Slått ned, av AUF-ere?

I går ble jeg slått rett ned av en eller annen tulling. For noen dager siden ble jeg jo facerapet. Det resulterte i over hundre mail (hos hotmail), bombandering på facechat, kommentarer på wallen på facebook, mail på facebook, folk jeg kjenner er sure på meg, kommentarer på bloggen (?), folk har klikket på ekte, og nå også slått meg. WTF! First of all, så ille at man slår noen, var det faktisk ikke det som stod der.

Det er faktisk ikke mitt ansvar det som stod der. Jeg slettet det da jeg så det, og mer enn det kommer jeg faktisk ikke til å gjøre. Noen har tatt print screen av det, og postet på AUF sin side på facebook - noe jeg virkelig merket her om dagen. AUF-folk reposter det hele tiden, så de vil jo virkelig at alle skal se det også. Sært? Hvis den virkelig var så sårende, så skulle man ikke tro de vill la den nå ut til flest mulig. 

"oh my god for en ekkel liten baby hore du er."

"Hei fittetryne, jeg hadde venner på utøya! Ditt jævla respektløse monster."

"Jævla hore. Ønsker at du var på utøya og ble skutt" 

- Alt dette er sitater av AUF-ere som har inboxet meg på facebook. Se, disse skal representere Norge politisk. Skremmende.

Men, over til at jeg ble slått ned, som var på grunn av denne facerapen - Som skjedde halv ett på en fredag. Da burde det gå an å tenke seg selv at det er facerape. Iaf, jeg gikk alene, tre gutter kommer mot meg, forteller meg hva som stod på facerapen, og beam! Midt i ansiktet. Thank you. 1: Gutter skal ikke slå jenter. 2: Wtf? 3: Man skal ikke slå andre uansett, det er lavmål.

Jeg ble helt satt ut, og skjønte først ingenting. Helt sykt. Sist gang jeg ble slått så var det liksom andre til stede også, og søte blogglesere kom bort og spurte om det gikk bra med meg - men det var liksom ingen der denne gangen, bortsett fra me and the boys. De bare løp av gårde med det samme da, og det var det. Og hvis dere leser dette: Nå skulle jeg faktisk ønske at det var jeg som skrev det, så hadde jeg i hvertfall hatt en grunn til å se ut som en dust i ansiktet. 


Ikke nok med at det gjør vondt, så jeg nesten ikke klarte å sminke over det i det heletatt, så har det hovnet opp også - så jeg kan se huden min da jeg ser fremover. Sykt irriterende for synet. 


162 kommentarer

, 30.nov.2011 @ 15:28
herregud, så slemt! stakkars deg, Heidi alexandra<3333 jeg hater auf-ere, de skjønner jo ikke en dritt hvis de bare slår ned folk som ble facerapet!!!! Føler meg deg<3 :)
Siri :), 30.nov.2011 @ 15:28
Shit.. trodde du overdrev jeg (som vanlig), men det er der så faktisk vondt ut :P
Marthe:), 30.nov.2011 @ 15:30
stakar deg!! de burde skjønt at det var facerape! herregud... !
Siri :), 30.nov.2011 @ 15:31
Føler ikke med deg da... ganske fortjent egentlig ;)
, 30.nov.2011 @ 15:34
oiiiii
, 30.nov.2011 @ 15:40
haha og folk tror fortsatt det er ekte!! jeg dauer!! xD
Sandra, 30.nov.2011 @ 15:44
Fortjent ;-)))
, 30.nov.2011 @ 15:44
DET VAR FACERAPE FOLKENS. HUN ER JO IKKE OND HELLER.
patbat, 30.nov.2011 @ 15:51
Hvordan skulle andre vite at det ikke var du som hadde skrevet innlegget på din Facebook-profil? For å være ærlig - innholdet i meldingen er jo rimelig tett opp mot det du ofte skriver.

Du vet jo ikke om de som slo deg var AUF'ere. Hendelsen 22. juli har jo opprørt og påvirket endel andre også, og den joke som stod på din Facebook-profil vil være usmakelig i lang tid fremover.

Jeg tror det er viktig at en voksen forklarer deg at du har rett til å skrive nesten hva du vil på din blogg og din Facebook-profil. Ingen har rett til fysisk å angripe deg for det du skriver.

Men, og her krever det at en voksen du har tillit til hjelper til å forklare, det du skriver er rimelig kontroversielt og ytterligående, så det er viktig at du forstår at mange blir opprørt og forbannet.

Igjen - det gir de ikke rett til å angripe deg fysisk, men dessverre er det ikke alle som er i stand til å kommunisere som voksne. Du utsetter deg derfor for en stor risiko ved å skrive det du skriver, så jeg håper du tjener nok penger til å det er verdt det.

Dette er godt ment fra min side, selv om jeg helt ærlig tror du mangler noen oppegående voksne i ditt liv. Noen som kan hjelpe deg å beskytte deg mot deg selv og andre.
minvekt, 30.nov.2011 @ 15:58
hei, jeg er en AUF-er, og jeg mener personlig at det de andre fra AUF sier til deg er alt for drøyt. de burde skjønner at folk ikke skriver sånt på sin egen facebook! jeg mener du skal prøve å finne ut hvem det var som slo deg ned, hvem det er som skriver sånn fæle ting mot deg og politianmelde dem! for sånn skal ingen oppfører seg! du har spesielle meninger, men ingen fortjener det du går igjennom uansett!

du er sterk Heidi, som klarer å gå gjennom det på den måten du klarer å gå gjennom det på! andre mennesker hadde isolert seg og blitt helt ødelagt!

stå på Heidi, du er sterk!
, 30.nov.2011 @ 15:59
alle dere som kommenterer at hun lyver og sånn, og det var fortjent, bare hold munn! 1.ingen fortjener å bli slått ned 2.det var ikke hun som skrev det 3.hvorfor skulle hun faket det?

og til dere som sier at de ikke kunne vite at det var hun som skrev det: 1. hun er ikke dum i hodet, det hun skriver er det hun mener, så kanskje har hun tenkt tanken en gang, men aldri i livet om hun hadde lagt det ut! 2. hun slettet det jo, og skrev innlegg på bloggen og sånn, nettopp for at man skulle vite/forstå at det ikke var henne!

