier denne bloggen mener det hun skriver. Tror dette er en slags bivirkning av alt for lite oppmerksomhet gjennom oppveksen, både på skole og i hjemmet. Barn er slemme, og Heidi Alexandra er ikke den enste som har hatt en vond oppvekst. Synes det er likevel er på sin plass å begrense hvor langt du lar deg selv gå i søken etter konflikt og dramatikk. Når hun likevel velger å tre over den grensen, åpner hun dørene for stygge kommentarer mot hennes person. Det er sånn dette spillet fungerer. Jeg hadde aldri fortalt Heidi Alexandra at hun faktisk er litt småtykk og har bulldogkinn hadde hun virket som et allright menneske, fordi jeg ikke hadde merket det. Dessverre har det seg sånn at dersom man har stygg personlighet, så blir man styggere utseendemessig også. Hun er faktisk en utrolig trist person, og det blir ikke bedre med alderen. Hun har ikke akkurat gode forutsetninger for å jobbe som glamourmodell eller som noe som helst overfladisk. Dette er trist ettersom det å være overfladisk er det eneste personlighetstrekket hennes det er mulig å peke på. Så, saken er enkel. Hun er ikke smart, hun er ikke pen, hun er ikke ydmyk, hun er ikke grei, hun er ikke takknemlig, hun har faktisk ingenting gående for seg, og i tillegg gjør hun det ikke akkurat bedre ved å bevise dette for hele internett gjennom denne bloggen. Hvem vil ansette en slik person? Hvem vil innlede noe som helst forhold til en slik person? Ihvertfall ikke meg, og ja, jeg er et bedre menneske enn henne. Det tror jeg faktisk dere alle besøkende på bloggen er. Jeg tror dere mer oppegående og bruker denne bloggen til det samme som meg - underholdning når kjedsomheten er på topp. Jeg eier ikke respekt for Heidi Alexandras eksistens, og det er nok ikke bare meg som finner seg selv i å slenge dritt når man egentlig ikke er en slik person i det heletatt. Heidi Alexandra bringer ut det verste i folk og det er, ihvertfall for meg, grunn nok til å konkludere med at hun er avskum.
Jes, 27.jan.2011 @ 05:03
Her er bloggen din Camilla, syns hun driter seg ut enda mer her.. http://mindrevitende.blogg.no/
Fat Wreck, 27.jan.2011 @ 06:53
de som drepte han kom ikke fra holmlia da, de dro dit fordi det var mange innvandrere der, og han som ble drept var faktisk halvt norsk.
sigrid, 27.jan.2011 @ 07:08
jeg skjønner ikke helt hva du mener med at det er ironisk. Du synes det er utrygt der fordi det er mange innvandrere? de som drepte ham var faktisk etnisk norske (hvite).
Lisa, 27.jan.2011 @ 07:37
IRONISK??? fyfaen dette er TRIST ikke IRONISK
Anonym, 27.jan.2011 @ 07:44
Camilla.... Det å si at han ikke får med seg deg hun skriver er kanskje sant.....men det handler litt om respekt, å si at noen er død og hvor det skjedde er komisk..også lurer du på hvorfor vi ikke har respekt for henne...? Heidi mobber folk, rett og slett.. Det er ikke akkurat så rart at vi ikke har respekt for henne....

Hvil i fred Benjamin hermansen
Lene Katinka, 27.jan.2011 @ 09:11
DU er dum i hodet du!!!!!! Hvordan går det an å ha så lite respekt? HAN VAR KUN ET USKYLDIG BARN!!!!! JEG BEEEEEEEEEEER OM AT NOEN SKAL GI DEG ET SUPER HARDT SLAG I ANNSIKTET DITT JÆVLA MEHE!!!! HERREGUD.... BLIR HELT OPPGITT......
Anders, 27.jan.2011 @ 09:39
Vet dere hva som ER ironisk? At ca. 85% av de som har kommentert slenger dritt personlig til Heidi, og ikke hva som omgås av hennes narraktighet (idioti) grunnet publisering av dette innlegget. Dere snakker om respekt, men vet dere egentlig hva respekt er? Tips til neste gang dere skal leke tøffe, henvend dere til fakta - and stick to it.

Saksopplysning: I Norge ble i 2003 hvert fjerde drap begått av utlendinger.

Som da tilsvarer at 3 av 4 drap ble begått av nordmenn, og dette var 2 år etter denne tragiske hendelsen. Så alle dere jenter som påstår av utlendinger er verst, les statistikk før dere dummer dere ut.
, 27.jan.2011 @ 10:10
gratulerer med dagen :)
Ole Petter, 27.jan.2011 @ 11:28
heidi går på akademiet ifølge mine venner, hun slutter 15.45 idag, og 14.30 imorgen. akademiet ved bislett, oslo. (Du tar trikken fra jernbanetorget som heter Rikshospitalet 17 eller 18) og går av på Dalsbergstien. Så svinger du til høyre, og der er akademiet! Noen som har lyst til å møte hun? Bare møt opp!
rebecca perez, 27.jan.2011 @ 12:43
Ta så klapp igjen a din jævla feite blonde hore ! Ironisk at det skjedde på holmlia???? stakkars jeg har bodd her hele livet mitt , og det er faen meg ik no ironisk med det !! Du skrivet et sånt innlegg, 10 år etter han har dødd. holmlia og vennene hans er i sorg, så klapp igjen å vis litt respekt.
Stine Madelén :), 27.jan.2011 @ 12:59
LOL. Folk er rare som tar det så sykt personlig, les mellom linjene.. LOL. hvis dere hater heidi så sykt, så drit i å gå inn på bloggen hennes da :P LOL!!!
LOL, 27.jan.2011 @ 13:03
LOL LOL LOL LOL LOL!! FOLK SOM KOMMENTERER ER LOL
rebecca perez, 27.jan.2011 @ 13:15
stine madelen hva snakker du om ? vi har rett til å si vår mening når hun skriver om noe så personlig ;) så du kan klappe igjen . LOL LOL LOL trynet ditt faen
Renathe, 27.jan.2011 @ 13:41
Hadde noen bare drept deg kunne jo du også hatt en ti års død bursdag:D jeeej!!
damilola, 27.jan.2011 @ 13:52
Er du seriøs med meg eier du null medfølelse ironisk fordi det er på holmlia? er du virkelig seriøs med meg sånn serr. Det eer så fuckingssss ironisk hva folk skriver på blogger fortiden du eiier null medfølelse og foreldrene dine har oppdratt dg på en heeelt annen jordklode du eier null medfølelse jg blir driiiit lei meg når folk skriver sånn. OG HOLMLIA? jentami jg bor på holmlia det ekke farlig her bare fordi vi er fler kulturelle du vet ikke en dritt slutt å dømm når du ikke vet en drittt. Du burde være driiiiit lei dg etter dette innlegget du skrev på bloggen din har alltid visst du at du er en liten trist jente som ikke vet hva DU babler om! NO HEART SERIØST!
damilola, 27.jan.2011 @ 13:58
Madelen: du sier vi ikke ksal gå inn på bloggen til en jente som snakker om en gutt som det var nettopp fakkeltog for seriøs herregud er du SKUTT!? selvfølgelig kommer alle til til å gå inn på bloggen hennes når hun skriver noe så brutalt!
n0ra, 27.jan.2011 @ 13:59
Renathe: enig med deg. Faktisk så hadde den ene av de NORSKE som drepte han KNIVSTUKKET