LENGE LEVE HEIDI ALEXANDRA!
, 30.nov.2011 @ 16:02
HUN LYVER! HAR DERE FÅTT MED DERE AT HUN DRIVER MED CHEER LEADER TRENING?! HVOR TROR DERE HUN HAR SKADEN FRA? TRE MENN SOM BARE GÅR BORT TIL HENNE MIDT PÅ KVELDEN UTEN AT NOEN ANDRE ER DER, SLÅR HENNE EN GANG PÅ KINDET OG SÅ LØPER DERIFRA?! HAHA FOR NOEN IDIOTER DERE ER!! SÅ KLART HUN HAR SLÅTT SEG PÅ TRENING! DUSTER!
, 30.nov.2011 @ 16:24
Jeg går på laget til Heidi Alexandra (Alex), og hun har ikke fått den skaden fra cheerleading. Sist vi hadde trening var under konkurransen på lørdag, og dere har vel selv sett at hun ikke har hatt blåmerke siden da.
, 30.nov.2011 @ 16:32
, 30.nov.2011 @ 16:24 - Skrevet av Heidi selv xD

Kjenner igjen på skrivestilen for du kan ikke komma reglene (se topic)
, 30.nov.2011 @ 16:35
Går det bra????
AnnCatrin♥, 30.nov.2011 @ 16:37
Stakkars deg, god bedring! <3

Dette fortjener du ikke Heidi, jeg håper det går bra med deg! <33
Caroline, 30.nov.2011 @ 16:41
Du bør anmelde det... Overgrep er lovbrudd uansett årsak....
, 30.nov.2011 @ 16:52
<3
Westside mafia spill, 30.nov.2011 @ 16:52
spill dette mafiaspillet!! æ har laga det!! register en bruker som bare tar 1 minutt. LINK minmafia.no/Westside
Sandra :), 30.nov.2011 @ 16:59
Stakkars deg! De derre guttene skulle være glad for at jeg ikke var der! xD Og ... Hvorfor løp du ikke etter og slo de ned? Jeg vet det kanskje ikke er så lurt men jeg hadde klikka! Men det er jo kanskje ikke så lett å slå ned store gutter :L I hvert fall for meg! Jeg er jo bare 11 :S
Mich, 30.nov.2011 @ 17:00
Du ser ut som en piss i trynet hele tiden uansett.
, 30.nov.2011 @ 17:11
Anmeld til polititet at noen har facerapet deg, og skrevet det der. Og anmeld at du ble slått ned.
anonym jævel, 30.nov.2011 @ 17:24
Hvordan kunne du liksom vite att de var auferer
, 30.nov.2011 @ 17:26
Sandra: Og så r u jente :P
Marte Smith, 30.nov.2011 @ 17:28
Om det var en facerape, så er dette feil. Men du må jo forstå at de ble sinte. For Utøya er et veldig vanskelig tema blant AUFere og hvis de trodde at du hadde skrevet det selv så er det ikke så rart at de ble provosert. Så send en melding til AUF sentralt eller liknende og fortell de at det ikke var deg.
, 30.nov.2011 @ 17:31
kjære deg, man ser at det er FAKE, det er sminkee!!!! så hvorfor glinser det skiekklig jo pgr øyeskyggen du pytta på skinna dine. og du har også blå øyeskygge i øya dine

BITCH PLEASE!
marthe, 30.nov.2011 @ 17:32
For det første; hvordan vet du at de var AUFere?

For det andre; bare fordi TRE påståtte AUFere har gjort deg noe, hater du alle AUFerne? Er ikke dét litt trangsynt? Du feier ikke alle under en kam? ;)
marte, 30.nov.2011 @ 17:39
Så hvorfor i h*lvette har du ikke blåveis på bildene fra mandag da?
, 30.nov.2011 @ 17:45
marte: for di d r løyn & sminke??
Amalie, 30.nov.2011 @ 17:46
Alle dere som hater Heidi.. seriøst hun ble slått ned, av 3 gutter hun var alene. Hun kunne ikke beskytte seg, hun er utrolig sterk! skal si jeg er stolt av Heidi og hun ble FACERAPA, AUF-ere burde ikke vise så lite respekt O_o

Stå på Heidi god bedring!! <3
Sandra Elisabeth, 30.nov.2011 @ 17:48
Haha.. Ler av kommentaren til Marte. :p

Hun har ikke blåveis på bildene fra Mandag,fordi hun ble slått ned på Tirsdag. FOR H*ELVETTE! hahah ;)
Silje, 30.nov.2011 @ 17:51
Skjerpings folkens. Jenta har blitt slått ned på åpen gate og så fokuserer noen på hvordan hun kan vite at de var AUF-ere eller om hvorfor hun ikke hadde blåveis på bildene fra mandag.....? Kanskje hun tok et bilde forrige uke som hun syntes var bra og brukte det på mandag. Det er ALDRI greit å slå noen og dette bør du annmelde! Jeg ville også annmeldt facerapen og de mailene du får på facebook, i det minste kontakte facebook og få de sperret ute. Håper det går bra med deg! Legg på noe kaldt hver morgen og hver kveld så går hevelsen raskere ned! :) Thumbs up for sterke jenter!
Karoline, 30.nov.2011 @ 17:54
Bloggeren Ulrikke Lund har også blitt angrepet (slått og fått brukket armen). Du burde politianmelde umiddelbart, og endre passord på facebook.

God bedring.
bob sagat, 30.nov.2011 @ 17:58
hahah XD jeg har lest inlegg der det står at folk håper du får en smekk snart. å nå har det endelig skjedd :D
cyanid, 30.nov.2011 @ 17:59
Ouch! Skjønner at AUF-erne ble opprørt på grunn av det som sto på facebook-en din. Men (hvis det var AUF-ere) å slå deg ned er drøyt. Jeg hadde venner på Utøya selv, men jeg hadde aldri slått ned noen som skrev noe sånt? Jeg liker ikke AP av politiske grunner, men jeg blir da vel ikke voldelig?

Stå på, Heidi!

-Krf-er
ziara, 30.nov.2011 @ 18:07
va nok på tide :-) hadd du egentlig forventa nå anna?
Ingeborg, 30.nov.2011 @ 18:18
Det at de slo deg pga facerapen, betyr ikke nødvendigvis at de var AUFere. Så hvorfor skriver du det i overskriften? Og naturligvis er vi såret og sinte. Selvom det var en facerape burde du virkelig ta mer ansvar for den.

- AUFer
Kristina (Unge høyre), 30.nov.2011 @ 18:35
Hei, først og fremst vil jeg bare si at du må ha god bedring og jeg håper du kommer til å anmelde hendelsen. Vold og overgrep er absolutt ikke greit og denne hendelsen var direkte tragisk. For det andre så synes jeg at de fleste på denne siden oppfører seg som barnslige drittunger, grow fuckings up! Jeg kjenner selv AUF'ere som var på Utøya og det gjør meg trist at noen AUF'ere oppfordrer til vold med tanke på hva som skjedde 22 juli..Jeg trodde vi ikke skulle synke ned på Anders B. Breivik sitt nivå, men der tok jeg visst jævlig feil. Hva skjedde med kjærligheten, demokratiet og ytringsfriheten? Skal vi tillate at uskyldige jenter blir slått ned på åpen gate av moralpolitiet i AP? Hvordan kan Heidi Alexandra Olsen ta mer ansvar for en facerape enn å slette den og påpeke at hun ble facerapet? Det var vel ikke hennes feil? Jeg blir rimelig irretert her jeg sitter og skriver...

- Unge Høyre <3
Andrea, 30.nov.2011 @ 18:36
ingeborg. Les ordentlig. Hun skriver ikke at AUFere har banket henne opp, men at det er AUFerne som har vært værst på meldingsfronten.
, 30.nov.2011 @ 18:51
Hva som blei skreve på facebooken ? I statusen ?
marie, 30.nov.2011 @ 18:53
jeg er ikke akk fan av deg eller noe, men det dere var serr LAVMÅL! De gutta hadde ikke hatt vett i hodet, de er helt skutt i hodet. Jeg føler med deg, det er sykt flaut og gå med ett eller annet hovent i ansiktet. Buikkja mi bet meg i leppa og den ble sykt stor, jeg ble sykt flau fordi det så ut som jeg hadde silikon i leppa. Men om de hadde slått meg hadde jeg prøvd og følgt med på hvordan de så ut så hadde jeg anmeldt de. Begynn på karate, da lærer du selvforsvar, da kan du neste gang slå de ned, fordi i karate er det lov og bruke når noen går på deg men ikke ellers. Ha en murstein eller noe i veska neste gang og kast det i hodet på de eller noe, bare ta med deg ett eller annet for og forsvare deg selv for det der er ikke lov i Norge. De som er sånn som dem er JÆÆÆÆVLA støgge i hodet, dem var det og er det. Vet jeg overreagerer nå, men må bare få sagt hva jeg mener om så støgge drittunger. de er jævla støgge homo, dritt, faen osv...
Trude, 30.nov.2011 @ 18:55
Hvorfor jeg VET at det IKKE var Heidi som skrev det på face:

For det første, det hadde vært et lavmål til å være ho t.o.m

For det andre: Husker dere ikke at hun blogga om at en hun kjente døde der? Man kødder iaf ikke om sånt da heller.

Mange andre grunner å da..
, 30.nov.2011 @ 18:55
Hva blei skreve i statusen ?
, 30.nov.2011 @ 19:11
Det er ikke så lenge siden hun skrev et innlegg om at hun var facerapet, fordi folk reagererte på det. Venninna hennes døde på auf-leir, selvfølgelig kødder ikke hun med det da -.-
Martin, 30.nov.2011 @ 19:12
Facerape eller ikke, jeg lo godt av vitsen. Folk må slutte å være så jævlig seriøse, og ha litt humor.
, 30.nov.2011 @ 19:13
Hva blei skreve når hun blei fr då ?
Emelie, 30.nov.2011 @ 19:29
De guttene burde kanskje tenke seg litt om. Synd ikke Brevik tok de også da, siden de ikke kan oppføre seg ;) Enig med Martin over her, hahah!
Tina, 30.nov.2011 @ 19:40
Cheer skade??
Elisabeth, 30.nov.2011 @ 19:41
Heidi Alexandra kjente en av de som ble drept på Utøya 22.juli, da sier det seg selv at dette er ikke noe ho kødder med. Det burde alle oppegående normale mennesker skjønne. Og Heidi, du burde anmelde dette. Overfall er brudd på loven uansett . Skaff deg overfallsalarm og gå med den HELE tiden. Håper dette ordner seg, er jævlig ekkelt å gå rundt å føle seg utrygg! God bedring Heidi!<3 You go girl!
Tina, 30.nov.2011 @ 19:42
og hvorfor er du blå over øye?? ble du ikke slått i kinnet?
...., 30.nov.2011 @ 19:44
vel ......... eg må bare le litt!!!!! av deg!!! dette blir for dumt.. e så tydelig at du selv har sminket deg blå... men å skylde på AUF !! nei, ikke gidd å gå så lavt då.....

Og en ting til...... så mye frekt og stygt så du skriver så skal det noe til for å tro at det va facerape!!!!!!!!!!! det kunne like gjerne vært deg selv som skrev....! det tror eg!
Henriette, 30.nov.2011 @ 19:50
wow, ingen fortjener å bli slått
Marie, 30.nov.2011 @ 20:01
Ett blåmerke som er to dager gammelt ser ikke sånn ut, med jevn blåfarge, dessuten så skal ikke ett blåmerke glinse! Så ta ett skikkelig bilde av blåmerket så skal jeg kanskje tro deg... Hadde du blitt slått sånn på eplekinnet skulle det ha gått opp mot øyet og øyenkroken og blitt merker der også.. Gjerne med litt rødt og hovent øye i tillegg ;) Så igjen, ta et skikkelig bilde av blåmerket, så skal jeg kanskje tro deg...
Signe <3, 30.nov.2011 @ 20:09
Finn ut hvem guttene var, og anmeld dem :)
Sandra Elisabeth, 30.nov.2011 @ 20:14
Skammelig at AUF'ere har tatt print screen av statusen din og sendt den rundt. Men sånn er vel "politiker-folk".
Marthe, 30.nov.2011 @ 20:18
Jeg blir kvalm av mange av kommentarene her... Skjerp dere alle sammen.
, 30.nov.2011 @ 20:20
Hun mister en god venninne der, blir lei seg, tiden går, hun blir facerapea, og slått ned. sikkert ikke gøy, med tanke på at ho mista venninna si der. ha respekt.
, 30.nov.2011 @ 20:29
greit at det var facerape, men hvorfor legge ut bilde av det på bloggen din? ser ikke poenget med det
Martine, 30.nov.2011 @ 20:29
jeg er sikker på at flere av de kommentarene du har fått, er ikke av aufere :) regner med at du ikke har tatt en "backround check" på hver IP adresse :)
Vilde, 30.nov.2011 @ 20:34
Du er sterk Heidi Alexandra. De menneskene her som sier dritt er seriøst tapere og har ikke en gang lest innlegget skikkelig! Du burde anmelde facerapen og at du ble slått ned, for det er rett og slett ikke akseptabelt. stå på Heidi!
AUF'er, 30.nov.2011 @ 20:57
Jeg er selv AUF'er og kjente og kjenner folk som var på Utøya. Jeg lurer bare litt på hvordan du kunne vite at det var AUF'ere, kan du kanskje lage et nytt innlegg om det? Hvis det er slik at de er det så er det jo sefølgelig synd, det er det uansett, men de kunne jo ikke vite at det var facerape. Det kan ingen vite. Så hvis du bare kan lage et innlegg om hvordan du vet det/hvorfor du tror det, slik at det ville være lettere å forstå. :)
AUF'er, 30.nov.2011 @ 20:59
Jeg tviler også på at AUF'ere ville skrevet at de ønsket at du var på Utøya, det er så sårt hos oss at tviler sterkt, det må enten være oppdiktet eller noen andre som bare vill skremme deg.
kari, 30.nov.2011 @ 21:00
Hjelp folkens!! IKKE syns synd på henne, herregud!