en annen mann på STORO I 2000, og GRUNNEN til at de DREPTE benjamin hermansen, stakkar, var fordi han hadde mørk hudfarge. Faren hans var utlening, mens moren var norsk, var fordi at han hadde blitt banket selv, av en gjeng med invandrerbarn i barnehagen/skolen. Målet var vel ikke Benjamin, eller kameraten. Men hvem som helst av annen hudfarge. De er syke syke mennesker.

Benjamin var bare på feil sted til feil tid. R.I.P <´3

Men at du har så liten samvittighet og medfølelse, går det an? Håper du blir spist opp av en hai eller noe, du gjør meg faktisk litt flau over å være norsk.
Zainab, 27.jan.2011 @ 13:59
Så enig Damilola, du slut :du eier null respekt og null medfølelse, du er så stygg bare legg opp bloggen din ,du legger ut bilder av deg selv er du ikke flau av trynet du er sååå stygg og feit, jævla rasistike bitch!
Madelen, 27.jan.2011 @ 13:59
TIL CAMILAAAA : KAN IKE DU BARE TA OGSÅ KLAPP IGJEN DEN SVÆRE KJEFTEN DIN ? HVEM FAEN BA DEG ÅPNE DEN ? alt du sier er tull, det er det du har ikke et poeng, hva er poenge ditt? Når hun poster et sånt dritt tulle innlegg må hun forvente reaksjoner, kraftig reaksjoner faktisk. RASIST, det er det du er RASIST FAEN !

TIL STINE MADELEN: Unnskyld ? jeg skal ike drite i å gå inn, når hun poster et så grovt innlegg. Du snakker om holmliaa, jeg bro faktisk på holmlia, og det hun skriver er REN TULL! HADDE IKKE DU KLIKKA OM VI SNAKKA OM DER DU BOR PÅ EN NEGATIV MÅTE NÅR DU IKKE VET NO ? TA OGSÅ KLAPP IGJEN A JJÆÆÆVLA FJORTIIIIS, før dette blir for seriøst.
Katrine, 27.jan.2011 @ 14:00
Du må jo ha en stor skade eller noe, han som ble drept var et barn, å det synes du er morsomt, jeg mener du burde bli litt mere voksen, åja stemmer du er jo bare en drittunge. Jeg synes du burde tenke over hva du skriver å kanske ikke være så selvdigger. Du fremstiller deg som dum i bbloggen din. Er det noe du vil bli stemplet som?
Madelen, 27.jan.2011 @ 14:01
TIL ANDERS: HVEM BA DEG KOMME? BARE GÅÅÅ, DU HAR TAPT LIVET, NULL OPPDRAGELSE, MOR OG FAR FLAAAAAAAAAAAAAAUT ! TISPETRYNNER
, 27.jan.2011 @ 14:18
Jævla unødvendig av Heidi Alexandra å skrive noe så respektløst, men folkens, hva skjer med å kalle henne masse skjellsord fordet? Ho er verken hore, tispe eller ludder fordi ho skriver et provoserende innlegg.
rebecca perez, 27.jan.2011 @ 14:22
rart vi reagerer som vi gjør å kaller hun sånt når hun er så frekk og respektløs ?? kommer fra holmlia , og hun skylder fuckings alle en unnskyldning. i mine øyne ER hun en tispe , ferdig :) og hva faen er det hun egentlig prøver å oppnå med å snakke sånn ? faen as
D!, 27.jan.2011 @ 14:29
Din dumme dumme ku ! Hvordan i helvette kan du si at det er ironisk, for det første, Benjamin, var halvt norsk, så dere som kommer her og skriver at han hatet normenn snakker TULL! Hvorfor i helvette snakker du når du ikke vet en dritt om holmlia eller Benjamin, du er helt brutalt skada i den lille innklemte hjernen din! For det andre, dere som kommer her og skriver at utlendingene er de som er kriminelle, kan bare holde kjeft, fordi de som drepte Benjamin var NORSKE nynazister! Og at holmlia er et farlig sted, vær så snill for dere som ikke har vært der, bare ik snakkk, jg bor der selv, og det er faen meg ikke "farlig" der.. Du bare synker på et jævla lavt nivå at det bare ikke er lov! din dumme dumme ku!
trine, 27.jan.2011 @ 14:37
Camilla.... Det å si at han ikke får med seg deg hun skriver er kanskje sant.....men det handler litt om respekt, å si at noen er død og hvor det skjedde er komisk..også lurer du på hvorfor vi ikke har respekt for henne...? Heidi mobber folk, rett og slett.. Det er ikke akkurat så rart at vi ikke har respekt for henne....

Hvil i fred Benjamin hermansen
Lea ;), 27.jan.2011 @ 15:13
Hva er galt med Homlia? Bodde der for , vetke, 6 år siden elns :) Nå har jeg flyttet til et bondeland langt oppi ingensteder, så hva er egentlig problemet med holmlia?
Hvittgull, 27.jan.2011 @ 16:08
Det er nesten sånn at jeg håper du blir voldtatt og banket opp av gjeng utlendinger din ufølsomme rassistiske fitte! Lykke til med livet som vaskekjerring forresten... Med tanke på alt det drittet du har klistret ut på nettet kommer du aldri til å få deg en skikkelig jobb.
Josefine, 27.jan.2011 @ 16:18
Når man har så lite IQ som du har, må man være forsiktig med å åpne munnen!!!!!! DU EIER VIRKLIG IKKE MEDFØLELSE!! SKAM DEG! Skjønner at man som blogger må se over stygge kommentarer, men hvis jeg hadde fått så mange som deg hadde jeg VIRKELIG tenk: " Er jeg virkelig så tragisk??", JA det er du!!.

De drapstiltalte i saken er fra BØLER!!! De kjørte rundt for å "skremme noen"... Uheldigvis skjedde dette på Homlia. Jeg tror ikke Holmlia er så jævla anderledes enn andre steder!!
LittleMozart, 27.jan.2011 @ 16:23
Camilla: Ehm, nei? Ja, jeg har faktisk vært der. Flere ganger. Det har vel ikke du, antar jeg? Uansett. Det betyr ikke at hun kan snakke sånn. Utlendinger kan være utrolig hyggelige. ;)

Det at han ble drept der, fordi han var mørk. Det er urettferdig. Så det er forsvarlig at de kan drepe utlendinger, men ikke nordmenn? Tenk litt før du skriver ting. Og det er jo ikke særlig mange linjer å lese mellom så. Blir vanskelig det.
stiina, 27.jan.2011 @ 16:23
haha lol. Ironisk at de som drepte han er fra BØLER? ;)
ida, 27.jan.2011 @ 16:48
Han var norsk! Oppdratt av norsk mor, og født i Norge! Så ikke kall han utledning på grunn av hudfargen, for han er oppdratt i et norskt hjem og født i Norge...
Irene, 27.jan.2011 @ 16:50
Tydeligvis en gjeng med fjortiser her ja. Hun har rett til å ha sine egne meninger! Hun skriver ikke noe stygt om gutten, men Holmlia. Vet at det er super-populært å støtte Benjamin, selv 10 år etter hans bortgang. Hva med alle menneskene som blir drept daglig? Hva med trikkesaken der en mann ble drept av en fra Somalia, går noen i fakkeltog for han?

Ole Petter: Klapp igjen! Truer du henne? Har rapportert innlegget ditt, og å finne en IP-adresse er ikke vanskelig! Trusler tar ikke politiet lett på..;)

Voks opp!
Linda, 27.jan.2011 @ 16:56
Jeg skal anmelde deg for dette som du har publisert. Jeg kjente benjamin, og du tuller ikke med en så dramatisk sak som dette. Skal tipse VG om det, så vi kan få trykket på bladet at du er en fordomsfull jente på 12 år i hodet ditt. Du burde skjemmes for disse innleggene du skriver. Nok er nok, en dag sprekker det. Og nå gikk det hull på mange bobler rundt om i Norge kan jeg tenke meg. Pass deg.. Saken er varslet til mediene.
Hvittgull, 27.jan.2011 @ 17:01
Irene: det er så lett å kalle noen for fjortiser bare fordi man ikke liker det som blir sagt. Hvis Heidi kan si hva hun vil, så kan vel alle andre også gjøre det? Eller? Det er ingen som har sagt at disse andre sakene ikke betyr noe, men det er Benjamin hun snakker respektløst om her og da er det ikke rart folk reagerer.
adiam, 27.jan.2011 @ 17:16
greit at du blogger for å være provoserende, men denne gangen tråkket du VIRKELIG over streken! en hver ungdom vet at drap og slikt, tuller man virkelig IKKE med!
Linda, 27.jan.2011 @ 17:20
IRENE: Disse såkalte anmeldelsene går ikke igjennom; -) De tar ikke dette på alvor. Når de ikke tar barneverns bekymrings meldinger på alvor, tror jeg neppe de bryr seg at en jente som utsetter seg selv for krenkelse på nettet, får trusler. Har kilder innen politiet, og det er ikke så lett som du tror faktisk. Når en jente på 16 anmelder kjæresten sin for vold, sjikane og trussler og ikke DET blir tatt på alvor tviler jeg at disse såkalte trusslene til Heidi blir tatt på alvor også, eller jeg VET. Dessuten, er det noen som burde bli anmeldt er det Heidi for alle disse grusome sakene hun kan skrive om et menneske... Ikke bare med dette, men som andre sier! Dette med rødhårete mennesker, tykke mennesker. Ja alt, hun driver jo med rene drittfontena her!!
Linn, 27.jan.2011 @ 17:21
Hallo!

Vis litt respekt,unge dame! se til h******* og slutt å tenke på deg selv 24/7!
...., 27.jan.2011 @ 17:56
hva faen? blir du ikke flau av deg selv!

ironisk? hva mener du med det? kunne du kanskje ikke skrevet litt mer utfylende? og du skrev til og med ''Altså, det er trist med han fyren som har ti-års dødsbursdag i dag.'' WTF? DEN GUTTEN HAR ET NAVN! BENJAMIN HERMANSEN, som ble drep av nynasister! han hadde et helt liv foran seg.
Marthe, 27.jan.2011 @ 17:58
Du er usmakling, Heidi. Rett og slett. Får vondt av å vite at det finnes mennesker i vårt langstrakte land som er sånn som deg.
Martine Jeanette, 27.jan.2011 @ 18:13
Å fy faen!! :p Er du seriøs? Mener du at dette er morsomt? "Ti års dødsbursdag"

Hva er det du sier for noe?? Vis litt respekt a, er det ikke du som nettopp har fylt 17 år? Da burde du idet minste være voksen nok til og ikke skrive sånt tull på bloggen din!

Du burde virkelig være flau, shitt.. Du kryssa akkurat den linja du burde holdt deg innenfor, det her er bare viiiiiiilt :p!!!
emily, 27.jan.2011 @ 18:17
FYFAEEEN!! hva faen er galt med deg? hvorfor i helvette er det ironisk at det skjedde på holmlia? jævladritt, vedder på at du aldri har vært på holmlia engang, så hva faen vet du? og herregud, "ti-års dødsbursdag", kan du ikke vise litt RESPEKT eller helvette. og du camilla, gjør oss alle en tjeneste og klapp igjen
Emilie, 27.jan.2011 @ 18:50
For å si det sånn da så er det ikke så masse drap og masse dritt. sånt kan skje hvor som helst. og det er bare helt tragisk at det skulle skje benjamin, og på det stedet! holmlia er som alle andre steder, er ikke mye annet som skjer der, enn det skjer andre steder. voks opp. og ha litt respekt! hele norge bryr seg faktisk om det her. nazisme er no dritt! hvis du ikke fikk med deg at over 5000 mennesker gikk i fakkeltog for han? så burde du faen meg kunne skrive bedre enn det der.
R.i.p Benjamin Hermansen., 27.jan.2011 @ 18:57
Hva faen ! Hva er ironisk, skjønner dere i det hele tatt hva saken går ut på?

Har dere noen gang vært på Holmlia, eller i det hele tatt utenfor Frogner?

Du virker totalt blåst i hodet, og særlig hun som kommenterte (Camilla)

Dere er helt klart uvitende og burde vite litt mer om hva dere uttaler dere om, greit nok at dere har deres egen mening, men det burde iallefall inneholde litt fakta og virkelighet.