GREIT man skal ikke bli slått osvosv.. men hun sier DE UTROLIGSTE TING!!

OG herreguud ( igjen ) HUN HAR SMINKA SEG!!!!!!!!!!!!!!
Rebekha, 30.nov.2011 @ 21:01
Stakkars deg Heidi, som er så oppmerksomhetssyk at du må fake noe sånt. Det der er en god planding av dårlig sminke og en pr kåt jente. Det ''kjempe hovne'' blåmerket der er helt rundt, ikke dypere merke etter en knoke eller noe ujevnheter i det heletatt. Og du, hadde det vært så hovent som du sier, så hadde øyet ditt blitt smalere pga hevelsen.

Som et volds offer selv, blir jeg skikkelig pissed når jeg ser sånt!

Gi meg et ordentlig rett på bilde av trynet ditt i dagslys med speilrefleks, så skal jeg tro deg.
Martine, 30.nov.2011 @ 21:06
Wow! ikke akseptabelt! Du burde anmelde det :s
Herzchen, 30.nov.2011 @ 21:18
Ser jo sminket ut, lol..
meg, 30.nov.2011 @ 21:21
Det blåmerket så ikke helt ekte ut, men jeg velger å tro på deg. For hvilket menneske tuller med sånt?
Espen, 30.nov.2011 @ 21:27
Åjjda, ser ikke godt ut.. :s AUF-ere? Skjerp dere.. det var en facerape, det er ikke vanskelig og forstå, noen innlegg er kanskje drøye, men hun hadde ikke sunket så lavt... Den som facerapet henne burde skamme seg!
irriteeeeert jente!, 30.nov.2011 @ 21:31
herreguuuud! Fysisk vold kan jo ikke engang sammenliknes med ordbruk! Hadde Breivik sagt det med ord, istedefor handlinger, hadde han vel ikke blitt hatet så intenst?? (Noen) AUF-ere er visst ikke så veldig fredfulle som de skal ha det! De vil visst ikke alle godt, og vil at alle skal dele goder,straffer og slikt? Med mindre de ga seg selv en midt i fleisen etterpå da??!!! Respektløst! Stå på Heidi!
FRP'er, 30.nov.2011 @ 21:37
AUF'er eller ikke. Det var uansett stygt gjort! jeg er selv FRP'er, men dømmer ikke mennesker etter hvilke parti de stemmer på.. dømmer de heller som gode og onde. Velger å tro det er onde menneskers handling!
, 30.nov.2011 @ 21:43
omg heidi går det bra? fuck dem jævla balleløse jævler som har slått en jente! det ikke rart du ikke liker utleninger, digger deg!<3 håper du anmelder dem
Tone, 30.nov.2011 @ 21:44
Hun ble ikke facerapet. Hun er så ond! Man trenger ikke ha fulgt bloggen lenge for å skjønne at hu ikke er helt god. Gjør jo alt for å få oppmerksomhet. Såå..
Kaja, 30.nov.2011 @ 21:49
Hei!

Jeg kunne godt tenke meg å få vite om noen tilfeller hvor AUF'ere har reposta det? Er AUF'er og er på det fleste AUF sider, aldri sett noe til det. Men om det skje så må det bli tatt tak i!

Hilsen Kaja
, 30.nov.2011 @ 21:54
hahahah, så jævlig fake? hvorfor gidde...og uansett, du hadde fortjent det, fordi du er stygg, ekkel, feit..ja..tragisk og stygg er du jo uansett
Kine, 30.nov.2011 @ 21:55
Syns det er utrolig dumt at folk bruker vold, men jeg skjønner også veldig godt at både AUF'ere og alle andre ble utrolig sure for facerapen.

Det værste er jo at noen ikkje skjønner at det var en facerape.. Heidi, du burde anmelde de som facerapet deg OG de som kaller deg for hore.

Hvis noen kaller deg hore og du politianmelder det må de betale deg 4500 kr. i bot TIL deg. jeg lover, det er helt sant...

jeg skjønner begge sine sider, men syns det er trist at folk beskylder Heidi når det var en facerape.

God bedring vennen <3
, 30.nov.2011 @ 22:08
HERREGUD FOLKENS. Ikke bare se på fargen, dere ser jo faen at det er hovnet opp?

Hvorfor skal hun lyve om det her? Jeg vet at heidi ikke ville gjort noe så drøyt. Like tcmn. Hun fikk en blåveis, og ingen trodde på henne. Fail, fordi det faktisk var sant også.
frida knutsen, 30.nov.2011 @ 22:09
det er jo DIN feil om du ikke logger av facebook!

når du er en såppass kjent person så vet du at du må tenke litt mere over hva du gjør på face å om du logger av eller ikke!

tenk litt lenger enn til nesetippen din du. hold deg unna face når du er med andre.
thea, 30.nov.2011 @ 22:20
folkens, det er klart de blir sinte, men det er ingen grunn til å ty til vold.

og ikke hat på alle AUF'ere, bare fordi tre gutter som antas å være AUF'ere har slått ned Heidi, men heller de tre individene.
Eirin, 30.nov.2011 @ 22:27
Tre ganger hurra til de som slo deg ned, som fortjent!
lk, 30.nov.2011 @ 22:34
Fy faen lavmål hvem gjør sånt.. men hadde jeg vært hadde eg sluttet og skrive provoserende dor du har jo merket at folk er voldelig.
eva, 30.nov.2011 @ 22:38
Det hadde skjedd på et eller annet tidspunkt uansett...
, 30.nov.2011 @ 22:40
Fortjente du ;)
Hanna, 30.nov.2011 @ 22:44
Andmeld det.. Rett og slett..