Stakkars stakkars folk!! R.i.p Benjamin Hermansen <3
Fy faen, at du virkelig kan være så jævla respektløs. Greit at du vil få oppmerksomhet, men seriøst finn en annen måte å få oppmerksomhet på. Jeg bor på Holmlia og har bodd her hele mitt liv, det er ikke noe galt med Holmlia. Og at du virkelig kan si noe sånt om en person flere tusen folk er i sorg for, er helt sykt!
ida, 27.jan.2011 @ 20:36
eier du ikke skam?
bygdøy., 27.jan.2011 @ 21:19
fantastisk! har aldri hatt noen gode erfaringer med folk fra holmlia. enten er de ute etter bråk, røyker hasj og sniffer kokain eller raner deg. bortsett fra å være drabantby er det vel disse faktorene de er kjent for
Lene, 27.jan.2011 @ 21:49
Helt utrolig at du er 17 år!!

Du går virkelig over alle streker for komme på topplisten. Men guess what, du detter bare lenger og lenger ned. Takk faen for det!

Seriøst, skjerp deg! Dette er ikke tøft om det var det du trodde.
Yngvil, 27.jan.2011 @ 21:49
ironisk?
herregud, kunne jo skjedd hvor som helst da. Det er utrolig tragisk at benjamin hermansen ble drept der. Men hallo, folk blir drept over alt. ikke bare på holmlia.
jeg er kul, 27.jan.2011 @ 21:50
ååå fy faen, tenk om de hadde vert deg som hadde dødd da. bare tenk, skal vedde på at

ingen kommer til og bry seg om deg engang. ihvertfall ikke etter at du blogger om folk som er døde

syns faktisk synd på deg, du skaffer oppmerksomhet på heeelt feil måte... Idiot!!!!
Oooooooo, 27.jan.2011 @ 22:23
Jeg bor på Holmlia hva er så ironisk??? Enig med de andre at du ikke eier medfølelse assa!!!! Du er helt skæækk i hodet ass:( Uansett het han gutten Benjamin.... Er d ironisk fordi d er så mange utlendinger der?? Hah... Din raaaasist:(((((:((((( ok.
Oooooooo, 27.jan.2011 @ 22:40
Forresten du er en stoooor biiitch, du vet ikke hvor Holmlia er en gang!!!! Du sier ting som du ikke vet noe av:(((( din stooore by berte:((((((( forresten past deg bestemor har to gønner under puta, så never ever kom til Holmlia, ingen vil se deg der heller:(((( hah du dissa deg selv ass:(((((. D er ikke bare utlendinger der, det er halvt av halvt norske og utlendinger!!! Håper du våkner opp i morra bliiind, uansett så er utlending gutter kjekkeste og deiligste:)))) din Heidi Æudi og du har 0 flauheeet ass din bæsj !!! Faen i helvete ass for en bleeeek jente, jeg er norsk og har ikke så blek hud en gang!!!! Hvil i freeed Benjamin hermansen:))) moren var norsk og modern kjenner henne
mardi<3, 27.jan.2011 @ 22:46
Irene, håper virkelig at du forstår at folk gikk I fakkeltog for han, fordi Der var det 1 rasistiske drapet I norge.
, 27.jan.2011 @ 22:50
Hei småen ikke si noe du!!! Det kunne skje hvor som helstxD han ble drept fordi morderne hadde jaget han før for leeeenge siden!!!! Du er såååå skæækk i hodet ditt din rasisst:(((( jeg bor nå på Holmlia og det er såå rolig sted, men i byen der skjer d mye faaarlig der, d er mord, tåregass greier og forskjellig!!!
, 27.jan.2011 @ 23:29
Vet du hva??? bitch... Kom inn på profila di IDAG, og allerede HATER jeg deg, du juger som bare faen, viser ikke noe respekt i det hele tatt, herregud -.- skaff deg et liv, du burde slutte å late som om du er en du ikke er, ikke rart folk IKKE liker deg!!

Herregud, ironisk? hva faen er ironisk med det, hæ? Du er bare en liten tragisk BLUBBE!

Han er faktisk blitt KNIVSTUKKET, hahahaha... dritt, du driter deg så jævlig ut..

Kommer never again til å lese den fattige bloggen din igjen... Ikke rart folk hater deg vett, når du holder på sånn.. herregud, mest tragiske noen gang... SKAFF DEG ET LIV!
Ruben, 28.jan.2011 @ 09:24
han fyren?! OMG. Analfabet ftw
Fanny, 28.jan.2011 @ 12:07
Hørt om noe som heter medfølelse eller ? :/
Anonym, 28.jan.2011 @ 13:14
For oss som faktisk kjente han og har omgått både miljøet og stedet han bodde på, er det helt forferdelig å se at en intetanende jente som deg skriver om en så tragisk sak på denne måten. Jeg synes synd på deg, og håper at du en dag våkner opp og innser hvilken katastrofe du er. Ta deg sammen. Hilsen Ane
Lena, 28.jan.2011 @ 15:05
fy faen du er bare helt hjernedød! eier du ingen form for medfølelse? det er faktisk sakk om et tapt liv, hvis du ikke fikk med deg det.. ?
En fra Holmlia, 28.jan.2011 @ 15:08
Omg , Jeg ser virkelig synd på deg Heidi Alexandra , du eier ikke medfølelse i det hele tatt!! jeg var fuckings meg 4 år da det skjedde og det skjedde utafor huset mitt!!! På holmlia! jeg vet mer enn du tror! Ikke kom her å snakk dritt om holmlia dere andre som kommenterer stygt, Dere vet

ingenting om holmlia faen , ikke tro på de stygge ryktene! holmlia er bedre enn de fleste

steder;)) OK?? Så bare ta også lek i trafikken istedet, dere eier ikke skam! helvete as..

Blir skikkelig oppgitt når jeg leser innlegget ditt Heidi Alexandra , du eier ikke respekt.

ALT HANDLER IKKE OM DEG !!! ... Benjamin Hermansen var en utrolig godhjertet person!

og han døde som 15 åring pga hudfargen hans! og noen av dere her mener at det bare er

utlendinger som står for drap og voldtekt i Norge? TENK OM IGJEN! HVILKET LAND VAR MORDERNE TIL BENJAMIN FRA? NORGE!!!! faen , dere er idioter..

Ikke alle er perfekte skjønner du ! ikke norske heller.. det er likt.. vi er mennesker alle sammen

Vis litt respekt. Håper du innser hva slags posisjon du har satt deg selv i Heidi Alexandra ,

Du blir ikke direkte en HAPPY elsket blogger med sånne tragiske innlegg som du setter ut!