Politiet har måter å finne gjerningsmennene.
sandra olsen, 30.nov.2011 @ 22:52
Huff å huff, norge synker bare lengre og lengre ned. Politikere som banker folk? Har litt lyst å synke like langt ned å be de brenne ;)
André, 30.nov.2011 @ 23:02
Okei folkens; Hun skriver IKKE at det er AUFere som slo henne. Hun skriver at mange av de har valgt å reposte det som ble skrevet i facerapen, og sende henne direkte hatmeldinger basert på denne facerpen og budskapet i den. Hun skriver at 3 gutter (som hun ikke har peiling på hvem er), slo henne. Disse hatmeldingene og volden er to ulike ting, men som stammer fra det samme - nemlig facerapen.
Ingen fortjener å bli utsatt for vold, noen gang - uansett hva man ytrer seg med (som i denne saken til og med ikke var Heidi som ytret seg), og hun har forsøkt å formidle så godt hun kan at ikke det var hun som skrev meldingen og at den nå er slettet.
Folkens, voks opp og slutt å skrive at det er fortjent. Da er dere rett og slett jævlig dumme. Det er som å si at AP og AUF fortjente å bli rammet 22. juli, pga deres ytringer rundt politikken deres. Skjønner dere hvor dumt det blir? Lavmål noen av dere her oppe altså, ordentlig lavmål.
INGEN FORTJENER VOLD BASERT PÅ DERES YTRINGER.
:), 30.nov.2011 @ 23:18
André - ta en titt på overskriftet til innlegget... Om hun ikke skriver det rett ut indikerer hun det i hvertfall...
, 30.nov.2011 @ 23:18
FORTJENT.
wiwi, 30.nov.2011 @ 23:36
Hahaha, døør! Hun blir facerapet for andre gang!! hahahhaha
., 30.nov.2011 @ 23:49
Greit, det er ikke bra at du blir slått ned. Men, du trenger ikke sitte her å peke fingern, når du ikke vet hvem som gjorde det. Å si at det var AUF'ere, når du ikke har noe bevis, er bare latterlig. Og forresten, sjekk overskriften. Hun hinter til at det var AUF'ere som slo henne uten bevis. Rett og slett lavmål.
Henriette:), 30.nov.2011 @ 23:52
Og AUF'ere skal liksom styre landet?:-)..
Mathilde, 01.des.2011 @ 00:03
Hvorfor skal hun lyve om at hun ble slått ned? Og i innlegget står det at hun har prøvd å sminke over det, kanskje det er grunnen til at det glinser?! Hun skriver heller ikke at det er AUF'ere som har slått henne ned, men tre gutter. Hun sletta meldingen med en gang hun så den! Hun kjente også noen på Utøya så jeg ovenfor, så hvorfor skulle hun skrive noe sånt? Skjerp dere. Skjønner ikke hvorfor folk skal være så sykt slemme. Dere sier de mest utrolige ting, og kaller denne jenta dum? Herregud sier jeg bare. Hvilken oppdragelse er det dere får? Dere snakker så mye drit, og sier så utrolig mye stygt! Jeg blir overgitt.

Dere skriver at hun fortjener det og at hun skal dø? Ingen fortjener å dø, og ingen fortjener å bli slått ned! Jeg skjønner virkelig ikke hva folk tenker. Dere kjenner henne ikke en gang og alikevell sier dere så stygge ting, og tror dere har peiling? Seriously, skjero dere. Tenk over hva dere skriver. Hvis hun anmelder alle de som skriver så stygge ting, skriver ned IP-adressen og går til politiet med den, da sliter dere.
Tea, 01.des.2011 @ 00:07
Unskyld meg.. Viss det som sto var så frekt osv, og du ble facerapet, SÅ burde du ha anmeldt det! Og hvordan viste du at det var Auf`ere..?
Leni, 01.des.2011 @ 00:20
IDIOTER. Gå å legg dere alle sammen.
Veronica Rølvåg Jenssen , 01.des.2011 @ 00:40
ganske drøyt og virkelig bry seg så mye om å ikke klare å sminke over noe! ikke fortjent det slage, men å skylde på auf'ere er lavmål. Når du ikke aner hvem det er , kan hende det var noen andre. og prøvde du å komme deg unna der egentlig? eller sto du og tok imot det liksom. første med selvforsvar er ikke å være en helt alltid. spring så fort du klarer. uansett hva det skulle være.
sara, 01.des.2011 @ 01:43
Du fortjener det, de skulle ha voldtatt deg og drept deg!!! Æresord, det burde dem ha gjort!!
malinva, 01.des.2011 @ 03:17
Sara; Hvor usmakelig er det mulig å bli? Man sier ikke at en fortjener å bli slått ned, voldtatt og drept! Voks opp, før du også blir slått ned av noen. Bitch please!

Og alle dere andre som klikker og sier at hun fortjener det osv, hvorfor? Hun ble facerapet og det tror jeg på.. Uansett om hun har mange spesielle meninger så står hun faktisk for dem, og tør dele de! DET er det ikke alle som tør, ihvertfall ikke dere feiginger som kommenterer anonymt. Lavmål :)
selda, 01.des.2011 @ 04:42
Herregud! ser ikke godt ut.. god bedring! :)
, 01.des.2011 @ 07:03
Lars-Petter som er venn med Heidi Alexandra bekrefter at hun faktisk er slått ned. Bare les her:

http://lpg.blogg.no/1322693100_det_her_tar_virkelig_.html
, 01.des.2011 @ 07:03
99
, 01.des.2011 @ 07:04
100
jølle, 01.des.2011 @ 09:13
ikke noe bra sminket,man får ikke blodutredelse bare på kinnbenet,hadde det vært ekte,så hadde øyet vært opphovnet...
Linda, 01.des.2011 @ 10:13
HAHA, da va velfortjent slek at da e sagt ! ;)
bob sagat, 01.des.2011 @ 11:33
1. Det der ser tilnærma ekte nok ut, MEN nå har jeg fighta en god del så jeg veit hvordan det ser ut når du får en smell eller 2 i trynet. du får blåveisen høyere opp. Littegranne i alle fall. MEN nok om det

2. Du har rett i det at gutter ikke skal slå jenter. det er totalt respektløst og dårlig.

MEN har du noengang tenkt på at du selv er skyld i at du har fått en tæva i trynet ?

3. Du har jo provosert så mye på bloggen din at det bare har vært et tids spm før noen endelig tok affære og gjorde det.

4. Jeg har lest på bloggen din i blant å sett at du har fått en del trusler. Å nå har det endelig skjedd,

Vi håper bare du har lært av dette her.

nå kanskje du skutter å krenke folk på bloggen din, samt at du slutter å juge så mye for deg selv og andre.
thea, 01.des.2011 @ 11:37
Skjerpings folkens! Blir helt sjokkert over hvor respektløs mange av dere her er. INGEN fortjener å bli slått osv. Det er et lovbrudd og skammmelig feil. Gå i dere selv før dere begynne å hakke ned på andre mennesker, skremmer meg at så mange av mine medborgere er så kvalmendes i oppførselen. Go bedring Heidi :-)!
varg, 01.des.2011 @ 12:13
du har ingen beviser på hvem det var som slo det. om dette er tull er det mer sårende en du kan forstå. det er ikke verdt oppmerksomheten.
Amandapandaa, 01.des.2011 @ 13:00
fakefakefake
Maja Eliassen, 01.des.2011 @ 13:12
AUF'ere tror de eier hele verden pga. Breivik. LOL
Kine, 01.des.2011 @ 14:43
er det HENNES feil? Facebook er privat og folk har INGEN rett til å skrive noe på Heidi sin facebook.

Og uansett, alle kan gjøre feil. Det er ikke en stor feil at man glemmer å logge av facebook, verre feil finnes skal jeg si dere.