LYKKE TIL MED DITT TRAGISKE LIV !!! ;)))))))))))))))))))))))))9
Silje, 28.jan.2011 @ 17:03
De fleste av dere som kommenterer her er jo like ille som rasister, og DET er ironisk det.

Det spiller egentlig ingen rolle hva grunnen er. Dritten dere slenger til Heidi er like ille som dritten en rasist slenger til en av annen hudfarge. Noen av dere vil til og med at Heidi selv burde dø, og enkelte skriver at de vil slå henne. Dere som har så mye "medfølelse" kanskje dere burde tenke litt på hva dere skriver? I mine øyne er dere faktisk ikke så mye bedre enn de ny-nazistene som drepte Benjamin Hermansen. Samme hatet, dere har bare ikke dratt det så langt. Skremmende at de fleste av dere er så dumme at dere ikke ser det selv.
A.A.A, 28.jan.2011 @ 17:50
Silje:

Vi er faen meg ikke rasist fordi vi kommenterer? din mening men det var ikke ironisk, det

kunne skjedd hvor som helst! Selvom vi slenger dritt betyr det ikke at vi er rasist da faen!

ja jeg vil at heidi skal dø! ja jeg har medfølelse, skriver jeg kanskje at hun er HVIT? -nei. har

du lest idet hele tatt det hun har skrevet? er det ikke frekt? tror henne ikke folk ser på bloggen

hennes når hun er på 8plass elns? jeg er faen meg MYE bedre enn nazistene som drepte Benjamin. hva dumme at vi ikke ser det selv?

de som drepte benjamin gikk rundt på Holmlia og fant en mørkhudet gutt og det var benjamin..

de kunne ha gått rundt et annet sted og funnet et annet sted da! DE ER FRA BØLER IKKE HOLMLIA

FAEN! jeg har bodd her i 5år og det er IKKE noe galt her.
emily, 28.jan.2011 @ 18:03
du silje, hvordan i helvette kan du si at vi er like ille som rasister for at vi misliker heidi? greit, noen få av kommentarene er litt drøye, men det var faen meg innlegget hennes OG kommentaren din også, så selvfølgelig reagerer vi, tulling. og ikke våg å si at vi er på samme nivå som de nynazistene som drepte benjamin, herregud, ingen skal drepe henne over et jævli provoserende innlegg? fyfaen, det DU som er dum her..
espen, 28.jan.2011 @ 18:06
jævla doh mæ slangefisk du eier ikke medfølelse. R.I.P Benjamin.
Silje, 28.jan.2011 @ 18:10
1. Hvor har jeg skrevet at dere er rasister? Jeg kan nemlig bare huske at jeg skrev "De fleste av dere som kommenterer her er jo like ille som rasister, og DET er ironisk det." Det ironiske ved det er at dere kaller Heidi rasist, mens all den dritten dere skriver er 10 ganger verre enn hva hun skrev i innlegget sitt.

2. "ja jeg vil at heidi skal dø! ja jeg har medfølelse, skriver jeg kanskje at hun er HVIT? -nei. har

du lest idet hele tatt det hun har skrevet? er det ikke frekt? tror henne ikke folk ser på bloggen"

Vanskelig å tyde det du skriver, men uansett et godt eksempel på hva jeg mener med at dere/du ikke er stort bedre enn f.eks en rasist. En rasist slenger drit og trakasserer, i dette tilfellet ønsker vedkommende død grunnet hudfarge. Dere/du gjør akkurat det samme bare fordi Heidi legger ut et innlegg på bloggen sin. Det er jo like absurd. Ser du virkelig ikke linken? Jada, du er sikkert bedre en Ny-nazistene som drepte Benjamin. Satt ting litt på spissen så dere kanskje skulle fatte poenget.

3. "de som drepte benjamin gikk rundt på Holmlia og fant en mørkhudet gutt og det var benjamin..

de kunne ha gått rundt et annet sted og funnet et annet sted da!"

Hva faen? Ny-nazistene som drepte Benjamin kunne gått et annet sted og funnet en mørkhudet der istedet? Så du mener det hadde vært bedre om de drepte en mørkhudet på f.eks Grønland? Hvor er medfølelsen din? Det er jo tragisk at dette skjedde, men det er ikke tragisk fordi det skjedde på Holmlia. Det er tragisk fordi en mørkhudet blei drept av Ny-nazister.
Andrea, 28.jan.2011 @ 19:06
jeg var fast leser av bloggen din inntil du skrev den dritten her... :O:O:O
Carl Fredrik, 28.jan.2011 @ 19:50
Fy faen for ren idioti "Heidi Alexandra".. Jævla Roy.. Men alle dere andre med Norske navn som skriver som en gjeng med u-utdannede pakkiser, dere kan "Legge opp livet, mor og far, walla den jævla koranen deres" Er det rart folk ikke liker dere? Dere snakker som om dere var fra værste slummen, det er ikke kult og si Wallah, Lacoste er billig og dere kan alle pakke sakene og dra rett tilbake der dere kommer fra.. Hvil I Fred Benjamin, jeg tenker på deg, og jeg håper virkelig ikke disse idiotene som bare skriver uforstående piss ikke vanærer deg der oppe.

Over og ut
Andrea, 28.jan.2011 @ 19:54
enig i Carl Fredrik !
Careeyy, 28.jan.2011 @ 20:15
Til den lille stygge barbie dokken som ikke respekt: Hvaa mener duu med LITT ironisk at det skjedde på Holmlia ? Holmlia er et bra sted og det er tuuusenvis av snille folk her, ja synd for deg hvis du ikke liker utlendinger da, syyynd !! Hva vet du om Holmlia, bare babler i vei ogsåntt.. Greeit, din kødd du har ingen respekt. Og hva i huuuleste mener du med tiårs dødsbursdag, hvaaa for noeeee ? Bursdag ? Kunne heller skrevet noe heeelt annet. Din lille kuuu. Skjerp deeg a, du vet ikke navnet hans engang, vedder på at du ikke var på fakkeltoget ? NETTOPP

TENK OVER HVA DU SKRIVER PÅ BLOGGEN DIN !! Bliir driit leeei når folk driver å skriver om hvor teit eller farlig Holmlia er og folkaah, greeit du kan si at det er farlig men hva veet duu ? Har ikke bodd der ellr noe, sååå Shut upp !! Neste gang tenk over det du skriver, hvis du har hjerne nok. Du er jo 17 år og er voksent nok til å skjønne det. Jeg som 14 åring skjønner det. Trodde du var 15 år ellr noe da jegh leste innleggene. Skal ikke beskrive hvor styygg du er, ihvertfall med sminke, din styygge barbie dokke. Det var alt, Klem en stolt HOLMLIANER :D <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
MEGselv, 28.jan.2011 @ 20:20
Dumme jenter som deg med et hjerne av brød burde bli innlagt på et mentalt sykehus, det er det du egentlig tilhører hjemme.
Amanda, 28.jan.2011 @ 20:28
Carl Fredrik har rett! Men jeg skjønner at Heidi Alexandra vil bli politiker, hun har alle kvalitetene til å bli det ;) "you go girl!"
me, 28.jan.2011 @ 20:31
BENJAMIN VAR NORSK!! HAN VOKSTE OPP MED SIN NORSKE ALENE-MOR OG VAR EN FLOTT GUTT! HAN VAR 15 ÅR!!! BARE ET BARN!!!! SKJERP DERE!!!! DRIT I HVOR HAN KOM FRA, HVOR HAN BODDE! HAN VAR EN NORSK GUTT, ET BARN, SOM BLE DREPT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ER DERE TOTALT IDIOTER?!?!?!
me, 28.jan.2011 @ 20:32
DU ER SÅ STYGG AT JEG BLIR KVALM! BIKKJA MI BÆSJER PENERE DRITT EN TRYNET DITT! DET BURDE VÆRT PÅBUDT MED PAPIRPOSE FOR STYGGE TRYNER SOM DEG
Thea Winger, 28.jan.2011 @ 20:36
Dette innlegget bør du slette... Det tar jævla idiot blondine til et helt nytt nivå!
..., 28.jan.2011 @ 20:42
Jeg skjønner ikke at det er mulig, du er så stygg... Ikke utenpå mener jeg nå, men inni hodet dit... DEt er lov å ha litt medfølelse, herregud.... Jeg ser på blogg din fordi jeg hater at du er så frekk og at du tror du kan si hva du vil... At det er mulig... SKJERP DEG, VOKS OPP...!

Du har faen meg enda ikke kommet over fjortiss perioden din, det er flaut.. DU ER 17 HVIS DET IKKE HAR GÅTT OPP FOR DEG ENDA... VOKS OPP.... Jeg vet ikke noe om denne saken med Benjamin, men det jeg vet er at det er trist og at dette ikke på noen måte kan være ironisk... Du eier ikke medfølelse, du er så oppmersomhetsyk at det ikke går ann... Du er bortskjemt, og det er syykt dårlig gjort av deg å skrive at det er ironisk... Og skaff deg respekt.. Og folka ikke kall henne så mye stygge ting det hjelper ikke... Jeg kaller henne kanskje stygg og ber henne vokse opp men jeg mener du bare er stygg i hodet og det gjør det stygg utenpå også..

Begynn å oppfør deg som folk a..... !
Rune, 28.jan.2011 @ 20:58
Kjerringa her må faen meg ha en lav iq. Foreldra er nok kjempe stolte av kidden.

Jeg bor på Holmlia, og er hvit. Ironisk at han døde her? Det har ikke skjedd mange drap her gitt, er mye mer i byen, tøyen, grønland osv. Tenk over hva faen du blogger før du begynner å skrive ting uten noe som helst kunnskap. Fjortisser for tida beviser bare igjen og igjen at dere ikke klarer å bruke huet.
ida wiggen, 28.jan.2011 @ 21:03
dette er kanskje det sykeste du har gjort. Gratulerer til deg, for at du har klart å oppnå å provosere og gjøre et helt folk lei seg. Ikke bare fordi du gjør narr av selve drapet på Benjamin, men også fordi at folk blir sinte av å bo i samme land som en som du. Skam deg
uffamegen, 28.jan.2011 @ 22:00
Jeg synes det er trist at du tillater deg å skrive et sånt blogginnlegg. Tenk hvis din familie ble drept av mennesker som synes sånne som deg var unødvendige her i verden. Tror ikke du hadde synes at det hadde vært spesielt kult at noen postet et blogginnlegg om at det var "trist" og ironisk at de ble drept det stedet der hvor dere bor. Du har ikke evnen til å reflektere over dette eller sette deg inn i andres situasjon. Du har heller ikke sympati eller empati med de som enda sørger over at en slik urettferdighet kan skje. At du i en alder av 17 år har en slik type antisosial atferd er bare dumt for din egen del. Du kommer til å erfare mange negative tilbakemeldinger når du har den type holdninger som du har. Jeg håper foreldrene dine tar ansvar og skjønner at du fortsatt er et barn som har mye å lære om livet og at du er villig til å innse at du bør skjerpe deg.
Moren din, BITCH, 28.jan.2011 @ 22:27
DIN BITCH, har du noen gang vært på Holmlia? Slapp av a, folk bæder helt, tror dere man blir drept av å ta første skritten inn til Holmlia? Lol, dere tror det er USA, ro ned a folkens, btw, Benjamin, ble drept av nynazister, norske morraknullere, De som fucker opp holmlia, utlendingene bare gjør det bedre og bedre :) OG du din maskara tispe, grin litt mer da helvete, har du ikke no bedre å gjøre? Ironisk? lol du er på bærtur, gå hjem fort!!!! OG siden du lukka det ene øyet på bildet ditt, hvorfor lukka du ikke det ene også? Stygg anyways
Y.A, 28.jan.2011 @ 22:35
For det første, du eier ikke respekt, om det hadde vært noen i familien din, hadde du ikke sagt, åh så ironisk, eller hva faen du babler om. Null respekt her as. Du er ikke flau engang, Barbie? Sånn helt seriøst? Av alle kallenavn på jord, valgte du barbie? Du er klar over at Barbie er en dukke? Men back to reality, du gjør det her kun for oppmerksomhet, og det er trist. Gå hjem, legg deg ned under et bord, og aldri vis trynet ditt igjen. Og til dere som hater utlendinger og tror de er ansvarlig for alle drap i Norge, tenk godt igjen, sjekk nyhetene, lommemannen, var han utlending? No. OG flere andre, bare norske. Norge hadde aldri greid seg uten utlendingene helvete, alt i norge er fra utlandet, eneeste dere har den jævla oste skiva deres, lol. PEACE OUT!
Mia, 28.jan.2011 @ 23:10
Ta deg sammen, jente! Det er helt sykt hvor respektløs du er. Skam deg!