Dere kan godt velge å ikke tro på Heidi, men ikke døm henne og kom med slemme personangrep, for det er unødvendig.
jølle, 01.des.2011 @ 14:49
ser du har retusjert etter min forige kommentar,hehe..litt snål du...
kine, 01.des.2011 @ 15:37
Andrea, 30 nov. 18:36, les ordentlig selv. Begynn med overskriften.
Chatrine!, 01.des.2011 @ 15:45
Om hun så har blitt slått ned, kan et blåmerke glinse! Hun skriver jo det at hun har prøvd å sminke over det! Jeg er ikke noen stor fan av hva Heidi skriver, men for guds skyld. INGEN fortjener å bli slått ned..
Christina, 01.des.2011 @ 17:05
:/ .. Helt sykt hvor mange retards som finnes her.

Selvfølgelig fortjener hun ikke å bli slått ned !!

Greit hun driver en blogg som provoserer litt, men for guds skyld, man kan jo ikke slå ned folk for det? ......
Elisabeth, 01.des.2011 @ 17:33
Haha, sitter med et smil om munnen jeg. Etter alt du har sagt om overvektige folk og alt det andre. Endelig var det noen som slo deg i huggu! :D
Elisabeth, 01.des.2011 @ 17:37
Ingen fortjener å bli slått ned nei, men siden det var Heidi, så bryr jeg meg ikke. Hadde ikke akkurat blitt lei meg hvis hu hadde fløtti ut av Norge! Hadde vært så fackings digg
, 01.des.2011 @ 17:42
føler med deg
ida, 01.des.2011 @ 18:09
Folk her er jammen meg usaklige og ekstremt tøffe bak pc-skjermen. Alle som ønsker henne død og sier at det var velfortjent, er jo like onde som den personen som laget denne statusen!

Hvis dere virkelig er i mot det som skjedde på utøya så kan dere ikke ønske Heidi død på samme tid. Det går bare ikke opp i opp. Mennesker er mennesker!

"Du fortjener det, de skulle ha voldtatt deg og drept deg!!! Æresord, det burde dem ha gjort!!"

- sånne kommentarer er det mange av på Heidis blogg, og merkelig nok er alle anonyme. Tenk dere om.
, 01.des.2011 @ 18:46
Haha, det var på tide!!

Faan at jeg ikke var der, hadde glist meg ihjel!!

Det var så jævlig fortjent, for du er ett tragisk menneske!!:)
Helene, 01.des.2011 @ 18:49
Jeg er selv AUF'er, og synes det er utrolig trist at noen folk skal dra alle under en kam. Jeg har jo ingen verdens ting med at Heidi ble slått ned å gjøre. Så det er jo litt dumt å si at man hater alle AUF'ere, bare fordi tre AUF'ere slo henne. Men skjønner ikke hvordan hun kan vite at de var AUF'ere da de løp med en gang de slo henne. Kan like godt være noen som er pårørte, eller noe.
Leni, 01.des.2011 @ 19:10
Dere som har så mye erfaring i å bli slått ned (lol), trist at det eneste dere kan bidra med i samfunnet er å fortelle hvordan et blåmerke skal se ut. Jesus, er da for faen ingen fasit på det. Hvis hun ble slått på kinnet, må dere jo se logikken i hvorfor øyet hennes ikke er blått? Kjøp dere et liv, NAV finansierer sikkert.
Mia, 01.des.2011 @ 19:31
Hei dere! Jeg er ikke sikker på om det er sant eller ikke, men noe jeg vet er at det ikke er greit og slenge dritt om folk på nettet. HVIS noen av dere sier noe som er ALT for drøyt, så kan hun få politiet til og finne ut hvem det var! De kan finne ut IP adresse eller hva det heter, og spore dere opp :P!
Isabelle, 01.des.2011 @ 20:42
Heidi kan ikke ha skrevet denne statusen selv, jeg mener å huske at du skrev tidligere i sommer at du var i en begravelse for en venninne du mistet på utøya! Så dere som ikke tror på henne om at dette var facerape! Hvorfor skulle hun skrive dette når en venninne av henne døde! Ingen er så dumme å sverter sin avdøde venn på denne måten! Ja Heidi skriver mye piss på bloggen sin, men dette her tviler jeg på at hun har skrevet!

Jeg håper du finner ut hvem som facerapet deg og du bør gi dem en real sjennepreken, for SÅNT gjør man bare ikke! Og de som slo deg burde få en anmeldelse på sin sanvittighet.
Anni, 01.des.2011 @ 21:00
FAKE & GAY

Jævla dramahore. Ikke bit på bullshiten hennes. Fin ny blush på bollekinnet ditt, kiddo.
anne sofie, 01.des.2011 @ 21:06
herregud hva går det av mennesker? Folk kan ikke bare gjøre som de vil selvom de bor i Norge og vi har det alt for bra her!! Seriøst, stakkars deg Heidi!! :o
Kari, 01.des.2011 @ 21:51
Hold dere saklige folkens!

Selføgelig må dere skjønne at Utøya er et sårt tema for AUF-ere, ærligtalt folkens.. Lignet litt på sminke men har du faktisk blitt slått ned burde du politi andmelde, for det er ulovlig! MEN det er ingen bevis for at de som 'slo' ned Heidi var AUF'ere..
Synne, 01.des.2011 @ 21:56
Så deg på vei hjem fra skolen, så ikke så godt ut :(. God bedring!
Synne, 01.des.2011 @ 22:02
Og, til dere som sier det er fake. Tror ikke hun går sånn på gata da... Jeg så henne.
Anonym, 01.des.2011 @ 22:45
Hei! Er AUF'er selv, var på Utøya, og synes det er grusomt at du ble slått ned. Det jeg reagerer på er at du konkluderer med at det var AUF'ere som slo deg ned, og at det går meldinger om deg på lukkede AUFgrupper. Så langt jeg kan se finner jeg ingenting om deg der. Bare så du er klar over det :) God bedring.
Stine, 01.des.2011 @ 23:48
at det går an! for en idioti! hvordan kan folk rage så utrolig mye og klikke for sånne ting? hadde jeg vært tilhenger, greit hadde blitt irritert, men man går da ikke bort å slår noen ned av den grunn! ! hva skal skje med folk? folk blir bare gærnere og gærnere nå for tia, med all diskuteringa på nett, og å slå ned folk på gata pga noe på nettet, snakke stygt om en person man kanskje ikke engang kjenner? nei der går det for langt, hva har skjedd med folk sier jeg bare... :P
, 01.des.2011 @ 23:58
Morro å se hvor sykt et menneske kan være. Det er veldig lett å se at det der er sminket, man får IKKE en så jevn blåfarge(som glitrer) av å bli slått ned. Skam deg...
Madelaine Desirè, 02.des.2011 @ 09:34
Folk må lære seg å lese hele innlegget før de kommenterer.. Det står at ho har prøvd å sminke over blåmerket, så kanskje derfor det glinser?

Nå vet ikke jeg om det er ekte eller ikke, men hvis det er det så er det veldig trist at folk skal reagere på den måten.
cecilie, 02.des.2011 @ 11:13
Herregud!!

Noen slo _DEG_ ned as ..

Så tragisk! No lifere as!

Håper du har de kjempe bra <333<3

Og du er så vakker og pen uansett, så trenger ikke sminke <3333<3<3<3<<33<3<3<<3

-Din største fan
Celine Norderhaug, 02.des.2011 @ 13:25
Jeg selv var på utøya, og jeg tar meg ikke nær av dettte! stakkars deg, at det går ann å reagere sånn som de folka som slo deg ned! jeg så statusen din, men brydde meg ikke, uansett om det var litt sårendes. men nå som du sier at det var en facerape, så er det jo helt forferdelig, ikke din feil! men det er ingenting å facerape om :) håper det går bedre med deg, søte deg!
, 02.des.2011 @ 16:45
Jeg HATER AP(E) folk! Selvhøytidlige hyklere som sutrer for alt, og slenger dritt om alle som tenker annerledes. Hvorfor spør ingen om milliongavene Stoltenberg får? Hvorfor spør ingen hvorfor norske kvinner ikke er verdt noe, vi er jo mer opptatt av å beskytte muslimsvin.

Beklager at noen slo deg, jeg håper du anmelder de.
AUF'er, 02.des.2011 @ 18:54
Jeg er selv AUF'er, og synes det er trist at noen folk skal dra alle under samme kam, det er ikke rett !

Hvordan kunne du vite at det var AUF'ere som gjorde dette mot deg ? de løp jo med engang som du sa, jeg klarer ikke helt å se koblingen der??

Men AUF'ere eller ikke, tris av folk å slå deg ned. vold er ingen god løsning.

Det er også dumt at du faktisk ikke passer på facern din. Det er din egen feil at du ble facerapet.

Å hvordan kan folk si at de hater AUF'ere ? Hva har vi gjort dere?, dere kjenner jo ikke halvparten av oss. Vi har våre meninger å dere har deres egne, men vi trenger ikke å hate forde? Dere har vell også venner som er ueninge i ting dere mener, men dere hater de vell ikke forde ? TRIS FOLKENS, TRIST ..

Hilsen Celina :)
Martine, 02.des.2011 @ 19:36
Føler heller ikke med deg :)
      , 02.des.2011 @ 19:39
AUF'er: Hun er frepper og støtter Breivik (hun har vært i media før for at hu støtter Breivik). Hun vet ikke hva respekt, solidaritet, forståelse er for noe. Hun vet bare om løyn og hat. At hu ble slått ned er løyn. Blåmerket er ik ekte
kristine gresseth, 02.des.2011 @ 20:28
fyfaen. Nå ble jeg jævli sur! jeg er en stolt AUF meldem å du prater faen ikke dritt om oss! Slutt å synes synd på deg selv å heller ta steiken du får når du oppfører deg sånn. faen ikke rart du mister respekta fra folk
, 02.des.2011 @ 20:34
FAEN TA AUF-ERE og AP-inger!!!! Om det virkelig hadde vært du som skrev det, så skal de ikke gjøre opp for det med vold, omg!!

Ble sur for deg nå, dette var sykt lavmål av dem!
Fia Kristiansen, 02.des.2011 @ 21:00
En AUF'er ville ALDRI hverken skrevet eller sagt noe slik til noen. Det er en skam at du poster dette på bloggen din!
Oda, 02.des.2011 @ 21:18
Make love, not war :):)
Karoline, 02.des.2011 @ 21:41
De sier selv at de ikke var AUF-ere, de hadde venner på Utøya. Du ber jo om reaksjoner fra alle når du ikke passer bedre på + at du legger det ut på bloggen. Jeg er selv AUF-er, og ville aldri ha sagt noe sånt uansett.
, 02.des.2011 @ 21:41
Er folk dumme? Og bare for lars petter bekrefter det betyr ikke en dritt. Må jeg minne dere om en ting, at LPG og Heidi Alexandra faket at de var i krangel ifjor, og at de holdt på å politianmelde hverandre osv, at Heidi var inne til avhør and so on. Og dere tror fortsatt på Heidi? Suckers.
Angelica, 03.des.2011 @ 01:13
Dere som kommentere stygge ting, skjerp dere.. Tenk om det her skjedde det.. Dere er helt utrolige.. For å være ærlig så fortjener dere en runde med skikkelig juling så dere skjønner det dere skriver så stygge ord og setninger. Dere fortjener virkelig juling en etter en sånn som. Dere holder på. Hvor gamle er dere? 2? Dere vet faen ikke om det er hun eller andre, bare fordi dere hater hu så skal ikke dere kommenter stygge ting. Har dere noe å si så si det inni dere.. Enn å rope det ut eller å skrive det.. Jo mer dritt dere skriver jo mer dritt får du tilbake da kan du ikke grine over det... Snakker dere mer dritt om hu så har hun ganske mye rett til å ta det opp med purken og alle. Og hvis dere lurer hvordan så er det via pcene deres og den personen som finner det ut. Skjer dere, tenk på dere selv enn alle de andre !!! Ingen er perfekte og det er faen meg ikke DERE HELLER!! Så hold kjeften deres !!
Siv kristin, 03.des.2011 @ 03:00
Jeg er auf'er og var på utøya..

"Auf'ere,Auf'ere, Auf'ere,Auf'ere" hallo, det er mange tusen aufere med mange forskjellige meninger, personligheter, tanker og holdninger der ute, hvorfor ta alle sammen under en kam?
, 03.des.2011 @ 06:30
Til dere som skriver at hun ikke sier at hun blir slått ned av AUF`ere, les overskriften?

Du skriver i innlegget at du ble slått midt i trynet, er det ikke da litt rart å ha blåveis på ene siden..? Burde vel kanskje heller endt opp med en knekt nese eller noe? ;)
:), 03.des.2011 @ 12:44
Vise jo bare at AUF'era ikke e nå bedre enn Breivik sjøl da! :L Fyfaan tapera!

Å det at 3 GUTTA(!) slår dæ ned, vise jo bare korr jævla homo dæm e! Hahah, 3 gutta mot ei stakkars jente! kom væll rætt fra pølseparty tænke æ..