--- Hvil i fred, kjære Benjamin Hermansen ---
Rune, 28.jan.2011 @ 23:54
En comment til, hvorfor faen skal andre nå begynne å slenge dritt om Norge og norske folk? Bare fordi denne kjerringa slenger dritt om utlendinger, behøver man ikke slenge piss om norske folk eller Norge. Dere er nesten like ille som blondien her når dere begynner å slenge piss om andre også.
Hanne, 29.jan.2011 @ 00:47
En ung gutt mistet livet altfor tidlig, dere burde kansje tenke litt over dette..
Johanne, 29.jan.2011 @ 01:43
ey, alle dere som snakker om respekt til heidi; det er ikke mye respekt i å kalle henne fitte og all faenskap fordi HUN mener at det var ironisk. Og faktisk så er det litt ironisk: Holmlia i dag er består stort sett bare av utlendinger og før i tiden holdt faktisk nazister til der.

Og uansett; det var det første drapet på en utlending her i landet!! Og tenk så mange utlendinger som har blitt tatt nå i det siste pga. voldtekt på norske kvinner og knivstikking på trikker osv .. Greit, det er trist hele casen med Benjamin, men tenk på alle de nordmennene som har blitt drept av fargede eller farlige gjenger; burde vi ikke gå i fakkeltog for dem og?
2mi22222, 29.jan.2011 @ 03:01
ææ. johanne. hold kjeft! du vet ikke hva du sier. første drapet på en utlending? lol. du var bare litt smartere enn heidi der. Og det siste.. lol kan du nevne noen nordmenn her i norge som har blitt drept av en utledning?? neeeeei. så ta også klapp igjen. fy faen. og til resten som skriver her, jg skjønner ikke hvordan dere kan bruke så mye energi på en fjortis jente som bare tenker på oppmerksomhet. isteden for å kommentere her burde vi alle sende våre kondolanser til hans familie som sikkert fortsatt er i sorg etter tapet. Hvil i fred Benjamin, du vil aldri bli glemt! Aldri!
Elisabeth, 29.jan.2011 @ 13:46
Du burde vært avlivet sammen med de andre dødelig syke dyra når du ble født. Jeg satt å vurderte å ta kontakt med foreldra dine for å spørre om de var klar over hva du holder på med men så gikk det opp for meg at de må være like syke hvis de lot deg leve opp..
mhm, 29.jan.2011 @ 20:26
Hvorfor er det så ironisk at dette skjedde på Holmlia ??
Dixiee, 29.jan.2011 @ 20:28
OMG , Dere vet ingenting om holmlia og benjamin saken !! dere som kommenterer stygt..

Dere tror alle norske er såå perfekte iksant? vell.. vi er mennesker HELE GJENGEN og like mye

VERDT , ingen skal bli utelukket av samfunnet vårt bare pga hudfarge, religion osv..

Tenk om igjen , skjekk skoene dere!! det står "Made In China" MATEN DERE SPISER SUSHI foreksempel, ikke norske som har funnet på det!! eller spaghetti som er fra Italia!

Sminker du bruker Heidi Alexandra ,kommer fra utlandet , Skoene dine er fra Kina .

bilen foreldrene dine kjører er fra Tyskland eller andre steder enn fra norge..

IRAN HAR GITT ALL OLJEN DEMS TIL NORGE , IRANERNE HAR GITT NORGE MASSE GAVER

SÅÅ IKKE KOM HER MED DE STYGGE ARGUMENTENE DERES Å SI AT UTLENDINGER ER

MINDRE VERDT ENN DERE NORSKE !!! VI ER LIKE VERDT FAEN !! HELVETE AS ,

når skal dere få dette inn i hodene deressS?? omg , har dere ikke lært bedre? eller

i det minste har ikke foreldrene deres lært dere å ha respekt,?? nei as , virker IKKE sånn

Hadde det vært noe gøy om vi gikk rundt å kalte dere NORSKE POTETER hele tiden?

tenk litt da! er ikke så gøy det nei ;))) Benjamin Hermansen fikk konstant kritikk på hudfargen

hans, skulle ikke vært sånn! CHOCOLATE people er sykt kule!! <333 se på Chris brown foreksempel , han er chocolate og han er deilig!! OG HAN ER MØRKHUDET ! OG HAN HAR MERE

TALENT ENN DERE NORSKE TIL SAMMEN !! OMG , NÅR SKAL DERE LÆÆÆRE

HVEM FANT OPP HIP HOP?? HÆÆ?? JOO , det var OSS UTLENDINGER..

Hvem fant opp lapskaus? ihh , dere norske.. ja , får å si det sånn

du får ikke bruk for lapskauf på foreksempel norske talenter , gjør man vel???

OKEEI , hadde 10iiid rett og slett!!

LYKKE TIL MED DERES MONGOE LIV.. HÅPER DERE SKJØNNER OG INNSER AT DERE Er

HEEELT MENTALT SKADA...

R.I.P Benjamin Hermansen <`3 Du er savnet
mhm, 29.jan.2011 @ 21:36
helt enig med Susanne !
mhudz, 30.jan.2011 @ 23:36
jeg er fuckings flau over å vokse opp i samma by som deg, din ignorante, dumme hore.

du har tydeligvis ingen innsikt i det norske samfunnet, og det legger du ikke akkurat skjul på. istedet for å skrive et så respektløst innlegg , kunne du ihvertfall vurdert å legge til et lite "hvil i fred". du vet, sånn bare for å vise at du eier litt sympati. jeg håper du dør en like "ironisk" død, din materialistiske, dumme hore . du er ikke verdt en dritt

og til dixie ; jeg skal ikke ta hun barbiehora sin side her, men det du snakker om har ikke en dritt med noe å gjøre . få faktaene dine straight før du skal uttale deg om noe. iran har aldri gitt norge noe olje, vi har egne oljekilder. det blir bare for dumt og komme her og skrive en vegg med tekst uten innhold. ingen fordommer eller noe, jeg syns bare det er meningsløst
mhudz, 30.jan.2011 @ 23:40
og bare for å komme med et siste utsagn ; rasisme skjer ikke bare en vei, mange av utsagnene deres lenger opp her er også VELDIG rasistiske .

men ja, hvil i fred benjamin . du døde alt for tidlig
hanna, 31.jan.2011 @ 16:36
Ironisk at han døde i holmlia? Haha, hvis du påstår at det p.g.a holmlia er fullt av utlendinger, burde du virkelig se fakta...LOL! Han ble drept av 3 personer (2 gutter, 1 jente) og gjett hvor de kom fra? Norge. Altså er ikke Norge så perfekt afterall ;)
mariee, 31.jan.2011 @ 22:13
plis tenk 3 ganger før du snakker eller skriver noe. De fleste utledinger er drit snille, du kjenner dem ikke (sikkert) så ikke bedøm dem !
linda, 31.jan.2011 @ 22:49
heidi og camilla.

hold de stygge kjeftene deres igjen og få litt respekt for utlendinger.

Holmlia er et utrolig bra sted og er absolutt ikke noe mer farlig enn andre steder.

og hva skjer med at utlendinger plutselig er farlige mennesker? DE ER IKKE DET. de fleste utlendinger er faktisk fantastiske mennesker, og noen av de snilleste. Så bare hold kjeft og skaff litt medfølelse. Drap er ingenting å kødde med? Samma om han var mørk eller lys, drept av utlendinger eller norske. DET ER INGENTING IRONISK ELLER MORSOMT MED DRAP. GAD -.-

fuckings stygge i huet som i tillegg er rasister. hahah, jeg ler av dere. tragisk.
Sibel, 02.feb.2011 @ 19:02
Kødder du eller? Hva faen i helvette er ironisk med et rasistisk drap?!

drap i det hele tatt?! Fy faen jente, bruk hue a.

Dra til utlandet, ja, la oss si, tyrkia, iran, marokko eller noe med

dine PERFEKTE norske venner. La oss si en av dem ble drept, bare fordi

den var hvit. ER DET IRONISK BARE FORDI DET ER I UTLANDET?!

Holmlia er faktisk ikke så ille som du tror. Holmlia hadde vært dødt uten

utleningene. De norske også for den saks skyld. Du burde skjerpe deg,

jævla rasist rumpehull.

STAKKARS. du er stakkars. fy faen. og hun derre Camilla, pell deg til utlandet,

da får du se at du ikke er dronning.

jævla tullinger.

GOD BEDRING.
Emilie, 03.feb.2011 @ 23:53
Til alle dere som slenger dritt om Holmlia: Holmlia er et helt fantastisk sted å bo. Ja Dt er mange utlendinger her og alle er kanskje ikke like greie men Dt er ikke alle nordmennene her heller! Vi er mennesker hele gjengen! Vi er like mye vært uansett hudfarge!

Og Dt at alle her røyker og doper seg er bare TULL ! Har dere som snakker dritt om Holmlia noen gang vært her ? I så fall burde dere vite like godt som meg at Holmlia er like bra som alle andre steder hvis ikke bedre!

Innlegget til Heidi var utrolig respektløst oven for både Benjamin og de som kjente han. Hun skulle aldri ha skrevet dette innlegget og Dt håper jeg hun forstår nå etter alle disse kommentarene.

Dere som snakker om respekt og rasisme : vt dere egentlig hva dere snakker om ? (jeg forsvarer ikke heidi på noen som helst måte) vi er ikke særlig mye bedre enn Heidi når vi slenger dritt tilbake. Jeg skjønner veldig godt at dette innlegget proviserte veldig mange men jeg syntes allikevel at om vi skal slenge dritt til Heidi så synker vi rett og slett bare ned til hennes nuvå! Jeg er sikker på at de fleste her ikke vil være på samme nivå som Heidi men dere detter automatisk bed dit når dere slenger dritt.

Rasisme går BEGGE veier! Og vi etnisk norske blir faktisk kalt poteter eller hva Dt var en eller annen skrev tidligere !

Rasisme er no dritt, men please ikke bruk ordet rassist eller respekt om du ikke vt hva Dt betyr!

Jeg kommer sikkert til å få negativ tilbakemelding på dette men dere skal vite at jeg ikke støtter verken Heidi eller rasisme. Rasisme er noe av Dt værste her i verden! Hvertfall når Dt går så langt som at et uskyldig "barn" blir drept !

R.I.P
martin, 07.feb.2011 @ 00:10
SKAFF DEG RESPEKT!!!! DU HAR ABSOLUTT NULL RESPEKT FOR ANDRE MENNESKER!!
Aisha, 08.feb.2011 @ 00:07
Jeg husker fortsatt den dagen det skjedde krystallklart, og det var noe forferdelig å ta med seg videre. Hvis du ikke har noe som helst forhold til det kan du godt vurdere å holde kjeft. Det er ikke engang sånn at du sier noe oppsiktsvekkende eller revolusjonerende, du bare krenker døden til et medmenneske.

Benjamin, vi minnes deg fortsatt.
Michael, 08.feb.2011 @ 17:43
Jævla kufitte
ghost, 08.feb.2011 @ 17:45
Veit hvor du bor...
MUNK, 12.feb.2011 @ 18:27
Tenk før du skriver, og gjerne les i gjennom innlegget ditt før du trykker på publiser knappen! Du er RASISTISK!
ch, 14.feb.2011 @ 15:00
skal vi se om noen knivstikker deg, og etterpå skal vi si at det var litt ironisk at det var akkurat du som ble drept :)
Karoline, 15.feb.2011 @ 14:58
kjære frøken BLONDI! du vet ingenting om det som skjedde og den medfølesen din bør du gjøre noe med.. Hvordan kan du sitte her og skrive dødsbursdag, det er ikke akkuratt en dag man feirer. Det er en minne dag, og du sitter her og tror det er en bursdag.. du bør virkelig skamme deg jente. Alt handler om deg, rosa rosa rosa! Sier du sånt fordi du skal gjøre deg selv bedere eller? Du kan tenke deg om en av dine venner ble drept? og selv om det skjer på Holmelia kan det skje OVERALT! Du bør begynne og skrive noe annet en det du skriver i hvertfall for du begynner og ta av litt her nå!! dette er respekløst kjøre deg! Helt enig med hu over her, les igjenom det du skriver og tenk deg om!
86model, 20.feb.2011 @ 07:10
Det går grenser for hva man skal skrive på bloggen sin men når du skriver om det

var ironisk at benjamin ble drept så blir jeg seriøst provosert og skikkelig forbanna.

Det er helt grusomt at han ble drept,han var 15 eller 16 år og hadde hele livet foran seg.

Hva tror du moren hans hadde følt om hun leste dette innlegget her??fy faen at du

kan være så jævlig ass.

Tenk deg hvor vondt det er for moren og miste sønnen sin,så er du så drittkjerring

at du skriver noe sånt.

Håper at du snart blir blokkert fra bloggen,siden du skriver så mye

slemt at du fortjener og bli blokka.

Du må være blokkert i hodet ditt som skriver som du gjør,en dag

så er det kanskje deg som mister noen så skjønner du hvor vondt det er.

Men jeg tror faktisk ikke du forstår noe egentlig,er det sånn at du

ikke eier følelser??.

for en drittkjerring du er.....

Skriv en kommentar

Kategoriene

Bloggarkiv

Annonser:

hits