Fyfaen, hahahah! Mista ALL respekt for AUF ass!!
AUFer med respekt, 04.des.2011 @ 00:59
Jeg var selv på Utøya, og har forståelse for at du ble irritert over det, men det er svært få AUFere dette gjelder. Det sårer meg dypt å høre noen snakke dritt om Utøya, eller ABB, akkurat som det sikkert såret deg dypt at noe sånt ville skje. Men vær så snill å ikke legg skylden på alle AUFerne, og ikke snakk stygt om Utøya, eller AUF. Jeg har ikke lest det som kom på Facebook når du ble Facerapet, men det å peke på hele AUF er galt. Du virker som en hyggelig jente, og jeg beklager virkelig for at du ble slått ned av AUF-ere, men det gjelder ikke alle. Ha en fortsatt fin dag!

-Simen Berg, AUF-er med respekt.
Linda Henriksen, 04.des.2011 @ 21:21
Ser at du har en blåveis, men klarer ikke å stole på deg i det hele tatt :) alikavell, svipper jeg innom bloggen din innimellom for å få meg en god latter!

Og hvis det er sant det du sier, så er jo det helt respektløst, men vi må huske på at vi ikke skal ta alle AUF-erne under en kamp, kjenner mange jeg som er helt fantastiske :)
Maren Ekrheim, 05.des.2011 @ 00:12
Jeg mener selv dette var ekstremt tåpelig gjort av disse guttene, selv er jeg AUF`er og har lest om facerapen, men skjønte selvfølgelig at det var ment som tull.... det er IKKE noe å tulle med! De som har facerapet deg bør skjerpe seg skikkelig!! Maken til oppførsel!! Selv om noen gutter fra AUF har gjort dette betyr ikke at man skal HATE AUF!! Jeg kjenner flere der som jeg ikke liker og ikke alle er like greie, men det betyr vel ikke at ALLE er sånn!! Vær så snill og ikke snakk sånn om oss!
, 05.des.2011 @ 16:26
KARMA IS A BITCH! haha
Haugeruuud 4 life !, 05.des.2011 @ 21:02
DU FJORTJENTE Å BLI BANKAAA, LESER DU DIN FITTE DU FORTJENTE DET !!!! hahah btw du ble enda styggere enn det du var før :p
, 05.des.2011 @ 21:15
Okei lol folkens hvafaen overdriver dere for? det var facerape ferdig, skal dere ikke tro på henne er dere drittunger hellegjengen. voks opp faen-.-
Lene, 06.des.2011 @ 14:12
"Gutter skal ikke slå jenter." Det må være det mest patetiske jeg hører noen si...
Emalia fra løndeberg., 07.des.2011 @ 19:09
du fortjener å bli slått ned iansett..
Random, 07.des.2011 @ 21:09
Det trenger faen meg ikke å være AUF-ere som skrev de tingene vettu!!!! Det er mange jeg kjenner som mistet venner på Utøya uten å være en AUF-er selv!! dette er noe du ikke bør blande deg opp i! Jeg er glad for at du ikke skal styre landetengang hvertfall!!!!!!!!!!!!!
libloca.blogg.no Lib, 08.des.2011 @ 17:07
LOL. Hvordan vet du egentlig at det er AUF'ere ? Og du trenger egentlig ikke å ha skrevi en dritt på facebook. Etter all drittet jeg har lest på blogen din, er det faen meg rart du ikke har fått mere bank enn som så. VELDIG RART faktisk. Dere som syns synd på henne ? jeg fatter det ikke en gang ... Du snakker nedlatende om kreftpasienter, du kaller muslimer for "pakkiser", ser ned på andres religion og meninger, du snakker nedlatende om AUF'ere. Hva har det med saken om de er det i det hele tatt ? Kunne godt vært en som ikke er medi AUF. Den 22.juli, sa du at det er sikkert al qaida. Og dømte utlendinger med en gang. Jeg skjønner ikke at bloggen din er oppe å går i det hele tatt. Du er en stor skam for Norge !
, 09.des.2011 @ 20:22
dette blåmerket er langt ifra ekte... for det første blir det gult i mitten av blåmerket etter en dag elelr to og det blir mer hovent rundt øyet enn det du har her.. skjerp deg...og hvordan i hellvette kan du vite at det var auf som slo deg ned?? BITCH PLEASE.. get a fucking life
., 09.des.2011 @ 21:39
herregud, kanskje ho ble slått ned eller ikke, det er det ingen som vet. bare hun selv å hun sier hun ble det å da er det nok sant. for hvem jugger om noe sånt ? men det er ganske tragisk av folk å dra utøya ig aufere inn i dette, for det er ingen som vet hvem som gjorde det. så skaff dere et liv å få fakta isteden for å tro at det var auf ungdom som gjorde dette.. for det kan ha vært hvem som helt. auf, frp, sv eller noen av de andre eller folk som ikke er politisk engasjert i det hele tatt.

men god bedring og håper du finner ut av hvem som gjorde det mot deg, for ingen fortjener det her :)
oda ~, 10.des.2011 @ 16:26
Du kan ikke bare si at "du hater AUF-ere"! Jeg er AUF'er, og en av hovedsakene til AUF er inkludering, altså MOT ALLE FORMER MOBBING! Jeg kan absolutt ikke tro at det var AUF ere som slo deg ned, eller at du har blitt slått ned av noen. Isåfall, kan folk hate den persjonen som facerapet deg! AUF er viktig for ungdom, og ingen kan si de hater AUF.
Jonas L., 15.des.2011 @ 16:28
ut ifra dine forrige innlegg så er det ikke bare bare å vite at dette er facerape. Du sier så mye uten å tenke, men du har vell kanskje ikke så mye å tenke med heller. Av og til ville jeg virkelig anbefale deg å la vær og hold kjeft i stede for å si alt du mener til en vær tid. Det er det som får folk til å gjør slik som de gjør. Og selv om mange andre syntes synd på deg, så gjør virkelig ikke jeg det. Jeg mener du virkelig fortjente det slaget, kanskje et kakk i toppen kan få noe flere hjerneceller til å våkne til. Du må virkelig bruke den lille hjernen du har før du skriver alt uten å tenk.
Liv, 16.des.2011 @ 03:56
Kun ett slag hadde ALDRI gitt ett slikt "blåmerke". dessuten blir blåmerkene en blanding av brun og lilla/blå etter en dag og to.. Den lilla fargen der finner du ikke andre steder enn i ett billig øyenskyggesett fra h&m.. Dessuten hadde formen på blåmerket vært en helt annen, mer ugjevn og mer markert like over kinnbeinet.. finn noe annet å blogge om å prøv å kom deg ned på jorda igjen.. tro det eller ei. Livet handler ikke bare om deg.. sympati-blogger!
Liv, 16.des.2011 @ 04:04
Og om du hadde prøvd å "sminket" over det då hadde det ikke vist så godt. da burde du skaffe deg ny foundation.. til rosablogger å være mener jeg!

Skriv en kommentar

Kategoriene

Bloggarkiv

Annonser:

hits